Kumpikin vanhempi reissutyössä

Vierailija

Voikohan tämä toimia?

Minä olen tällä hetkellä osaksi reissutyössä, suunnilleen kerran kuussa olen 3-5 päivää poissa putkeen. Lisäksi kerran viikossa käyn pikaisen työreissun, jolloin tulen kotiin vasta kun lapset ovat nukkumassa. Ja joka vuosineljänneksellä tulee yksi koko viikon kestävä reissu.

Miehelle tarjottiin uutta työpaikkaa, mikä tarkoittaisi sitä että hän olisi toisessa päässä Suomea aina sunnuntai-illasta tiistai-iltaan. Noin kerran kuussa hän myös kävisi reissussa jolloin olisi pois päivän tai kaksi pidempään. Hyvänä puolena se, että mies olisi sitten kotona aina perjantait (ja joka toinen torstai) jolloin lapset sais olla isän kanssa kotosalla. Tällä hetkellä mies tekee töitä joka arkipäivä noin klo 8-18(-19), joten yhteinen aika lasten kanssa jää harmittavan lyhyeksi.

Kenelläkään ollut samankaltaista kuviota pyöritettävänä, miten toimi? Oliskohan liian sekava järjestely lasten kannalta? Ja siis aina olisi minä tai mies paikalla, saadaan kyllä päivät sumplittua sillä tavalla. Ja meillä on läheiset isovanhemmat jotka auttavat tarvittaessa. Lapsilla ikää 5v & 2v.

Kauhean monimutkaiset selitykset, anteeksi, yritin vaan selvittää tilannetta teille :D Ja terve vaan jos joku tunnistaa!

Kommentit (2)

Vierailija

Eikös tuossa miehesi saa melkeinpä enemmän aikaa lasten kanssa jos on aina perjantait kotona? Kuinka pitkää päivää sinä teet?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat