Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisit itsellesi synttärilahjaksi? Saat käyttää 100€

Vierailija
22.11.2015 |

Otsikossa tulikin jo kysymysm mä kävin ostamassa itselleni 35v lahjaksi kivan hopeasormuksen. Joka vuosi ostan jotain, välillä suklaarasian, välillä korun jne. Budjetti on ihan max 100€, yleensä selviän reilusti alle 50€:lla.

Mitä sä ostaisit itsellesi synttärilahjaksi max 100 eurolla? Siis vain itsellesi, ei lapsille tai mitään koko perheen yhteistä juttua. Jos olet sitä mieltä ettei aikuinen lahjoja tarvitse niin leiki nyt, että tarvitsee ;)

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin köyhä, että mulla on koko ajan hankintalistalla sata asiaa, joten toi olis helppo. Paitsi ehkä toi satasen raja on vähän tiukka. Just nyt tarvitsisin ainakin uudet talvijuoksutrikoot, nastalenkkarit, meikkivoiteen ja koiralle uuden näyttelyhihnan + ketjun. Niitä tässä hankitaan pikkuhiljaa, kun osuu silmään hyvä tarjous.

Vierailija
22/47 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvohoito

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kengät

-Muistikortin

(oikeastaan välttämättömyystarvikkeita)

Vierailija
24/47 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipun Black Sabbathin tulevan kesän keikalle, siitä käteen jäävällä kympillä kaksi pulloa Iron Maiden Trooper Alea.

Vierailija
25/47 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällravenin harmaan Maxi Kånken -repun, se maksaa jotain satasen molemminpuolin ostopaikasta riippuen. 

Vierailija
26/47 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kasvohoidon, jalkahoidon tai kunnon hieronnan. Sais hetken olla vaan ihan itsekseen :) Rahaa todennäköisesti jäisi, ehkä ostaisin jonkun hyvän kasvorasvan tai muun ylellisyyden, ihan vaan siksi koska voisin!

Vierailija
27/47 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tuollaisella pikkurahalla päätäni vaivata. kävisin vaikka hierojalla.

Vierailija
28/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään kävin ostamassa kalevala korun lumihiutale-sormuksen itselleni 44v-lahjaksi.

29/47 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
30/47 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kpl Fortumin osakkeita. 

Vierailija
31/47 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin köyhä, että mulla on koko ajan hankintalistalla sata asiaa, joten toi olis helppo. Paitsi ehkä toi satasen raja on vähän tiukka. Just nyt tarvitsisin ainakin uudet talvijuoksutrikoot, nastalenkkarit, meikkivoiteen ja koiralle uuden näyttelyhihnan + ketjun. Niitä tässä hankitaan pikkuhiljaa, kun osuu silmään hyvä tarjous.

Paavo Nurmi juoksi Olympiakultaa tällaisissa:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/95/Paavo_Nurmi_(Paris_…

Välineet ovat toki kehittyneet, mutten usko, että olet vielä saavuttanut Paavon tasoa, johon todistettavasti päästään treenaamalla ilman nastalenkkareita. Juokse lumihangessa -> hyvää peruskuntotreeniä eikä lipsu. Keväällä juokset 30% kovempaa. 

32/47 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/47 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Fantasia kirjoitti:

traskausfetissimies kirjoitti:

7 kpl Fortumin osakkeita. 

Kannattaako Fortumin osakkeita kuitenkaan ostaa..? Vähän epävakaiselta näyttää. Itsehän lahjasi valitset..;)

Onhan se lasketellut reippaasti. 

Osinkotuotto kuitenkin houkuttaa nykyisellä kurssilla. Reilu 9% on melko kova näinä aikoina. Kassassa on kuitenkin rahaa verkkojen myynnin jäljiltä. 

Mahtaako Venäjä-riski painaa kurssia? Itse en näe Venäjän sijoituksissa mainittavaa riskiä niin pitkään kuin Fortum on mukana Fennovoimassa... 

Vierailija
34/47 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän ryppyvoiteen

Vierailija
35/47 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden mp3-soittimen kun kaikki muut on jo täynnä eikä mitään levyjä raaski niistä poistaa.

Vierailija
36/47 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin jotain esteettistä kotiin, tai säästöön, että voin käyttää sen reissussa hyvään ruokaan.

Vierailija
37/47 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti menisin hierojalle. Miten ihanaa olisikaan, jos hartiat eivät narisisi ja paukkuisi koko ajan!

Vierailija
38/47 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans mp3-soitin+ laadukkaat kuulokkeet, kun edelliset varastettiin :( Lisäksi käynti kampaajalla, meikivoide ja pullo viskiä. Siinäpä se satanen sitten oliskin.

Vierailija
39/47 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ehkä kampaamoon. Edellisestä kerrasta on jo yli vuosikymmen.

Vierailija
40/47 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin ehkä kampaamoon. Edellisestä kerrasta on jo yli vuosikymmen.

Satanen on hassu raha. Siis arkeen iso, mutta jos sillä pitäisi lahjoa itseään, niin ei se pitkälle riitä.

Kampaajalle minäkin. Eilen väänsin vesipermanentin päähän kokeillakseni, olisiko aika vaihtaa kiharaan. Ainakin nyt vaikuttaa siltä, että näyttäisi paremmalta, joten ehkä tuossa jossain kevään korvalla, kunhan on saanut auton huollettua... se tulee ensin, tukka vasta jossain tarpeiden jälkipäässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän