Ahdistaa ja rintaa puristaa, hengitys raskasta

Vierailija

Mikä auttaisi? Ahdistaa nyt ihan hirveästi, tässä on nyt kaikenlaista meneillään ja nyt oli liikaa aikaa ajatella, ei meinaa tästä ahdistuksesta tulla loppua. Tunnen kuinka puristaa rinnasta ja joudun oikein keskittymään että jaksan hengittää... Toivottavasti helpottaa. Mitään diagnooseja minulla ei ole, kesällä sain pari paniikkikohtausta(?)

Kommentit (7)

PäteväPirkko
Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

Istu tai mene makaamaan silmät kiinni, ja sitten teet tämän rentoutusharjoituksen mielessäsi rauhalliseen tahtiin:

Rentouta päänahka. Rentouta otsa... Käyt kaikki paikat läpi kauloineen, käsivarsineen varpaisiin asti. Saat sen hengenahdistuksen pois. Kun tulee takasin, teet uudelleen. Ei mene hirveästi aikaa.

Mulla toinen juttu on, mikä auttaa tuohon, kun rupean tekemään kotitöitä tai venyttelemään. Tai ylipäätään fyysisesti nousen touhuamaan jotain.

erwer

PäteväPirkko kirjoitti:
Istu tai mene makaamaan silmät kiinni, ja sitten teet tämän rentoutusharjoituksen mielessäsi rauhalliseen tahtiin:

Rentouta päänahka. Rentouta otsa... Käyt kaikki paikat läpi kauloineen, käsivarsineen varpaisiin asti. Saat sen hengenahdistuksen pois. Kun tulee takasin, teet uudelleen. Ei mene hirveästi aikaa.

Mulla toinen juttu on, mikä auttaa tuohon, kun rupean tekemään kotitöitä tai venyttelemään. Tai ylipäätään fyysisesti nousen touhuamaan jotain.

Tuo on vittuilua jollekkin jolla on paniikkihäiriö.

Vierailija

Miten niin on kettuilua? Ihan oikeita neuvoja nuo ovat, että pitää rentoutua ja keskittyä rauhoittumiseen tai mennä ulos, touhuta jotakin joka vie huomion pois omista fyysisitä reaktioista. Joo, tiedän mistä puhun, koska olen nuorena itsekin kokenut paniikkikohtauksia.

Vierailija

turhaa hysteerisyyttä, ei muuta

tyypillinen sekopäänainen joka suurentelee elämän normaalit vastoinkäymiset jättimäisiksi ja tekee itsestään ison numeron

vedä henkeä pari kertaa ja ala sitten vasta paukuttaa tekstiä vauvapalstalle

PäteväPirkko
Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

Vierailija kirjoitti:
PäteväPirkko kirjoitti:

Tuo on vittuilua jollekkin jolla on paniikkihäiriö.

Sulla ei sitten mahda olla. Koska jos on niin tiedät, että oman mielen hallinnalla saat helpotettua oloasi, ja jopa pysäytettyä kohtauksen tulon. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat