Vierailija

Ei mulla muuta.

• ylös 41
  • alas 30

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Joo se tasainen valo näkyy paremmin ja toiseksi ne vilkkuvat sokaisee vastaan polkevan.

• ylös 51
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Todellakin käytän vilkkuvaa, se herättää eniten huomiota ja näkyy parhaiten. Se vaan pitää suunnata hieman alaviistoon jolloin se ei häikäise muita.

• ylös 34
  • alas 24
Vierailija

:--D Kaikil iltapyöräilijöil on vilkkuvat takavalot ainaki Lontoossa. Pienet on murheet teillä!

• ylös 29
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Liikenneturva suosittelee noita vilkkuvia valoja. Ei mulla muuta.

Ei suosittele, mutta sallii.

• ylös 36
  • alas 5
Vierailija

No sit liikenneturva ei tiedä mistä puhuu.
Ne vilkkuvalot oikeesti häiritsee muita! Ne on oksettavia.

• ylös 28
  • alas 24
Vierailija

Eteen valkoinen valo, taakse punainen, ei vilkkuvia. Autossakin on takana punaiset valot ja edessä valkoiset, vilkkuvat vain hälytysajoneuvojen katoilla.

• ylös 31
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No sit liikenneturva ei tiedä mistä puhuu.
Ne vilkkuvalot oikeesti häiritsee muita! Ne on oksettavia.

Jaxuhali!

• ylös 13
  • alas 13
Vierailija

Miten joku pystyy tästäkin mielensä pahoittamaan. Suurimmassa osassa punaisia pyöräntakavaloja on se mahdollisuus että saa joko tavallisen tai vilkkuvan valon. Vilkkuva on ihan siis sallittu ja normaali.

• ylös 6
  • alas 12
Vierailija

Mä haluan autooni eteen vilkkuvan punaisen valon, voin varoittaa siten kaikkia vastaan tulevia siitä, että minä olen täältä nyt tulossa, alta pois. Näin herätän kaikkien huomion ja näyn parhaiten!

• ylös 10
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suunnatkaa sokaisevat valonheittimenne oikein. Tiehen eikä vastaantulijoihin.

Mulla on kiinteä valo pyörässä, se osoittaa mielestäni liian ylös. Yritys kääntää = nyt se ei toimi ollenkaan. Ostin pienen lisävalon, jonka saa vilkkumaan, mutta en sitä vilkkua käytä. Mutta se ei oikein pysy paikoillaan, mutta saa nyt välttää siihen saakka, kunnes saan sen valon korjattua. En nyt vaan viitsi. 

Vierailija

Vilkkuvalo voi laukaista migreenin. Joten pliis, tasaisesti palava valo eteen ja vielä niin, että suunta on hieman alaviistoon tiehen päin eikä suoraan eteen, jolloin se häikäisee.

• ylös 13
  • alas 5

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.