Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

epätodellinen olo

Vierailija

Onko kellään ollut ajoittain pientä epätodellista oloa? Minulla on ollut jo pitkään pientä epätodellista oloa. Ja välillä olen saanut jonkinlaisia epätodellisuus olo "kohtauksia". Voiko tämä johtua pelkästä stressistä koska olen ollut todella stressaantunut? Olen alkanut pelkäämään että minulla olis aivosyöpä tai borrelioosi. Ja minulla on vähän keskittymistä vaikeuksia ollut lähiaikoina. Voiko nämä oireet viitata aivosyöpään? Olen todella huolestunut :( ja olen 16 vuotias poika

Kommentit (7)

Vierailija

Ja ne "kohtaukset" ovat kestäneet vain maksimissaan 10sek. Voiko nämä kohtaukset olla jotenkin epileptisia?

Vierailija

Paniikkihäiriöltä kuulostaisi, mullakin alkoi vähän samantyylisillä oireilla. Kannattaa hakeutua ajoissa lääkäriin tai aloittaa sieltä terkkarista, tsemppiä!

Vierailija

En usko, että viittaa aivosyöpään tai borrelioosiin, joten siten huoletta! Stressistä voi hyvin johtua, olla merkki masennuksesta, paniikkihäiriöstä ym. Ainoa tapa saada mieltäsi rauhoittava vastaus, on kysyä lääkäriltä tai terkkarilta. Siten asia lähtee selviämään!:)

Vierailija

Kiitos vastauksesta! Ja saattaa myös johtua tuo epätodellinen olo niskoista ja hartioista koska ne ovat ihan jumissa. Ja minulla saattaa kyllä olla tuo ahdistuneisuushäiriö koska olen koko ajan liian huolissaan terveydestä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat