Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat kampaamokokemukset!

Vierailija

Kootaan taas kasaan kauheimpia kampaamokokemuksia!

Itse olin kampaajalla ja vaalennettiin vähän latvoja. Kampaaja vahingossa laittoi liian tujua ainetta ja latvat paloivat ja jouduttiin leikkaamaan pois. Sain sentään pahoittelut ja kohtalaisen hinnan alennuksen. Kyllä kampaajaa nolotti ja itsellekin tuli paha mieli kampaajan puolesta.

Kommentit (11)

Vierailija

Sanoin kampaajalle ettei ohenna hiuksiani koska en halua, mutta leikkauksen jälkeen sanoi että "ohensin vähän koska mä tykkään aina vähän ohentaa" ja näytti käsipeilillä kuinka päänahka pastoi tukan läpi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanoin kampaajalle ettei ohenna hiuksiani koska en halua, mutta leikkauksen jälkeen sanoi että "ohensin vähän koska mä tykkään aina vähän ohentaa" ja näytti käsipeilillä kuinka päänahka pastoi tukan läpi.

Ouuuu :(

Vierailija

Olin kasvattanut ties kauan alaselkään asti tukan. Menin kampaajalle napsimaan pari cm pois. Kampaaja sano,että mulla on huonossa kunnossa tukka. Muistan,että sanoin "ei mun mielestä". Noh, se saakelin kampaaja leikkas mun tukan rintoihin asti. V*ttu et v*tutti. Sen jälkee tukka ei oo kasvanu enään niin pitkäksi. :(

Vierailija

Värjäyksen yhteydessä päätä alkoi poltella ja kirvellä. Sanoin kampaajalle, joka sanoi sen olevan täysin normaalia ja hiusväri sai vaikuttaa päässä vielä puoli tuntia. Kampaajalta lähtiessä olikin sitten kolme nyrkin kokoista märkivää ihottumaa päässä. Nykyään en voi enää värjätä hiuksiani, koska samanlainen allerginen reaktio on seurauksena aina.

Vierailija

Ap, oletpa ihana :) Harvoin asiakaspalvelija törmää asiakkaisiin, jotka eivät raivoaisi pienestäkin mokasta... Kiitos että olet olemassa :)

Vierailija

Ap, en olisi ollut yhtä ymmärtäväinen=lammas, kyllä ammattitaitoinen kampaaja osaa arvioida aineen vahvuuden hiusten kunnon mukaan. Suku täynnä kampaajia, ja totta kai sinua kiitetään, ja ollaan salassa huvittuneita, tyhmä maksava asiakas.

Vierailija

Parikymppisenä ilmoittauduin malliksi joihinkin kampaamo-opiskelijoiden kilpailuihin, mikä oli tietenkin hirveä virhe. Kilpailusääntöjen mukaan kampaajanoviisi sai nimittäin vapaat kädet "luomukseensa". Ko. hermostonut teini teki sitten polkkamittaisiin hiuksiini liian kireän permanentin, leikkasi lätkätakatukan (kyllä!), ja viimeisteli homman polttamalla päällyshiukset föönillä. Itskin koko kotimatkan, ja seuraavana päivänä pyysin leikkaustaitoisen kaverini antamaan minulle "ensiapua". Nykyään jo naurattaa muistella ko. episodia!

Vierailija

Teininä pyysin kampaajaa leikkaamaan minulle etuhiukset. Kampaaja pyöri ja pyöri ympärilläni ja sanoi sen olevan hankalaa, koska minulla on niin paljon tukkaa. Lopuksi leikkasi naurettavan ohuet etuhiukset, jotka ylsivät otsan puoleen väliin. Pyysin myös muotoilemaan kulmani, vastaus oli että minulla on niin vaaleat kulmat, että niitä ei voi muotoilla.

Vierailija

Olen aina tietyin väliajoin ajautunut lähelläni olevaan kampaamoon, koska se on non-stop, halpa ja lähellä. Ja joka kerta se on suurin virhe ikinä! Siellä on kolme kampaajaa ja kaikki yhtä huonoja - olen siellä niin paljon käynyt ja kaikki testannut. Viimeksi (siitä on jo kolme vuotta, olen hyvin pysynyt erossa sieltä!) menin sinne ja pyysin sellaista mallia, että takaata lyhyempi ja edes pidempi. Ja minkänäköisenä lähdinkään ovesta ulos: mun päälihiukset oli kynitty ihan lyhyeksi ja jätetty sellainen liru takatukka. En osaa selittää, mutta se oli ihan miehen tukka! Ja ruma sellainen. En tajunnut siellä sanoa mitään ja kotona itkin silmät päästäni. Pinneillä sain onneksi pelastettua paljon ja niitä käytinkin ahkeraan seuraavat puoli vuotta. Nykyään mulla on upeat hiukset koska käyn omalla vakiokampaajallani, jonka liike ikävä kyllä on kaukana, sinne on ains kovat jonot ja se on kallis. Joten en voi vannoa ettenkö joskus aivopieruissani eksyisi vielä tuonne huonoon kampaamoon.. :D

Vierailija

Olin nuorena kampaajaopiskelijana erehtynyt menemään työharjoitteluun paikkaan, jota piti vanha ja kokenut, mutta itsepäinen ja ärsyttävä pomottaja-mummo. Erään kerran minulle tuli varaamaan aikaa aasialaisnainen, joka ei puhunut ollenkaan suomea ja englantiakin hyvin vähän. Esitin mummolle epäilykseni olenko tarpeeksi taitava leikkaamaan sen laatuista hiusta, etenkin kun asiakas halusi täyttä mallinmuutosta. Mummo kuitenkin otti varauksen ylös ja sanoi sen olevan hyvää harjoitusta.

Asiakas tuli sovittuna päivänä ja meillä oli heti alussa suuria kommunikointiongelmia. Asiakas näytti kuvaa haluamastaan. Kuvassa oli lyhyeksi leikatut paljon kerrostetut hiukset, joille oli tehty taipuisa kampaus. Asiakkaan omat hiukset oli pitkät ja jäykät. Pyysin kampaajalta apua, mutta hänen kommunikointi asiakkaan kanssa ei sujunut sen paremmin. Lopulta kärttyisä asiakas lähti omalla kielellään jotain tiuskien, ja päässään hänellä oli kuvan malliseksi leikatut lyhyet hiukset, jotka olivat piikkisuorat eivätkä mielestäni yhtään niin kauniit kuin hänen edelliset pitkät hiuksensa. Jäi huono maku tuosta sekä minulle että asiakkaalle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat