Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehesi antaa suuseksiä?

Vierailija
21.11.2015 |

Suhteen kesto?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaisi nuolla joka kerta, mutta aina en itse halua... 1-2 krt viikossa sekstaillaan ja 5v. yhdessä. Olen kerran seurustellut miehen kanssa, joka ei halunnut antaa suuseksiä laisinkaan. 

Vierailija
22/33 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta. 1-3 kertaa päivässä. Tykkää tehdä ja minä myös. Entinen mies ei tykännyt - onneksi vaihdoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin kateellinen teille joiden mies nuolee pyytämättä usein etten kestä. Ap

Pillun nuoleminenhan on parasta, mitä mies voi housut jalassa tehdä.

Niimpä ja myös ilman housuja. 69-asennossa saa molemmat...

Vierailija
24/33 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 3v miehen kanssa, jolta sain itse suuseksiä 3-4 kertaa koko suhteen aikana. Itse tykkään antaa ja saada ihan yhtä paljon, mutta edes suoraan kysymällä en tätä häneltä saanut jostain syystä. Tämän jälkeen seurustelin miehen kanssa, joka oli kyllä niin taitava hommissaan ja jatkoi sitä niin pitkään että meinasi jo taju lähteä. Harmillisesti suhteessa ei oikeastaan muu kuin seksi pelannut ja se piti sitten päättää. 

Vierailija
25/33 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta. 1-3 kertaa päivässä. Tykkää tehdä ja minä myös. Entinen mies ei tykännyt - onneksi vaihdoin.

Niin ja 2 vuotta yhdessä.

Vierailija
26/33 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä n. joka toisella kerralla. Koskaan ei tarvitse pyytää, hän tykkää siitä :D Seksiä ylipäätään vähän vaihtelevasti, yleensä maksimissaan reilu viikko väliä kerroissa, ja tyypillisesti useampana peräkkäisenä päivänä kunnes taas tuo pieni tauko.

Yhdessä 2,5v

Vierailija
27/33 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten miehet tykkää siitä. Mä en pysty oikein nauttimaan siitä, kun mielessä pyörii vain, että miten tuo voi tuota nuolla.

Vierailija
28/33 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimpin nuoleminen on upeaa! Parasta mitä tiedän! Rakastan naisia ja pimppejä! Aina olen nuollut naisiani ja tykkään siitä puuhasta jopa enemmän kuin saada itse suuseksiä tai itse aktista. Tekisin sitä vaikka työkseni, jos moinen ammatti olisi olemassa. Puhdas, kiimainen ja karvaton tai hyvin sheivattu karvallinen pimppi on kaunis ja niin hiton kiihottava! Nuolen naistani monta kertaa viikossa.

Samoilla linjoilla. Iso turn-off on nainen, joka sanoo heti alkuun ettei halua miehen nuolevan. Minä kun olen hulluna siihen puuhaan. Nuolen edestä, takaa, pimpin, pyllyn, maiskuttelen, imeskelen, annan kielen tanssia... Ja todellakin melkein kiihottavampaa kuin itse paneminen.

Vierailija
29/33 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuukaudessa, useamminkin antaisi jos antaisin antaa. Suhde on kestänyt reilu 20 vuotta.

Vierailija
30/33 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko itse miehelle? Oletko pyytänyt nuolentaa vai onko tehnyt sitä oma-aloitteisesti? Käytkö pesulla ennen seksiä? Oletko posliini? Ap

Harvemmin kuin mies. Aloite tulee yleensä mieheltä (paitsi silloin jos minä annan miehelle). Joskus käy, mutta en aina, käyn pesulla kyllä päivittäin. En ole tällä hetkellä.

Vierailija
31/33 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi-voi! Olen ollut nyt 47 vuotta (ns. seurusteluaika mukaan lukien) vaimoni kanssa ja joka seksisession yhteydessä nuolen hänelle orgasmin. Cunnilingus on minusta suorastaan aviollinen velvollisuus... Lisäksi pidän siitä!

Vierailija
32/33 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa viikossa. Monesti haluaa nuolla ihan yhtäkkiä keskellä päivää, eikä anna minulle aikaa edes käydä pesulla, mikä tuntuu itsestä nololta mutta häntä ei näytä haittaavan. Toki peseydyn joka päivä, mutta olisi kivampi jos pillu olisi ihan suihkunraikas ennen kuin hän työntää naamansa sinne. Nautin kuitenkin ja saan orgasmin lähes joka kerta. Yhdessä ollaan oltu 6 vuotta. Itse otan suihin harvemmin, tunnen etten ole kauhean hyvä siinä hommassa enkä tiedä miten tehdä kun mies ei opasta pyynnöistä huolimatta.

Vierailija
33/33 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytämättä joka kerran kun rakastelemme eli n kerran viikossa.

20v yhdessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän