Olen ihan tavallisen näköinen, mutta

Vierailija

Silti monet sanovat mua kauniiksi. Ja aina sanotaan nimenomaan kauniiksi, ei nätiksi tai söpöksi. Paras on toi mun mies, joka harva se päivä sanoo kaunottareksi tai kaunokaiseksi. Näytän välillä ihan paskalta suoraan sanottuna. Se itse on hyvännäköinen ja ihmettelen miksi haluaa olla juuri mun kanssa. Ehkä sitten luonteen vuoksi. Miksi mua on kehuttu kauniiksi lapsesta lähtien vaikken ole? Ja näen kyllä valokuvista etten ole kaunis. Peilistä näytän jonkun verran paremmalta, mutta olen kuullut että siinä ihminen ikäänkuin huijaa itseään. Ja mut on muutaman kerran jopa pysäytetty kadulla ja kerrottu miten kaunis olen. Mitä tämä on?

Kommentit (8)

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Kaikesta ihmiset vääntää ongelmaa.. Mitä sä haluat kuulla? Olet kaunis muiden silmissä, vaikket sitä itse näekään?

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Mulla ihan sama, mutta ajattelen niin, että omaan pärstään on niin tottunut, että ei voi arvioida näköään realistisesti.

Vierailija

Eiköhän sen pitäisi olla kaikille tunnettua, että kaikkia naisia kehutaan kauniiksi oli kohde sitten oikeasti kaunis vai ei...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sen pitäisi olla kaikille tunnettua, että kaikkia naisia kehutaan kauniiksi oli kohde sitten oikeasti kaunis vai ei...

Ei ole ainakaan minua koskaan kehuttu kauniiksi. Ja mielestäni en ole erityisen rumakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole ainakaan minua koskaan kehuttu kauniiksi. Ja mielestäni en ole erityisen rumakaan.

Ai? Minusta taas mitään muita kehuja naisille ei olekaan kuin kaunis. Sitä on saanut kuulla joka puolelta ja olen tavallisen näköinen.

Vierailija

Mua on nuorena kaksi miestä sanonut kauniiksi (yksi asiakas ja toinen vanhempi romani ravintolassa).  Ihan asiasta tehen tulivat sanomaan.

Ja aina olen pitänyt itseäni vähemmän kauniina, mutta uskon, nyt vanhempana, että näiden kahden miehen silmissä olin kaunis.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat