Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väyrysen Mika lopettaa La Galaxyssa... (ig:n mukaan)

Vierailija

Minneköhän perhe muuttaa seuraavaksi..?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Eikai kukaan ole sanonutkaan uutisen olevan uusi... Aika tuore kuitenkin, jos kerta vasta toissapäivänä Mika on siitä twiitannut...

Vierailija

No just itse olen saanut rouvan instagramista kuvan että hyvin ovat viihtyneet ja kaikki on niin ihanaa. Outoa jos muuttavat taas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Leedsissä Mikalla ei oikein kulkenut...

Entä sitten.... Väyrynen on 34-vuotias ja elättänyt koko aikuisikänsä itsensä ja perheensä jalkapallon pelaamisella. Päässyt asumaan eri maissa, pelaamaan Suomen maajoukkueessa, matkustamaan ympäri maailmaa jalkapallon perässä. Elintaso on ollut hyvä, blogissahan H. joskus kirjoitti, että heillä on ulkomailla omistusasunto, Helsingissä omistusasunto jne. Mielestäni Väyrynen on pelannut ihan hyvän uran, miljoonat pojat ympäri maailmaa tavoittelevat jalkapallouraa, hyvin harva pääsee pelaamaan Hollannin liigan tasoiseen liigaan. Itse olisin ainakin ylpeä tuollaisista saavutuksista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No just itse olen saanut rouvan instagramista kuvan että hyvin ovat viihtyneet ja kaikki on niin ihanaa. Outoa jos muuttavat taas.

Galaxy ei uusinut Väyrysen sopimusta. Jos eivät saa uutta työtä Amerikasta niin ei sinne voi jäädä noin vaan asumaan.

Vierailija

Parempi niin näin itsekkäästi ajatellen (Huuhkaja-fanin näkökulmasta) koska on harmittanut se että meillä on pelaaja joka pelaa hyvässä liigassa mutta ei kuitenkaan mahdu maajoukkuevalmentajan kuvioihin.

Nyt kun todennäköisesti siirtyy heikompaan liigaan niin ei enää harmita ettei häntä valita maajoukkueeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Entä sitten.... Väyrynen on 34-vuotias ja elättänyt koko aikuisikänsä itsensä ja perheensä jalkapallon pelaamisella. Päässyt asumaan eri maissa, pelaamaan Suomen maajoukkueessa, matkustamaan ympäri maailmaa jalkapallon perässä. Elintaso on ollut hyvä, blogissahan H. joskus kirjoitti, että heillä on ulkomailla omistusasunto, Helsingissä omistusasunto jne. Mielestäni Väyrynen on pelannut ihan hyvän uran, miljoonat pojat ympäri maailmaa tavoittelevat jalkapallouraa, hyvin harva pääsee pelaamaan Hollannin liigan tasoiseen liigaan. Itse olisin ainakin ylpeä tuollaisista saavutuksista.

Kuinka paljon tiedät jalkapallosta? Lähinnä naurettaa kehua blogissaan tuollaisista "saavutuksista", kun huippufutaajat vetäävät maailmalla viikon palkkana sen mitä suomalaiset kuukaudessa. :D Mika on tosi hyvä pelaaja, muttei mitään huippuluokkaa. Ei varmasti itsekään väitä sellaista.

Vierailija

Nehän on ollu siellä vasta n. puoli vuotta. Harmi jos ei tosiaan saanut uutta sopimusta. Taitaa olla paluu Helsinkiin edessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei taida viihtymisiä pahemmin kysellä, jos seura ei jatka sopimusta. Pelaaja ja rouvansa eivät taida olla ihan siinä asemassa, että heidän halustaan asiat olisivat kiinni. Blogissaan tietysti voi antaa asioista just sellaisen kuvan kuin haluaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siinä ei taida viihtymisiä pahemmin kysellä, jos seura ei jatka sopimusta. Pelaaja ja rouvansa eivät taida olla ihan siinä asemassa, että heidän halustaan asiat olisivat kiinni. Blogissaan tietysti voi antaa asioista just sellaisen kuvan kuin haluaa...

En ymmärrä mitä ~väärää kuvaa on blogissa annettu? Ei siellä ole puhuttu kuinka kauan ovat tms. Kyllähän he ovat tienneet kuinka pitkään on sopimukset voimassa jne. ja siihen ovat tottuneet. Jalkapalloilijoilla kun tuppaa joukkueet vaihtua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tiedät jalkapallosta? Lähinnä naurettaa kehua blogissaan tuollaisista "saavutuksista", kun huippufutaajat vetäävät maailmalla viikon palkkana sen mitä suomalaiset kuukaudessa. :D Mika on tosi hyvä pelaaja, muttei mitään huippuluokkaa. Ei varmasti itsekään väitä sellaista.

Eivät he ole blogissa mitenkään kehuneet. Mitä väliä sillä on ettei tienaa kuten Lionel Messi? Lehdissä oli Väyrysen palkka ja se oli Galaxyssa yli 209 000 euroa kaudessa. Onko se huono palkka? Tienaa paljon paremmin kuin vaikka lääkärit.

Ei kukaan ole väittänyt, että Väyrynen  olisi maailman paras jalkapalloilija. Kyse on siitä, että erittäin pieni osa pääsee niin pitkälle, että voi elättää itsensä jalkapallolla ja vielä paljon isommalla palkalla kuin normaali työssäkäyvä työntekijä.

Onko sinusta Väyrynen epäonnistunut kun hän tienaa 209 000 euroa kaudessa? Suomessa keskipalkka on noin 36 000 euroa vuodessa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat