Väyrysen Mika lopettaa La Galaxyssa... (ig:n mukaan)
Kommentit (32)
Saisko linkin blogiin. Kiinnostaa, kun olen tuntenut Väykän niistä ajoista kun vasta aloitteli uraansa.
Vierailija kirjoitti:
Saisko linkin blogiin. Kiinnostaa, kun olen tuntenut Väykän niistä ajoista kun vasta aloitteli uraansa.
Vierailija kirjoitti:
Strictly Style
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leedsissä Mikalla ei oikein kulkenut...
Entä sitten.... Väyrynen on 34-vuotias ja elättänyt koko aikuisikänsä itsensä ja perheensä jalkapallon pelaamisella. Päässyt asumaan eri maissa, pelaamaan Suomen maajoukkueessa, matkustamaan ympäri maailmaa jalkapallon perässä. Elintaso on ollut hyvä, blogissahan H. joskus kirjoitti, että heillä on ulkomailla omistusasunto, Helsingissä omistusasunto jne. Mielestäni Väyrynen on pelannut ihan hyvän uran, miljoonat pojat ympäri maailmaa tavoittelevat jalkapallouraa, hyvin harva pääsee pelaamaan Hollannin liigan tasoiseen liigaan. Itse olisin ainakin ylpeä tuollaisista saavutuksista.
Kuinka paljon tiedät jalkapallosta? Lähinnä naurettaa kehua blogissaan tuollaisista "saavutuksista", kun huippufutaajat vetäävät maailmalla viikon palkkana sen mitä suomalaiset kuukaudessa. :D Mika on tosi hyvä pelaaja, muttei mitään huippuluokkaa. Ei varmasti itsekään väitä sellaista.
Eivät he ole blogissa mitenkään kehuneet. Mitä väliä sillä on ettei tienaa kuten Lionel Messi? Lehdissä oli Väyrysen palkka ja se oli Galaxyssa yli 209 000 euroa kaudessa. Onko se huono palkka? Tienaa paljon paremmin kuin vaikka lääkärit.
Ei kukaan ole väittänyt, että Väyrynen olisi maailman paras jalkapalloilija. Kyse on siitä, että erittäin pieni osa pääsee niin pitkälle, että voi elättää itsensä jalkapallolla ja vielä paljon isommalla palkalla kuin normaali työssäkäyvä työntekijä.
Onko sinusta Väyrynen epäonnistunut kun hän tienaa 209 000 euroa kaudessa? Suomessa keskipalkka on noin 36 000 euroa vuodessa.
Rinnastus palloilijat ja lääkärit vähän huvittaa oli yhteys mikä tahansa. Kirurgeilla myös URA jatkuu yleensä puolet pitempään vielä komeampia ansiota. Kuka on edes puhunut epäonnistumisesta?
Muuten Väyrynen tienasi La Galaxyssa 190 000 euroa, mutta esim. saman seuran Steven Gerrard lähes kuusi miljoonaa euroa.
Onko joku väittänyt että Väyrynen tienaisi eniten tuossa joukkueessa? En vain ymmärrä mikä tarve on haukkua Väyrynen maanrakoon. Paremmin hänellä (ainakin taloudellisesti) menee kuin suurimmalla osalla meistä tavallisista pulliaisista.
Eiköhän se Mika ihan tavallinen pulliainen ole siinä, missä muutkin? En minäkään ymmärrä, miksi pitää glorifioida?
Ihan kohtalaisen peliuran Väykkä on kuitenkin saanut aikaiseksi. Ja suomalaiseksi jopa hyvän.
Mun mielestä blogissa on sanottu, että kyseessä olisi puolen vuoden sopimus ja tämän vuoden lopussa paluu takaisin Suomeen.
Muistanko väärin?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä blogissa on sanottu, että kyseessä olisi puolen vuoden sopimus ja tämän vuoden lopussa paluu takaisin Suomeen.
Muistanko väärin?
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa, että mielestäni vaimo on antanut blogissaan ymmärtää heidän palaavan jouluna Suomeen.
On koko ajan sanonut että tulevat jouluksi Suomeen. Mutta vain koska miehellä on silloin lomaa. On antanut ymmärtää että palaavat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
On koko ajan sanonut että tulevat jouluksi Suomeen. Mutta vain koska miehellä on silloin lomaa. On antanut ymmärtää että palaavat takaisin.
Muistaakseni Hanna sanoi jonkin aikaa sitten tekevänsä postauksen lempipaikoistaan LA:ssa, kunhan heidän aikansa siellä tulee päätökseen (tms. hänelle tyypillinen ilmaisu, en nyt jaksa tarkastaa). Mielestäni siitä oli selkeästi luettavissa, että ovat muuttamassa Losista pois.
Toivottavasti jää jotakin käteen reissusta. Mikään suksee se ei kuitenkaan ole ollut ja pelaajien palkka loppujen lopuksi lasketaan sen mukaan että tavoitteet on saavutettu. Se sovittu raha ei siis automaattisesti hyppää pelaajan pussiin. Kaliforniassa joutuu myös maksamaan veroja ja asuminen on kallista eli mitenkään hulppeasti ei tuolla palkalla eletä kun siitä pitäis jäädä varmaan säästösukkaan jotakin. Mistä te ootte keksineet että heillä on oma asunto jossakin ulkomailla. Vuokralla ovat asuneet ennen Suomen nykyistä kämppää.
Mun mielestä on turha kritisoida Väyrysen uraa. Se on ollut hyvä, ei ehkä niin luksukas ja upea kuin Hanna toivoo sen olevan mutta perheensä mies elättää hyvin jalkapallolla. Hanna on nyt unelmaduunissaan bloggarina, hänen palkallaan luksuselämä ei asetu käsien ulottuville.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jää jotakin käteen reissusta. Mikään suksee se ei kuitenkaan ole ollut ja pelaajien palkka loppujen lopuksi lasketaan sen mukaan että tavoitteet on saavutettu. Se sovittu raha ei siis automaattisesti hyppää pelaajan pussiin. Kaliforniassa joutuu myös maksamaan veroja ja asuminen on kallista eli mitenkään hulppeasti ei tuolla palkalla eletä kun siitä pitäis jäädä varmaan säästösukkaan jotakin. Mistä te ootte keksineet että heillä on oma asunto jossakin ulkomailla. Vuokralla ovat asuneet ennen Suomen nykyistä kämppää.
Mun mielestä on turha kritisoida Väyrysen uraa. Se on ollut hyvä, ei ehkä niin luksukas ja upea kuin Hanna toivoo sen olevan mutta perheensä mies elättää hyvin jalkapallolla. Hanna on nyt unelmaduunissaan bloggarina, hänen palkallaan luksuselämä ei asetu käsien ulottuville.
Sijoitusasunnossa ei yleensä omistaja itse asu.
Kuka täällä on edes väittänyt mitään, että blogissa annetaan väärää kuvaa? Luetun ymmärtäminen on näköjään vaikeaa. Periaatteena kuitenkin on, että blogissaan voi kertoa asiat kuinka haluaa. Jos sitä ei tajua, niin huonosti on asiat. Joo, en todellakaan lue edes mitään hömppäblogeja.