Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytölle nimeksi Misoleena?

Vierailija

Mitä mieltä? Toinen tai kolmas nimi sitten perinteisempi.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä? Toinen tai kolmas nimi sitten perinteisempi.

Oikein hyvä. Tolla linjalla on sitten hyvä jatkaa Wasabivillellä ja Kebabkallella.

Vierailija

Minä tunnen pari Misoa, aikuisen ja lapsen. Ovat siis miehiä/poikia. Minulle tulee nimestä lähinnä mieleen se, että on haluttu poikaa mutta saatu tyttö, vrt. Akuliina. En todellakaan antaisi tuota nimeä lapselleni, mutta en onneksi ei tarvitsekaan.  

Vierailija

Pikkusiskolle sitten nimeksi Onkskukkaanähnyleenaa. Seuraavalle siskolle Eikssitäleenaaoovielkäänäkyny. Tätähän voisi jatkaa loputtomiin. Kiva nimi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen pari Misoa, aikuisen ja lapsen. Ovat siis miehiä/poikia. Minulle tulee nimestä lähinnä mieleen se, että on haluttu poikaa mutta saatu tyttö, vrt. Akuliina. En todellakaan antaisi tuota nimeä lapselleni, mutta en onneksi ei tarvitsekaan.  

Akuliina on kyllä eri tapaus, löytynyt ortodoksisesta kalenterista iät ja ajat: http://www.ortodoksi.net/index.php/Naisten_nimet_-_A-H

Mutta Misoleenaa harkitsevat selvittäkööt ensin, mitä on miso. Siis joko japanilaisessa keittiössä käytettävää paksua soijapaputahnaa, tai vihamielistä suhtautumista ilmaiseva etuliite vierassanoissa, esim. misogynia = naisten vihaaminen. Kumpaa haluatte lapsenne nimen tarkoittavan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi japanilainen ja sinä suomalainen, tai toisinpäin?

Ihan suomalaisia molemmat. T. Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat