Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä ilta oli fiasko. En halua enää ikinä puhua kenellekään.

Vierailija
22.11.2015 |

Olin juhlissa. Yritin tutustua tuntemattomiin. Juttelin niitä näitä ja luulin osaavani keskustella mistä vain. Pieleen meni.

Juttelin omista lapsistani naiselle, joka kertoi, ettei halua kuulla lapsistani, koska sen lapsettomuus on niin kipeä aihe.

Juttelin menneestä halloweenistä miehelle. Hän alkoi itkeä, koska hänelle tuli mieleen pyhäinpäivä ja viime jouluna kuollut isä.

Satuin mainitsemaan Anttila-gatesta yhdelle naiselle. (Siis se, että Anttila mainosti lelujaan 50-luvun tyyliin nukkeja tytöille ja pojille autoja). No, nainenpa oli ilmeisesti tupsahtanut aikakoneella 20-luvulta ja sain aikamoisen ryöpyn siitä, miten naisten tasa-arvo on tuhonnut koko maailman.

Valitin yhdelle naiselle, ettei tänään voikaa olla hirveän myöhään, kun aamulla on taas töitä. Siis en nyt valittanut, mutta sanoin "Juuh, huhhuh, pitääpä tästä lähteä, kun pitää taas aamulla herätä töihin. Olispa pidempi viikonloppu." Nainen oli tietenkin työtön ja paasasi siitä, miten vaihtaisi aikaiset aamuherätykset ihan mihin vain, kunhan olisi töitä.

Ja sata muuta. Aargh.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/22 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on tosiaan sellainen tapa, ettei osata keskustella. Ap keskusteli ihan normaalisti, mutta hänet tyrmättiin. Esimerkki tyrmäyksestä: A: "Minulla on kuukautiset ja vatsa on kipeä." B: "Voi kuule, tietäisitpä minkälaiset kuukautiset minulla on, 100 kertaa kauheammat kuin sinulla." Tällainen keskustelu on sukua pienten lasten huutelulle, että minun isällänipäs on maailman eniten rahaa jne. Muut keskustelijat olisivat ensin voineet vastata ystävällisesti AP:n aloitukseen ja vasta sen jälkeen tuoda esiin oman tilanteensa. Tyyliin, A: "Pitääpä tästä lähteä, aamulla on töitä."B: "Niin, huolehdit yöunesta." Jatkaa: "Minulla on sellainen ikävä tilanne, ettei juuri nyt ole töitä." Siihen A: "Otan osaa, miten näin pääsi käymään, jne.." Joskus toinen voi pitkäänkin jorista omaa asiaa, kunhan toisenkin vuoro tulee. Eikä voi olettaa, että kaikki tuntevat syvimmät surusi ja syyllistävät sitten, kun et älynnyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla