Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pistoolikyykky

Vierailija

Saatko tehtyä pistoolikyykyn? Itse sain kun parina iltana harjoittelin. Painoa vähän vajaa sata. Olen mies.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

5x menee per jalka. Harjoitellut tuon tekniikkaa toki jonkun aikaa. Tarkoituksena seuraavaksi alkaa tekemään noita lisäpainoilla.

Vierailija

Ilman tukea? En saa, vaikka olen 60 kg muuten hyväkuntoinen nainen - esim burpeeseja menee useamman kymmenen sarjassa. Luulen, että joillekin on rakenteellisesti vaikeampaa kuin muille.

Vierailija

Kertokaahan samalla painonne. Itse en saa kuin juuri ja juuri yhden tehtyä. Vasemmalla jopa helpommin kuin oikealla.
-Ap

Vierailija

Toki, olen 78kg mies.

#2:lle, Jos on pitkä niin tuo on haastavampi toteuttaa, pahin yhdistelmä on pitkä + pitkät jalat, lyhyt selkä. Tasapaino hajoaa helposti ja pakka on huomattavasti vaikeampaa pitää tiukkana alhaalla.

Vierailija

Piti aivan googlata mitä tarkoitat tuolla burbeeseja.. :D niitä en oo edes testannu. Monella sivulla vaan lukee että pistoolikyykky on yksi haastavammista liikkeistä omalla painolla.
-Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Piti aivan googlata mitä tarkoitat tuolla burbeeseja.. :D niitä en oo edes testannu. Monella sivulla vaan lukee että pistoolikyykky on yksi haastavammista liikkeistä omalla painolla.
-Ap

Onhan se sitä, tosin se on tekniikaltaankin aivan erilainen kuin oikeastaan mikään muu omalla painolla tehtävä juttu, mikä vaikeuttaa sitä vielä lisää. Hyvä liikehän se on, ei siinä mitään.

Toinen samaa haastavuusluokkaa oleva on tietysti sitten yhdenkäden punnerrukset, tai jos on oikein kovassa kunnossa niin yhdenkäden, yhdenjalan punnerrukset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onkos nro 3 treenannu säännöllisesti kuinka pitkään?
-Ap

Pistoolikyykkyä ehkä neljä viikkoa, mutta muuta jumppaa pidempään.

Vierailija

Miten tuota pistoolikyykkyä kannattaa harjoitella? Kykkytuloksen puolesta pitäisi mennä mutta jostain syystä ei vaan mene... seinää tai jotain tankia pitkin vaan aluksi alas ja ylös?

Vierailija

Mä teen noita trx tunnilla ja vaikeaa on sen hihnankin kanssa. En todellakaan pystyisi ilman sitä tekemään yhtäkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten tuota pistoolikyykkyä kannattaa harjoitella? Kykkytuloksen puolesta pitäisi mennä mutta jostain syystä ei vaan mene... seinää tai jotain tankia pitkin vaan aluksi alas ja ylös?

Jos ei tasapainosta ole kiinni, niin kevennetty versio toimii ihan silleen että et tee liikettä loppuun asti, vaan vaikka istut tuolille/jakkaralle ja siitä sitten ylös. Pikkuhiljaa liikerataa pidemmäksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat