Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hiiri opiskelijakämpässä :(

Vierailija

Hei.

Asun sellaisessa 80-luvulla rakennetussa opiskelija-asunnossa joka on maantasalla. Olin reissussa, josta tulin viime yönä ja minua odotti ei niin mukava yllätys. Löysin lattialla olevasta sukastani hiiren! Menin aivan paniikkiin, kiljuin ja itkin. Jep, naurettavaa, tiedän. Ja näin ollen hiiri pääsi karkuun. Jahtasin sitä varmaan pari tuntia, tuloksetta.

En pystynyt nukkumaan ollenkaan kun tiesin että kämpässä on hiiri. Nyt aamulla kuulin rapinaa keittiöstä ja epäilen että se on tuolla uunin takana.

Mitä minun kannattaisi siis tehdä? Otanko yhteyden ensin vuokranantajaan ja kysyn mitä tehdä vai kannattaisiko hakea kaupasta loukku ja ilmoittaa sitten?

Ja osaako kukaan sanoa voiko niitä hiiriä olla lisääkin kuin vain tuo yksi? Hiiren ulostetta löytyi myös vessasta ja tiskipöydältä, yök... Ensin oli riesana muurahaiset, nyt jos vielä hiiret.....

Kiitos etukäteen vastauksista!!

Kommentit (7)

Vierailija

Käykö se samoilla kursseilla kanssasi? Teistä voi tulla elinikäiset ystävät.

Eiku, vakavasti, ilmoita myös huoltoyhtiöön tai mikä siellä nyt hoitaakin asioita, että voivat tarvittaessa tehdä yhteishäätötoimia, mikäli hiiriä on enemmänkin.

Vierailija

Aloittaja täällä!

Olin illan poissa kotoa ja sitä ennen virittelin kaksi loukkua, mutta eipä oo tullu tulosta.. Uneton yö siis tulossa..

Vierailija

Satunnainen hiiri se on jos ei käy loukkuun. Voi olla että kulkee asunnosta toiseen. Tai sitten sillä on niin paljon ruokaa ettei tarvitse yhden juustokimpaleen perässä tulla loukkuun...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat