Aarhg. Olen maailman huonoin lahjanhankkija. Auttakaa!

Vierailija

Omat lapset osaavat kertoa lahjatoiveensa ja ne on helppoja.
Ollaan sekä mies että minä suurperheistä, joten muistetaan vain aivan lähimpiä sisaruksia tai niitä, jotka ovat meidän lasten kummeja.

No, sitten olisi iso liuta sellaisia henkilöitä, joille kaikille voisi ostaa jonkun saman pienen, eikä lähteä jokaiselle erikseen etsimään jotain todella hienoa ja henkilökohtaista. En vain jaksa, koska näitä on paljon!

Siispä, kolmella lapsella kolme harrastusta, yhteensä 9 erilaista opettajaa. Plus luokanopettajat, eli yhteensä 12. Sitten seitsemän kummia, jotka eivät ole sisaruksia. Eli yhteensä 19.

19 kappaletta 20-40-vuotiasta naista ja miestä, joille pitäisi keksiä joku juttu. Ei kynttilöitä, mutta muuten kai mikä vaan. Suklaakonvehtirasia? Sellainen maksimissaan 5€ olisi kiva..

Kommentit (4)

Vierailija

Olen ope ja todella kiitollinen, jos en saa mitään "pakko-suklaarasiaa". Ja näin kolleganikin! 

Eli rauhoitu, hyvä ihminen. Jos lapsi väen väkisin haluaa jotenkin muistaa, niin voi vaikka piirtää jotain. Lupaan säilyttää sen vähintään mielessäni. 

Vierailija

Opeille ei tarvinostaa mitään ja kummeille ostat vaikka kullekin omaa lempikarkkiaan niin lahja on henkilökohtainen vaikkakin halpa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat