Ohhoh. Olin sitten unohtanut meidän vuosipäivän...

Vierailija

No ehkä mä ens vuonna muistan. :D poikaystävä oli kyllä muistanut, mutta ei sanonut mitään.
Jos joskus meen naimisiin, niin pitää varmaan jonain kliseisenä päivänä mennä, kun en muista varmaan hääpäivääkään. :D

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi unohtaa vuosipäivän? Sentään aika tärkeä juttu elämässä!

Mä en enää edes muista, mikä meidän seurustelun alkamisen vuosipäivä oli. Joskus toukokuussa se oli.

Nimim. naimisissa vuodesta -88

Vierailija

Mekin muistetaan vuosipäivä aina viikkoa ennen ja viikko sen jälkeen. Ei vaan muisteta sitä ikinä ko. päivänä.
Ollaan yhdessä onnellisia ilman turhaa juhlimistakin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä meidän vuosipäivää. Jossain vaiheessa huomattiin, että taidetaan seurustella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ootpa hupsu.

No oon. :D totesin poikaystävälle, etten kyllä yhtään muista koska meidän vuosi päivä on, niin tää totes sen olleen pari viikkoa sitten. :D

Vierailija

En mäkään meidän vuosipäivää edes tiedä tarkalleen. Kihloissa ollaan eli toki sitä kihlautumispäivää voisi juhlia, mutta mitäpä tuosta. Meidän juhlia on ne kun todetaan yhtenä päivänä että hitto ollaankin hyvä tiimi ja seuraavana päivänä kilistetään laseja tai syödään paremmin sen kunniaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ehkä mä ens vuonna muistan. :D poikaystävä oli kyllä muistanut, mutta ei sanonut mitään.
Jos joskus meen naimisiin, niin pitää varmaan jonain kliseisenä päivänä mennä, kun en muista varmaan hääpäivääkään. :D

Olisihan poikaystäväsi voinut muistuttaa,jos kerran itse muisti.Meillä se olen minä joka muistan kaikki "huipputärkeät" päivämäärät ja alan hyvissä ajoin muistuttaa poikaystävää,että osaa sitten olla romanttinen oikeaan aikaan :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Selvästikään se ei ole kaikille niin tärkeä :D Oikeasti,kai suhdettaan ja rakkautta voi juhlistaa koska haluaa,ei vain jonain tiettyinä päivinä vuodessa(ystävänpäivä,vuosipäivä).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat