Miehen ennenaikainen laukeaminen.
Asia otsikossa. Seksihalut täysin kuolleet asian suhteen ja isoin ongelma muuten toimivassa suhteessa. Mies vasta 23v. Onko mitään mistä olisi apua ennenkuin vaivun epätoivoon tän asian kanssa? :(
Kommentit (30)
Viroon lemmenlomalle, kauppahallista sinisiä pillereitä ja hotelliin panemaan.
Kaveri sanoi että eka lasti aika tiukassa ja seuraavalla kierroksella ei meinaa laueta ollenkaan, huoraa hangannut yli tunnin putkeen, mutta kulli kuin rautakanki kokoajan.
Mun miehellä sama ongelma. Humalassa kestää kyllä pidempään eli sillon saan mäkin nauttia kunnolla, mutta muuten se saa sitten muilla tavoin tuottaa sitä nautintoa mulle. Muista että ei se sun miehen vika ole kuitenkaan ja noin nuorilla varmaan aika yleistä.
Vierailija kirjoitti:
No sinähän se oot oikean varsinaisen panomiehen hommannut itelles:-DDD
Ja sheimaaminen sen kun jatkuu. Naisellehan on helppoa, kunhan levittää jalat ja vaatii panoa. Rasvaa purkista jos ei satu muuten kostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka varvi vaikka käsin tai suikkarilla niin eikö sen jälkeen pitäisi kestää kauemmin?
Saisi odottaa muutaman tunnin, että edes seisoisi uudestaan. Ja silti sama homma. Alkusuhteessa harrastettiin parin h välein seksiä, kun toivoin session pitenevän. Mutta ihan turhaan. Ja liian usein jos harrastaa seksiä seisokki valahtaa jos edes nousee :( -AP
Erektiolääkitystä vaan. Se parantaa seisokkia JA kestoa.
Tosin kannattaa sun jutella miehen kanssa miten paljon sillä on aidosti haluja seksiin? Kokeeko ahdistusta, ryhtyykö seksiin sinun takia välttääkseen ehkä riidan?
Kyllä vituttaa lukea palstaa, yksi valittaa kun kirkaslampun kanssa panettaa kokoajan, toisen mies tulee heti eikä seiso sen jälkeen ja muija on puutteessa.
Itsekin olen nopea, mutta seuraava kierros menee ilman välilöysiä ja panisin vaikka aamuin illoin jos saisi vaan pillua ja kaikki käy paitsi pissa ja kakkaleikit tai älyttömät pervoilut ja jos nainen oikein haluaisi voisin kustakin sen päälle.
Mutta ei, oma akkakin on kuiva kuin autiomaa kaikinpuolin eikä edes halua seksiä.
Joskus kun saisi vielä pillua joltain kiihottavalta kiimaiselta naiselta.
Kai se on toive ajattelua tällaiselta yli ikäiseltä mieheltä.
T.m39v
Syökö miehesi jotain lääkkeitä, jotka voivat vaikuttaa erektioon? Tai vitamiineja, jotain punttisalimömmöjä? Mun miehellä vaikutti aikoinaan kaljuuntumiseen syödyt lääkkeet. Niillä voi olla pitkäkestoisia vaikutuksia.
Jos ei ole mitään syytä huonoon erektioon ja nopeaan tulemiseen, niin lääkäriin ehdottomasti.
M39. Laita se naisesi haluamaan! Huomioi arjessa, naurata, pidä hyvänä. Mä olen sun kanssa samaan ikäinen ja saman miehen kanssa ollut 20 vuotta. Ekat 5 vuotta oltiin kuin punasilmäkanit ja sen jälkeen kaikki hiipui. Jossain vaiheessa parin kk:n välein.
Nyt meidän seksielämä on taas erittäin vireää ja aivan ihana. Ja kaikki vain sen takia, kun mies alkoi huomioimaan mua erilailla kuin pitkään aikaan.
Meillä samaa ongelma, ollut koko ajan tämän viisivuotisen seurusteluhistoriamme ajan. Mies on muutaman vuoden vanhempi kuin sinun miehesi. Aluksi luulin että johtuu nuoruudesta ja kokemattomuudesta ja ongelma poistuu iän myötä. Ei ole poistunut, eikä valitettavasti poistu.
On käytetty mm. Priligyä, joka on tarvettaessa, n. 1-2 tuntia ennen yhdyntää otettava lääke, jonka tulisi pidentää kestoa. On vielä patentin alainen lääke, niin yhdellä lääkkeellä on hintaa se lähemmäs 15 euroa. Tämä auttoi sen muutaman ensimmäisen kerran, nykyään ole enää mitään vaikutusta sekä tämä vie kyllä spontauniuden seksistä, kun pitää 1-2 tuntia ennakkoon tietää milloin nussii. Itse en tykkää käyttää kondomia yhtään, eikä sekään juuri auta keston kanssa. Meilläkään mies ei pysty uusintakierrokseen laukeamisen jälkeen, vaan useampi tunti pitäisi odotella. Kännissä kesto kyllä pitenee, mutta ikävä se on aina nussia kännissä eikä känniseksi ole yhtään niin hyvää kuin selvinpäin. Mies on kokeillut jonkinlaista lantiopohjalihas tms. jumppaa, ei vaikutusta.
Olen ollut ymmärtäväinen, tukenut häntä enkä ole painostanut. Mikään ei vain auta,hänellä on vain elinikäinen tämä nopea laukeaminen. Joillakin harvoilla miehillä se vain on näin ja ongelma on elinikäinen. Erektiolääke meidän tapauksessa olisi tässä vaiheessa ihan turhaa. Lääkkeitä on jo koitettu ja itseäni ei mieheni keston takia kiinnosta seksi enää oikeastaan yhtään.
Jos ongelma on jatkunut pitkään, on joka yhdynnässä, eikä periaatteessa nopealle laukeamiselle ole mitään syytä, niin silloin se on pysyvää. Kannattaa ehdottomasti passittaa mies lääkärille, mutta kaikilla se ei auta. Tällöin vaihtoehdoksi jää joko hyväksyä miehesi vikoineen tai jättää hänet. Karu neuvo, mutta valitettavasti totta. Miehesi voi varmasti kokeilla tyydyttää sinua muulla tavoin, mutta tällöin sinun täytyy tällöin silti oppia hyväksymään että itse yhdynnän kesto on mitä on. Itse menin mieheni kanssa naimisiinkin tästä ongelmasta huolimatta, koska hän on elämäni rakkaus ja halusin perustaa hänen kanssaan perheen. Olen kuitenkin hänen ongelmastaan katkera, enkä toivo samaa kohtaloa kenellekään. Haaveilen jo mielessäni pettämisestä ja seksisuhteesta, koska minun on vaikea elää tämän asian kanssa. Siksi suosittelen että harkitset tarkkaan jo etukäteen, onko seksitön, tai lyhytkestoinen yhdyntä, asia jonka kanssa pystyt elämään loppuelämäsi. Toivon kuitenkin, että edes teillä asia korjautuisi jollakin tavalla. Tarkoitukseni ei ollut myöskään olla pessimistinen vaan realistinen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös googlata. Täällä ei oikein mitään asiallisia vastauksia saa.
Googletin tästä asiasta ja Google antoin haussa tämän sivun ensimmäisenä. Joten jos Google arvio tämän luotettavaksi niin pakko se on uskoa!
Kyllä kannattaa googlata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on olemassa lääkkeitä. Kannattaa käydä lääkärille juttelemassa. On tosi yleinen ongelma.
Kyllä. Lääke on KONDOMI!
Käytössä on jo. Kokeiltu myös ilman. Sama ongelma :'( -AP
Oi voi :( Sinulla ruiskuttaja siellä...
No ensin sinä lopetat kaiken liikunnan. Sitten rupeat syömään pizzaa, makkaraperunoita, sipsejä, jäätelöä, sokerillista limppaa.... KAIKKEA mikä lihottaa.
Sitten hommaat tribaalitatskan niskaan ja jalkaan verkkarit ja maiharit. Yläosaan piukkatoppi.
Tämä oli hauskin juttu mitä olen lukennut täältä sitten sen kun joku neuvoi miten tehdä kohtelias itsemurha!Oi voi:-DDD
Kannattaa myös googlata. Täällä ei oikein mitään asiallisia vastauksia saa.