G: Kertoako Tinder-matchin vaimolle?

Vierailija

Minulla matchasi tänään aamulla tinderissä erään miehen kanssa ja sain häneltä heti perään viestin. Kuten asiaan kuuluu, stalkkasin tietenkin hetken viestittelyn jälkeen Facebookista lisää infoa (yhteisen ystävän kautta) ja huomasin miehen menneen kesällä todella kauniin naisen kanssa naimisiin. Keskustelu oli kyllä sinänsä viatonta, mutta kun kysyin suoraan, mitä "noin fiksu mies tekee tinderissä", niin en saanut enää vastausta. Nyt mietinkin laitanko miehen vaimolle viestiä vai en? Asiahan ei toisaalta minulle kuulu, mutta toisaalta vituttaa rankasti tuollaiset idiootit. Ikisinkkuna kun sitä toivoisi, että jokainen mies olisi vaimolleen uskollinen.

Minä siis olen sinkku, joten en ole tehnyt mitään väärää. Klikkasin sydäntä kivan miehen kohdalla sillä oletuksella, että hän on sinkku ja vastasin viestiin samalla oletuksella. Tämä siis tiedoksi siitä syystä, etten saa syytöksiä varatun miehen pokailusta. Häneltä oli kyllä aloittelijan moka jättää ystävät faceen näkyviin...

Kertoako vaiko ei??

Kommentit (10)

Vierailija

Kaikki pettäjät pitää käräyttää. En ymmärrä näissä asioissa näitä "älä puutu toisten asioihin" toitottajia. Taitavat olla itse kaikki järestään pettäjiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki pettäjät pitää käräyttää. En ymmärrä näissä asioissa näitä "älä puutu toisten asioihin" toitottajia. Taitavat olla itse kaikki järestään pettäjiä.

Kiitti mielipiteestä. Minä en kyllä henk.koht ole ikinä ketään pettänyt. AP

Vierailija

No nyt se poisti mut matcheista, kun kyselin miksi on tinderissä. Kirjoitin jo vaimolle melkein viestin, mutta en tiedä onko pokkaa lähettää. HELP!!

Vierailija

Todellakin haluaisin tietää! Ja varsinkin, jos olisin mennyt juuri naimisiin. En esim. haluaisi hankkia lapsia tuollaisen miehen kanssa, joka muutana kuukausi häistä jo testaa markkina-arvoaan muualla. Laita viesti menemään vain.

Vierailija

Riippuu mielestäni ihan keskustelun sisällöstä. Toki on todennäköistä, että mies on 90% varmuudella hakemassa siellä ihan muuta kuin kavereita mutta sekin on mahdollista. Ei pelkkä tinder-profiilin olemassaolo ole vielä mikään aviorikos, varsinkaan kun et voi tietää tuntemattoman parin suhteesta mitään. Olen nähnyt sellaisiakin pareja tinderissä jotka aivan avoimesti etsivät esim. kolmatta pyörää seksiin. Toki sekin on tässä epätodennäköistä, mutta ei silti pitäisi olettaa asioita tuntemattomista. Jos mies kuitenkin ehdottelisi treffejä/panemista mitä tahansa suoraa pettämiseen verrattavaa toimintaa, ymmärtäisin tarpeen kertoa vaimolle. Itse en ehkä niin tekisi, sillä menneisyydessäni on ainoastaan huonoja kokemuksia toisten suhteisiin puuttumisesta, mutta ymmärrän kuitenkin hyvin jos joku niin tekee järkevin perustein. Jos kyseessä olisi tuttu henkilö ymmärtäisin tuon vielä paremmin.

Isäs

Suahan vituttaa nyt vain ettei se ukko enää vastannut sulle mitään. Olit kuitenkin valmis jatkamaan keskustelua äijän kans, vaikka tiesit sen olevan naimisissa. Älä kuitenkaan oo niin vitun itsekäs narttu, että oikeutat itsesi pilaamaan kahden täysin tuntemattoman ihmisen avioliiton. Kyseessä oli kuitenkin vain keskustelu, joka loppui, kun mies selvästi säikähti mitä on tekemässä. Se ei tarkota vielä kuitenkaan sitä, että se veivais pitkin limuusinin perällä kohti tissibaareja, kun vaimo nukkuu. Sä saat kyllä munaa muualtakin, älä jännitä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat