Kun ristit kätesi, kumpi peukalo menee päälle?

Vierailija

Itselläni menee oikea. Tosi monella läheiselläni menee vasen. Jännä miten ne, joilla menee vasen sanoo että on outoa laittaa oikea. Nimenomaan kun oikea on päällä menee sormet järjestyksessä ristiin :D

löysin tämmösen

http://www.personalityquiz.net/innertraits/clasphands.htm

If your left thumb is on top then the driving force in your life is the desire for affection and you are a great lover. Your dominant brain side is the right and you have an intuitive approach.

If your right thumb is on top then the driving force in your life is your intellect and you will most likely be financially secure in your life time. Your dominant brain side is the left and you have an analytical approach.

Nyt kun alan miettimään ne muutamat joilla menee oikea niin kyllä ne on aika älykästä ja mietiskelevää porukkaa.

Mites teillä?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla menee oikea. Tunnistan kyllä itseni tuosta kuvauksesta. Olen aika analyyttinen, vähän liikaakin.

Sama mullakin

-ap

Vierailija

Olen oikeakätinen ja mulla menee vasen peukalo päällimmäiseksi. Kun istun jalat ristissä, niin silloin päällimmäinen jalka on vasen, puhelimessa puhuessa pidän puhelinta vasemmassa korvassa jne.

Vierailija

Oikea ja tavallaan tunnistan itseni ap:n lainaamasta tekstistä. Sitten taas toisaalta olen äärimmäisen herkkä ja tunteikas. Ja tietysti helvetin hyvä rakastaja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vasen, mutta olen kaikkea muuta kuin tunteet edellä menijä tai "great lover".

Sama, olen intj-persoona ja tunnekylmäksikin kutsuttu. Olen oikeakätinen, mutta luulisin, että yleisesti ottaen oikeakätisillä on hieman suurempi taipumus ristiä kädet oikea peukalo päällä.

Vierailija

Vasen peukku päällä, oikeakätinen, analyyttinen ja ei-tunteellinen täällä. Kun oikein asiaa tutkiakelin, huomasin, että ojennan ensin vasemman käpälän passiivisesti eteen ja sovittelen oikean käden sormet sinne väleihin. Ehkä oikealle kädelle näinkin hyvää motoriikkaa vaativa temppu on helpompi. On luontevaa aloittaa peukalosta, ja laittaa se "väliin", ei ulkopuolelle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat