Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein miehesi antaa suuseksiä?

Vierailija

Suhteen kesto?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Jaa a, viimeksi suuseksiä on tainnut olla joskus kaksi vuotta sitten. Joskin seksiä ylipäänsä oli edellisen kerran noin kahdeksan kuukautta sitten.

Kahdeksan vuotta yhdessä.

Vierailija

Yleensä aina, paitsi jos selvästi annan ymmärtää, etten sillä kerralla halua.

15 vuotta naimisissa, seksiä tosin nykyisellään max. kerran viikossa, mikä on molemmille ihan fine.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yleensä aina, paitsi jos selvästi annan ymmärtää, etten sillä kerralla halua.

15 vuotta naimisissa, seksiä tosin nykyisellään max. kerran viikossa, mikä on molemmille ihan fine.

Annatko itse miehelle? Oletko pyytänyt nuolentaa vai onko tehnyt sitä oma-aloitteisesti? Käytkö pesulla ennen seksiä? Oletko posliini? Ap

Vierailija

En ole saanut suuseksiä kymmeneen vuoteen. viiteen viimeiseen vuoteen en ole antanut itsekään. Suhteen pituus on 25 vuotta ja, koska meillä muuten on ihan kivaa, ei se tähän lopukaan.

Vierailija

Kerran kuussa varmaan, tai harvemmin. Neljä vuotta naimisissa.

Oli miehen mielestä suhteen alussa liian vaikeaa ja vaivalloista (kieli väsyy, niskat kipeytyy, ei vain viitsinyt suoraan sanottuna), nyt kun mieli on muuttunut ja mies ei pistä pahakseen, vaikkei nyt sitä itse ikinä haluakaan antaa , niin en osaa enää nauttia kun tulee aina syyllinen olo. Ja koska minä en tee siihen aloitetta kun tuntuu pahalta, niin jää sitten saamatta kun mies ei muista että niinkin voisi tehdä.

Mies itse saa monta kertaa viikossa ja nautin kyllä sen antamisesta itse. Olisipa vain toisin päin, mutta minkäs teet. Kyllä se vaikuttaa kun toisella ei ole niin intoa mukana.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat