Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti mutta halvan näköinen.

Vierailija
22/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisen viihdeteollisuuden näköinen nainen. Varmastikin hyvin suloinen heti herättyään hiukset aamupörrössä, meikittömänä ja pyjama päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs muija. Panisin.

M26

Vierailija
24/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei erityisen kaunis, näyttää barbimaiselle ekassa kuvassa. Ei jatkoon

Vierailija
25/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ei erityisen kaunis, näyttää barbimaiselle ekassa kuvassa. Ei jatkoon

Katsoin uudelleen ja haluan lisätä, että kauniisti korostetut silmät

Vierailija
26/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirveesti väheksyntää tässä ketjussa. ei kyllä ole piirteiltään mikään keskiverto, vaan hirmu hyvä luusto. hiukset on kyllä piikkisuorat ja tosi blondit, mutta ihan kivat nekin. tissit on aika esillä, mutta onhan se varmaan mukavaa saada huomiota. on kokonaisuutena huomattavasti keskivertoa paremman näköinen, luulisi jokaisen tajuavan ettei noinkaan raskaalla meikillä tuollaista saada aikaan.

Vierailija
27/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvin nätti. Meikkaus taidot kohillaan 👌, selvästikkin itse varma ja tietää olevansa nätti. Tissit ovat joo isot, kyllä ittellekik kelpaisi :) sitä en tiedä ovatko luomut vai ei. Itse en silareita laittais mutta jos jollain on niin on se hänen oma asiansa. Luonteesta ei voi mitään sanoa kun ei oo tavannu/tunne. Ihmettelen teidän ihmisten ennakkoluuloja, ei kai vaan olisi kateutta kun toinen on kaunis?

N23

Vierailija
28/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen maisatorppa. Mun mielestä katse ja asennekin kuuluu ulkonäköön, kun se kerran näkyy kaiken muun ohella, joten voi sanoa, että itsekeskeinen silikonipissis. Noh, kerro nyt, että on väitellyt tohtoriksi ja kuuluu NASAn huipputiimiin...

Vierailija
29/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä määrä pakkelia. Poseefaus ja tissien vilauttelu tekee halvan vaikutelman. Vähemmällä maalilla ja luontevammassa tilanteessa varmaan ihan söpö tyttö.

Vierailija
30/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hyvin nätti. Meikkaus taidot kohillaan 👌, selvästikkin itse varma ja tietää olevansa nätti. Tissit ovat joo isot, kyllä ittellekik kelpaisi :) sitä en tiedä ovatko luomut vai ei. Itse en silareita laittais mutta jos jollain on niin on se hänen oma asiansa. Luonteesta ei voi mitään sanoa kun ei oo tavannu/tunne. Ihmettelen teidän ihmisten ennakkoluuloja, ei kai vaan olisi kateutta kun toinen on kaunis?

N23

Ennakkoluuloja? Ja taas vakiona tämä ikuinen kateus :( Ei kaikki ole sun kanssa samaa mieltä. Täällä jokainen kertokoon oman näkemyksensä, mikä sinä olet ne kumoamaan ja niitä ihmettelemään ja kateudesta syyttelemään?

Jos ei tuo naamavärkki miellytä, niin so? En itse ainakaan haluaisi olla tuon näköinen.

Vierailija
31/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Ennakkoluuloja? Ja taas vakiona tämä ikuinen kateus :( Ei kaikki ole sun kanssa samaa mieltä. Täällä jokainen kertokoon oman näkemyksensä, mikä sinä olet ne kumoamaan ja niitä ihmettelemään ja kateudesta syyttelemään?

Jos ei tuo naamavärkki miellytä, niin so? En itse ainakaan haluaisi olla tuon näköinen.

Kateutta ilmassa. Toinen on nätti sinä et? Miksi vetää herneet nenään....

Vierailija
32/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin feikki. Ei mitään aitoa.

Vierailija
33/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tää ole The Dirtyn "Nik's chick"? Meni muutama vuosi sitten naimisiin...

Vierailija
34/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luulisi jokaisen tajuavan ettei noinkaan raskaalla meikillä tuollaista saada aikaan.

Siis mitä saada aikaan? Minusta tuo meikki on kamala, eli tulkitsen kommenttisi tarkoittavan, ettei noin kamalaa lopputulosta saa aikaan, jos nainen ei jo muutenkin ole kamalan näköinen. ;)

Vierailija
35/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva tuksu, eli minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa ja siis pelkästään ulkonäöstähän tässä kysyttiin.

Vierailija
36/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perse vielä niin sanon sitte.

No?

https://scontent-lhr3-1.cdninstagram.com/hphotos-xat1/t51.2885-15/e35/1…

Vierailija
37/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa on Staci Cole, ja nuo aloitusviestin kuvat ovat n. 10 vuoden takaisia. Nykyään tosiaan mennyt naimisiin ja sukunimi on Coyner. Vanhoja kuvia löytyy nimellä Staci Cole.

Nuo kolme kuvaa ovat niitä joissa hän näyttää tosi kauniilta, mutta on paljon kuvia mistä huomaa ettei hän olekaan NIIN täydellinen kuin jotkut kuvat antavat ymmärtää.

Vierailija
38/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva tuksu, eli minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa ja siis pelkästään ulkonäöstähän tässä kysyttiin.

Milloin hänestä Tuksu tulee? Googleta Staci Coyner niin näet miltä näyttää nykyään. Nuo aloitusviestiin linkkaamani kuvat ovat 10 vuotta vanhoja. Olen 28 ja demi.fissä ihailimme Stacia kun olin 18-vuotias. Hän oli kauneusihanteeni silloin ja niin oli monelle muullekin. Vähän kuin monille teineille Kylie Jenner nykyään.

Ap

Vierailija
39/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

No nyt sitten menit paljastamaan lopullisen typeryytesi :) Kliseet ainakin hallussa :D

Vierailija
40/58 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

No nyt sitten menit paljastamaan lopullisen typeryytesi :) Kliseet ainakin hallussa :D

Kaunis on minustakin. Ja typeryyttä on monenlaista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä