Mikä neitsyt pillussa viehättää?
Kommentit (25)
Neitsytpillu on yhdyssana.
T: Äikän ope
MIten se neitsyt sinne pipariin on ensinnäkin tungettu? "Mikä neitsyt?"
Vierailija kirjoitti:
Opettaja keskittyy olennaiseen :)
Mä en tajunnut koko kysymystä ennen äikän open kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajunnut koko kysymystä ennen äikän open kommenttia.
Äikän opettaja pisti Jonneille luut kurkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä äikän ope!
Olin aikeissa kirjoittaa samaa, koko lauseen merkitys muuttuu...
Pillu ei löysty käytössä joten neitsytpillu ei eroa mitenkään muista, tietysti naisen anatomiaa ymmärtämättömät idiootit ei tajua että jos pillu tuntuu todella tiukalta että pitää ihan survoa sinne niin se ei ole kovin hyvä juttu, meinaa vaan sitä että nainen ei ole tarpeeksi kiihottunut
Ei tarvitse nuollessa ja paljaalla pannesa pelätä saavansa tauteja kuten ns. seksuaalisesti koneilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse nuollessa ja paljaalla pannesa pelätä saavansa tauteja kuten ns. seksuaalisesti koneilta naisilta.
:D
En koskaan panisi ilman kondomia
T. Neitsyt
Neitsytporkkana? Neitseellinen kesäkurpitsa?
Sanotaaan , että lenkkimakkara.
Mun miestä viehätti ainakin se ajatus, ettei kukaan muu mies ollut työntänyt sinne munaansa.
Vierailija kirjoitti:
Taudittomuus
Kyllä tauteja voi olla neitsyellä myös :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taudittomuus
No ei kyllä seksitauteja ainakaan.
Ei se pillu anatomisena konstuktiona, vaan enemmänkin se ajatuksen puhtoisuus jota se symboloi. Siksi neitsytpillu.
Ei tarvitse miettiä kuinka monta kyrpää siellä on käynyt ennen omaasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse miettiä kuinka monta kyrpää siellä on käynyt ennen omaasi.
Pohdiskeletko tällaista useinkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taudittomuus
No ei kyllä seksitauteja ainakaan.
Voihan. Esim. HIV tarttuu myös veriteitse.
Ei siinä mikään sen erityisemmin viehätä. Itseasiassa hiukan ahisti, ainakin minua.
Minulla on kokemusta kolmesta neitsyestä ja minua se neitsyyden vieminen enemmänkin ahisti, minä kun olin huomattavasti näitä neitsyitä vanhempi ja kysyin moneen kertaan kultakin, että oletko ihan varma, että haluat neitsyytesi menettää juuri minulle kokeneelle konkarille, etkä ikäisellesi pojalle. Jokainen vakuutti, että juuri minä olen oikea mies siihen tehtävään. Jokainen oli siis asian suhteen itse aloitteellinen. Enkä siis ole mikään rockstara, enkä mikään muukaan julkku, vaan ihan tavis.
Mitä sitten kyseiseen värkkiin tulee, niin eipä niissä yleisesti ottaen mitään kummempia eroja ole. Esimerkiksi kyseisten neityeiden pimperot eivät mitenkään tiukkuudessa eronneet vanhimman sänkykumppanini pimpsloorasta ainakaan tiukkuuden suhteen. Tämä vanhin oli 49 vuotias kolmen lapsen äiti. Että se niistä myyteistä.
Ei mikään, koin ajatuksen lähinnä ahdistavaksi kun aloitin seksielämän nuorena poikana. Minä en tajunnut seksistä mitään eikä tyttö, kauheeta räveltämistä joka lähinnä hävetti.