Mistä vainooja saa apua?

Vierailija

Minulla on mielenterveysongelma ja olen työkyvytön. Olen alkanut vainota entistä puolisoani. Hän on myös persoonallisuushäiriöinen, vaikeasti. Kärsin suunnattomasti kun en pysty lopettamaan jatkuvaa kyttäämistä. Toisaaltaan olemme tekemisissä päivittäin, mutta kuten parisuhteenkin aikana niin aina minun aloitteestani. Välillä haukumme toisiamme ja mies avoimesti vihaa minua, välillä olemme kuin rakastuneet. Lähes päivittäin vitsailemme ja lähettelemme hassuja linkkejä ja välillä vain hirveitä kuvia toisistamme ja nauramme niille. Kummallakin on kuvioissa muita ihmisiä ja mies on kyllä muuten sulkenut elämästäni mutta minä roikun ja roikun. Otan yhteyttä ja kärsin. Mies ei mitenkään. Hänellä ei ole oikeaa tunne-elämää lainkaan. Hän teeskentelee sujuvasti kyllä kaikkea.

Miten tämän saa loppumaan koska olen menossa nyt oikeasti sekaisin. Koitan saada elämäni kokoon, mutta se ei vaan onnistu.

Kommentit (3)

Vierailija

Älä turhaan ujostele, tuo ei ole mitään kummallista! Kun elämänpiiri on suppea työttömyyden ja mielenterveysongelmien takia, jää helposti nalkkiin tunteeseen ja vähiin ihmissuhteisiin. Tilannetta ei auta jatkuva yhteydenpito. Parasta olisi riuhtaista itsensä kerralla irti ja lopettaa yhteydenpito. Muuten et pääse koskaan irti ja sinulle aiheutuu jatkuvasti mielipahaa, surua, itseinhoa ja masennusta. Terveisin tuon kaiken kokenut ja lopulta irti riuhtaissut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat