Firman pikkujoulut - lihavat naiset minimekoissa
Ymmärrän että pikkujoulussa yritetään näyttää kauniilta ja seksikkäältäkin.
Tätä en ymmärrä että pluskoon naiset pukeutuu antavasti ja numeroa tai kahta liian pieniin vaatteisiin.
Näyttäisivät paremmilta tyylikkäissä ja itsensä kokoisissa istuvissa vaatteissa.
Sanottakoon että suurin osa osaa pukeutua mutta muutama ylilyönti on aina joukossa.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Ja se raapii sun persettä, koska?
Pitäsköhän sun lopettaa palstalla käynti kun joka viestissä tuntuu olevan negatiivinen asenne. Älä vastaa apn kaltaisiin aloituksiin jos on heti aamusta hiekkaa vitussa.
Oiskohan kuitenkin aloittajalla pehmeyttä housuissa aamullakin?
Minua ei kyllä haittaa miten työkaverini tai muut ihmiset pukeutuvat, hyvin tai huonosti. Kiinnitän enemmän huomiota ihmisten katseeseen ja käytökseen, miten he kohtelevat muita ihmisiä. Ja hauskat ihmiset ovat pikkujoulujen piristys, on mukavaa nauraa jutuille ja viihtyä, syödä hyvin ja juoda itsensä hiprakkaan. Muuta en pikkujouluilta toivo kuin hetken hilpeyttä. Jos joku haluaa pukeutua seksikkäästi niin se hänelle suotakoon, meni sitten syteen tai saveen.
En ole pluskokoinen mutta ihanteellista kurvikkaampi kyllä. Olen tiimalasimallinen ja valmisvaatteet tehdään nykyään tasapaksuille vartaloille. Jotkut tykkää katsella nokkaansa pitkin nimenomaan pienimpään mahdolliseen kokoon "puristautuvia" läskejä. Saatte ajatella ihan mitä haluatte, minä näytän omaan silmääni aivan ylivoimaisesti parhaalta vaatteissa jotka aivan varmasti on joidenkin mielestä liian pieniä.
Parempi että miehet pukeutuu minihameisiin.
Vierailija kirjoitti:
Pukeutumisessa on tärkeintä miltä itsestä tuntuu.
Jos itsestä tuntuu hyvälle, mitä väliä on miltä sinusta se näyttää.Ja voit ensi kerralla jäädä kotiin, jos noin harmittaa.
Tätä mä kyllä ihmettelen, että kuinka niissä kokoa kahta liian pienissä bilevermeissä voi kukaan tuntea olonsa hyväksi?
Vai siksikö sitä pitääkin olla hilpeän hiprakan sijaan ihan saman tien tuhannen päissään ja oikein kunnon kannat kattoon-kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ne liian pienet vaatteet mahtu vielä jokunen vuos sitten.
Mahtuuhan ne edelleen jos on päälle puettu.
Mikään ei tosiaan voita kunnon glitterigotleria jossa saumat huutaa hoosianna ja puolet paljeteista on lentänyt taivaan tuuliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutumisessa on tärkeintä miltä itsestä tuntuu.
Jos itsestä tuntuu hyvälle, mitä väliä on miltä sinusta se näyttää.Ja voit ensi kerralla jäädä kotiin, jos noin harmittaa.
Tätä mä kyllä ihmettelen, että kuinka niissä kokoa kahta liian pienissä bilevermeissä voi kukaan tuntea olonsa hyväksi?
Vai siksikö sitä pitääkin olla hilpeän hiprakan sijaan ihan saman tien tuhannen päissään ja oikein kunnon kannat kattoon-kännissä.
Oletko kuullut, että ihmiset ovat erilaisia? Itse olen niin suvaitsevainen, että sallin ihmisten pukeutuvan miten haluaa, enkä arvostele.
Myönnän, itse olen tyyliin Maajussille morsian juontaja, aivan liian suulas ja meikattu, aivan liian kiharat hiukset ja rintava, pahus vieköön vielä persevä ja reiteväkin. Lisäksi käytän turhan pintaa nuolevaa lurexmekkoa ja aivan liian korkeita korkokenkiä, heilun ja hosun kuohuviinilasi kädessä, halaan liikaa ja pussaan mihin humalaltani osun. Olen aivan liian kovaääninen humalassa ja turhan avoin, luulen olevani juhlien keskipiste ja flirttailen surutta niin miehille kuin naisillekin. Yritän muuttua ja koen suurta tuskaa selvinpäin ollessani humalassa niin helvetin hilpeä mutta yksikin lasi kuohuviiniä niin se on menoa ja Bon Jovi vaan tämän naisen osalta. Miksi luojani ei tehnyt minusta vakavaa körttiläistä vaan tämän naisen, jota ei pitele mikään eikä kukaan. Tuska ja ahdistus, kirous ja kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän sun lopettaa palstalla käynti kun joka viestissä tuntuu olevan negatiivinen asenne. Älä vastaa apn kaltaisiin aloituksiin jos on heti aamusta hiekkaa vitussa.
Itse olet vitun vitunhokija.
Ai, minusta kuulostaa hauskalta että tädit uskaltavat irrotella.
AP on mies , joka ei saa pldee edes noilta kananpersetukkaisilta suomalaisilta minimekoissa, siksi AP on katkera mies
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, itse olen tyyliin Maajussille morsian juontaja, aivan liian suulas ja meikattu, aivan liian kiharat hiukset ja rintava, pahus vieköön vielä persevä ja reiteväkin. Lisäksi käytän turhan pintaa nuolevaa lurexmekkoa ja aivan liian korkeita korkokenkiä, heilun ja hosun kuohuviinilasi kädessä, halaan liikaa ja pussaan mihin humalaltani osun. Olen aivan liian kovaääninen humalassa ja turhan avoin, luulen olevani juhlien keskipiste ja flirttailen surutta niin miehille kuin naisillekin. Yritän muuttua ja koen suurta tuskaa selvinpäin ollessani humalassa niin helvetin hilpeä mutta yksikin lasi kuohuviiniä niin se on menoa ja Bon Jovi vaan tämän naisen osalta. Miksi luojani ei tehnyt minusta vakavaa körttiläistä vaan tämän naisen, jota ei pitele mikään eikä kukaan. Tuska ja ahdistus, kirous ja kuolema.
pakko näin miehenä myöntää että juuri tämänkaltaisen naisen perään tulee lähdettyä sinne röökipaikalle, jos vaikka pääsisi jutuille. Ei se ulkomuoto vaan se asenne.
Jätä AP menemättä pikkujouluihin, sinne ei tarvita yhtään sitruunapillua*/hiekkaa esinahassa* naista/miestä pilaamaan pikkujouluja.
Katoppa AP peiliin, mikä sieltä katsoo takaisin? Vtun vastenmielinen ihminen ja ilonpilaaja. Jää kotiin juomaan pussikaljaa, niin pelastat usean ihmisen pikkujoulut
Ei meidän pikkujouluissa ainakaan. Meitä oli 15 naista ja yli puolella mustat, siistit housut. Parilla oli mekko, mutta ei mitään minimekkoja. Itselläni oli tummansiniset farkut ja valkoinen paitapusero, joka ostettu ulkomailta 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan kuitenkin aloittajalla pehmeyttä housuissa aamullakin?
Joo. Ihan suorastaan löysät housuissa.
Mahtuuhan ne edelleen jos on päälle puettu.