Kyllä sen huomaa, kun ei käytä alkoholia

Vierailija

En ole ollut mikään himokäyttäjä koskaan, siis joskus otin joskus en, eli kohtuudessa pysyi. Sitten kuitenkin, naps, lopetin aivan täysin, ja voisinpa väittää että sillä on huomattavan nuorentava vaikutus ulkonäköön. :)

Kommentit (8)

Vierailija

Tykkäsin kovasti hyvistä viineistä, mutta outoa kuinka helppoa on elää ilman niiden nautiskelua. Ne oli iso osa ruokailua silloin kun viitsin väsätä jotain erikoisempaa ja vaivalloisempaa pöytään tai ravintolassa käydessä, mutta nyt en edes mieti koko asiaa, jäävesi käy kaiken kanssa. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin kovasti hyvistä viineistä, mutta outoa kuinka helppoa on elää ilman niiden nautiskelua. Ne oli iso osa ruokailua silloin kun viitsin väsätä jotain erikoisempaa ja vaivalloisempaa pöytään tai ravintolassa käydessä, mutta nyt en edes mieti koko asiaa, jäävesi käy kaiken kanssa. ap

Samaa mieltä.

t. rapajuoppo

Vierailija

En käytä alkoholia, mutta näytän siltä, että olisin sekakäyttäjä. Olenkin miettinyt, että olisikohan kohdallani alkoholilla ulkonäköä parantava vaikutus.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Tuohon tulleeseen miinukseen todeten, niin en minä sitä muista kohtuukäyttäjistä huomaa enkä todellakaan kyttää sillä mielellä muita ihmisiä, mutta siis itse huomaan sen omista kasvoista, uumasta, varmaankin kaikkialta. Vähemmällä vaivalla säilyy paino suunnilleen haluamassani lukemassa ja on sekin aika jees kun ei koskaan tarvitse kärsiä jälkiseurauksista. Itse asiassa kun tuossa oli tilanne että olisin voinut ottaa tarjotun punaviinin lasiin, niin saman tien laskelmoin että mitä jos siitä tulee karmea olo ja sitten on mieli maassa ja päivä sen vuoksi pilalla eli kaiken sen tietämäni mukavan nautinnon ohi ajoi saman tien miinukset, ja olin jälleen se ei kiitos -tyyppi. No nyt lopetan tämän yksinpuheluni aiheesta. :)

fgfg

Naisten ulkonäköön ja markkinaarvoon vaikuttaa alkoholin käyttö tosi selvästi. Monesti nähnyt kauniin tytön joka voisi olla vielä kauniimpi jos ei joisi. Sen näkee naisen kasvoista jos on oltu bileissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisten ulkonäköön ja markkinaarvoon vaikuttaa alkoholin käyttö tosi selvästi. Monesti nähnyt kauniin tytön joka voisi olla vielä kauniimpi jos ei joisi. Sen näkee naisen kasvoista jos on oltu bileissä.

Ja pitkään (vuosia) ryypänneen naisen naama alkaa muistuttaa mongoloidin naamaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja pitkään (vuosia) ryypänneen naisen naama alkaa muistuttaa mongoloidin naamaa.

Nyt ei taas voi kuin ihmetellä, että ollakseen miesvihapalsta täällä on kyllä kummallisen paljon näitä naisia mollavia viestejä. Miksei tuossakin olisi voinut puhua yleensä ihmisistä, kun ei ne miehetkään ainakaan komistu sillä viinanjuonnilla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat