Teen niin kauan lapsia kunnes saan tytön!
Poikia tarvitaan, tytön haluan! saas nähdä montako hurmuria vielä saadaan ennenkuin tyttö tulee :) (pojat on siis ihania mun mielestä ja tarpeellisia, heitä on jo 3kpl)
Onko muita tytöstä kovasti haaveilijoita? Eräs tuttuni ajatteli samalla tavalla, heille jo kolmas oli tyttö. Uskon saavani tytön, jännä odotella vain että milloin hän tulee :)
Kommentit (43)
Mulla ei auttanut miehen vaihto. Ekasta liitosta poika ja tokasta tuli myös poika vaikka lapsilla ei isät. Jätin lastenteon tähän koska saan näköjään vaan poikia.
Vierailija kirjoitti:
Mietityttää, että miten näin nykypäivänä pojat ovat "tarpeellisia"...
Jos ei muuten, niin siitossonneiksi.
Kaikenlaisia sairaita ihmisiä sitä onkin. Ja miksi tällaisten valopäiden pitääkin lisääntyä, ja vielä noin innokkaasti...
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Pojat/miehet ovat täysin turhia nykyään. Maahanmuuton takia täällä on nuorissa varmaan ~ 80% miehiä ja 20% naisia. Kiva sitten varmaan lasten homostella tai etsiä nainen ulkomailta. Ainut järkevä tapa olisi abortoida kaikki poikalapset ja säilyttää vaan tytöt, mutta eihän se kovin kivaa olisi sekään. Paras ois olla tekemättä yhtään niitä pentuja niin kauan kun tänne lappaa porukkaa enemmän mitä on edes töitä tarjota.
Jostain luin että lentäjät saa melkein aina tyttöjä, siis miehet.
Pari tuttava perhettä missä mies on olevinaan kovamaama, tatuoituja, kaljuja, kehoja olevinaan ym. Saa pelkkiä tyttöjä.
Onneksi meille tuli poika ekalla yrityksellä.
Mun luokalla oli tyttö, jolla oli 7 siskoa :)
Halveksin vanhempia, joilla on paljon lapsia mutta kumpikaan tai ainut vanhempi ei ole töissä. Vähän sama kuin potkisit pikkulapsia työmatkalla päähän: teet niin koska sinulla on siihen mahdollisuus.
Jossain määrin sen sijaan ihailen perheitä joissa on paljon lapsia ja vanhemmilla kaikki mahdollisuudet itse elättää ja tavalla tai toisella huolehtia lapsistaan. He ovat itse halunneet sitä, eivätkä oleta kenenkään muun hoitavan seurauksia.
Sitäpaitsi suomalaisten naisten lapsiluku on surullisen alhainen, jokainen hyvään perheeseen syntyvä lapsi on hyvä asia.
Voi me ollaan just sellainen perhe mistä puhuit, olipa kiva kuulla ystävällisiä sanoja. :) Meillä on iso perhe (tai iso ja iso, mut neljä lasta) ja meillä miehen kans niin hyvät duunit et elätetään koko porukka mukavasti. :) Kyllä mua välillä ihmetyttää jos joku tekee monta lasta ja elättää ne kaikki ja itsensäkin vielä yhteiskunnan rahoilla... Vähän tulee sellanen fiilis että mitäköhän noista lapsista tulee, usein niistä tulee samanlaisia eläjiä kun vanhempansa. :(
Vierailija kirjoitti:
Mieheni yritys kaipaa työhönsä tekijöitä ja jatkajia. Ja jos eivät halua työskennellä isälleen juuri siinä alalla, ni sittempä eivät, mut ompahan ainakin hyvät mahdollisuudet siihen asiaan. Ap
Tossun alla olevat miehet tekevät tyttöjä... Todistettu fakta!
Mä olen tuollaisen ap:n ajatusmaailman omaavan äidin jälkeläinen. Minulla on monta vanhempaa siskoa koska äiti halusi aina pojan. Viimein ikä ja raha tuli vastaan ja jäin viimeiseksi vaikka olen tyttö. Sen katkeruuden sain kyllä lapsuudessani kokea enkä nykyään ole missään väleissä äitini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni yritys kaipaa työhönsä tekijöitä ja jatkajia. Ja jos eivät halua työskennellä isälleen juuri siinä alalla, ni sittempä eivät, mut ompahan ainakin hyvät mahdollisuudet siihen asiaan. Ap
Ja tytöstä ei siihen ole? Tervetuloa vuoteen 2015, nykyään tytökin käyvät töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tytöt eivät voi tätä tehdä, koska? Onko miehesi miesstrippari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tytöstä ei siihen ole? Tervetuloa vuoteen 2015, nykyään tytökin käyvät töissä.
Ap on elämässään tehnyt vain lapsia, joten työ on hänelle varmasti täysin vieras käsite. Saati se että itsekin voisi tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taloudellinen kovistelu tarkoittaa juuri sitä. Kenelläkään ei pitäisi olla oikeutta tehdä kakaralaumaa yhteiskunnan elätettäväksi vain siksi, 'kun ne on niin ihania hurmureita'.
Päinvastoin, suomalaisten pitäisi tehdä reilusti enemmän lapsia. Taloudelle on erittäin haitallista, että ikärakenne vinoutuu ja ei ole nuorta polvea. Kaikki me elettiin köyhästi 70 ja 80-luvuilla nykystandardeihin verrattuna.
Voi köyhemmistänkin oloista kasvaa menestyviä ja taloudelle korvaamattomia osaajia!
No onnea vaan, jos tyttö tulee, sen kasvatukseen:-)Meillä 6 lasta, 4 poikaa ja 2 tyttöä. Tytöt ovat tuolla keskellä eli siis ensin kaks poikaa, sitten kaks tyttöä ja kaksi poikaa. Voi kuinka helpolla oon poikien kanssa päässyt! Ei murrosikäongelmia vanhempien poikien kanssa, kaverisuhteet hyviä, koulut sujuneet, kohteliaita ja hyväkäytöksisiä ja auttavat kotitöissä. Tytöillä, varsinkin 15v, kaikki aina pielessä, mikään ei suju, mikään ei suju, mikään ei kelpaa. Ihaniahan kaikki ovat, en sillä sano, mutta kyllä poikien kanssa vaan kaikki on mutkattomampaa.
Voisitteko käydä teettämässä sen tytön ihan klikalla käsityönä niin ei tule enempää noita "huteja"?
Kunhan muistat että rakastat poikiasi yhtä paljon kuin sitä mahdollista tyttöäkin ja teillä on varaa kaikkiin niihin lapsiin. Itse kyllä jos olisin sinun tilanteessa kysyisin onko mies samaa mieltä. Ja jos on, niin kävisi tutkituttamassa siemmennesteen että onko teillä mahdollista saadakkaan tyttöä.
Ei tulis turhaan montaa lasta jos todella ei halua suurta perhettä.
Meillä sama. Yksi tyttö vastasi 3 poikaa. Ja suvussa ihan sama. Tytöt on ollu todella työläitä jo ihan pienestä lähtien. Murkkuiästä puhumattakaan. Huh. Täytyy sanoa että pahimpaan aikaan ajattelin että kun olis poikia kaikki.