Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valitsi väärin, voiko suhdetta enää korjata?

Vierailija

Tein miehelle pikku testin eilen. Ja mies reputti! Osti lahjakortilla kahvinkeittimen eikä mulle Schollin sähköistä kynsiviilaa/kiillottajaa. Mies kysyi mitä sillä lahjakortilla ostetaan niin mä sanoin et osta ihan mitä haluat, esimerkiksi kahvinkeitin tai sitten tollanen Schollin kynsikone. Mies kysyi vielä kumman minä haluan ja mä sanoin et valitse sinä. Ja mies valitsi kahvinkeittimen mitä mä en tietenkään halunnut.

Nyt on todella paha mieli enkä tiedä onko meillä mitään yhteistä tulevaisuutta enää :(

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mies valitsi kahvinkeittimen, koska annoit vapaasti valita ja hän ajatteli, että keittimestä on iloa teille molemmille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt oli siinä :(

Nii-in :(
Ap

Seuraavassa suhteessa harkinnet tarkkaan jätätkö aviomiehelle tilaa omaan harkintaan :)

Vierailija

Jos olette lahjakortin saaneet yhteiseksi lahjaksi, niin kahvinkeitin on molemmille hyvä. Miksi sinun olisi pitänyt yhteisellä lahjakortilla saada jotain sellaista, josta ei olisi ollut miehelle mitään iloa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos olette lahjakortin saaneet yhteiseksi lahjaksi, niin kahvinkeitin on molemmille hyvä. Miksi sinun olisi pitänyt yhteisellä lahjakortilla saada jotain sellaista, josta ei olisi ollut miehelle mitään iloa?

Mies voitti jossain arpajaisissa. Eli teknisesti kai hänen, mutta yhteinen kai lähinnä.

En viitti puhua koko miehelle. Olen mun tyttiksen luona jola aina jaksaa lohduttaa ja tsemppaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat