Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤¤HEINÄhatut lauantaista sunnuntaihin¤¤¤

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minäkin taas pitkästä aikaa. En silti ehtiny pinoa aloittamaan :) Mä taidan aina aloittaa jollakin seliselillä. Tällä kertaa pinoilua on hidastanu se, että on vietetty esikoisen 6-vuotissynttäreitä parina päivänä ja vielä tänäänkin taitaa tulla vieraita. Nopeasti tuo aika kyllä menee.

Mua vaivaa, kun moni teistä on tuntenu jo tosi varhain liikkeitä. Huolettaa, vaikka jo neljättä odotan, joten pitäis tietää, että nämä jutut menee eri tavoin eri ihmisillä. Enkä mä kenellään ole kovina aikaisin liikeitä tuntenu ja nyt istukka on ilmeisesti etuseinässä. No, ystävänpäivän kunniaks on onneks tiistaina rakenneutra, joten sielläpä asia selviää. Mies on töissä silloin ja nyt viikonlopun aikana pitää järjestää lapset jonnekin hoitoon, että saan mennä rauhassa ja piipahtaa hiemen kaupungillakin. Rahatilanne on kyllä huono, joten varsinaisesti en taida päästä shopailemaan, mutta kuitenkin. Meinasin, että oisin jotain pyytäny ultraan kaveriksi, mutta eipä taida kukaan ehtiäkään ja jotenki nyt on tuntunu, että taidanpa mennä yksin asiaa selvittämään.

Muuten kuuluu ihan hyvää. Päivittäin nukun n. 30min päikkärit ja sitten jaksan ihan hyvin. Ja masu kasvaa ja liitokset tekee tilaa. Siksi oonkin järkeilly, että jospa asiat kuitenki ois ihan hyvin.

Kivaa viikonloppua kaikille! Oon kyllä pinoja silmäilly, mutta en osaa nyt kenellekään mitään kommentoida.

T@hti rv 17+6

Vierailija
2/16 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sano aamulla keittiössä " voi kaamee, ootko kattonut jalkojas!" Siis aivan järkyttävät suonikohjut oli pullahtanut jalkaan! Oli jo ennenkin, mutta ne ei kauheesti tullut ihon päälle, vaan nämä kyllä on ihan megalomaaniset! Mies jo luuli, että mun pitää lähteä lääkäriin, kun oli niin kauhistunut jalkojen ulkonäöstä=D

Kohta pitäis lähteä kosmetologille JEE! Piiiiitkästä aikaa saan olla ihan omassa oloissani hellittelyssä.. Taivaallista!

Vähän näyttää siltä, että ollaan tulossa kipeeksi pojan kanssa. Nyt on parina päivänä ollut kipee kurkku ja molemmilla tukkonen nenä. Mä olen jäänyt ihan koukkuun siihen Ebayhin. Siellä on vaan niiiin ihanaa vauva tavaraa. Varmaan ostankin sieltä aika paljon nyt, kun on huomattavasti halvemmalla, kuin jos kaupasta ostaisin. Sisarusvaunuthan me sieltä jo huudettiin ihan pilkkahintaan. Mutta nyt pitää mennä et kerkee!

wekku 17+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin elämäni tylsimmän päivän justiinsa... Meillä piti uusi sohva (iiihana...) käsitellä jollain ihme suihkeella ja niissä höyryissä ei raskaana oleva saanut olla. No, alkuperäinen suunnitelma aikataulusta EI toteutunut, joten jouduin maleksimaan kaupungilla VIISI tuntia... Voi jestas että osasi olla tylsää! No, retken tuloksena oli yksi vaippakuori, ihanan söpöjä pukluharsoja, pussillinen lempparikarkkeja ja kipeät jalat. Kolme ensin mainittua toivottuja ;)

Liikkeitä on ruvennut tuntumaan vähän enemmän kuin ennen. Kovin rauhalliselta lapselta kyllä vaikuttaa ainakin vielä... Ens pe on rakenneultra ja kontrolli tyhjän sikiöpussin tilanteesta.

Mutta nyt oon kyllä ilkiä ja menen pistämään silmät kiinni sillä välillä kun mies tekee ruokaa. :)

Heddastiina 19+1, ihanaa, puoliväli noin lähellä :)

Vierailija
4/16 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki aikaa istahtaa tähän koneelle ihan rauhassa, kun mies lähti lasten kanssa luistelemaan. Eilen kävimme koko perheen voimin käyttämässä lapsia ratsastamassa. Voi, että olisi tehnyt itsekin mieli hypätä hepan selkään ja karauttaa menemään. Syksyllä sitten.... Pikkuisen turvallisuus on kuitenkin pääasia.

Onko täällä muita ratsastelijoita? Minä ajattelin, että voisin syksyn päälle kenties viritellä sellaisia äiti/tytär ratsastustunteja, kun näytää tuo hevoskärpäsen purema menevän jo toisessa polvessa.

Nyt ollaan nautittu vatsasta (ei kyllä vieläkään mikään suuri) ja pitäsi lähteä metsästelemään ensi viikonloppuna mammahousuja. Oman paikkakunnan valikoima rajoittuu tasan yhteen kauppaan ja ovat malliltaa ihan hirveitä. Suuntana olisikin h&m. Itse asiassa tein tilauksen sinne, mutta toimitus vasta viikolla 13! Haloo, silloinhan ei mitkään tavalliset housut ole enää kivoja päällä eli pakko lähteä hakemaan. Mites teillä muilla? Joko pidätte mammiksia jo täysillä?

Carelia ja Tiitiäinen

Vierailija
5/16 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua väsyttää..Viime yönäkin nukuin varmaan 12 tunnin unet, mutta nyt taas voisin mennä vetämään sikeitä :) No, kohta käydään saunassa ja sitten ainakin uni maistuu..

Kävin tänään halppiksessa ostamassa ukolle vaatteita, sukkia ja pari paitaa. Siellä oli ihan sikahalpoja vaatteita miehille..Itselle en edes katsellut, vauvan vaatteita vilkaisin, mutta niitä ei alet koskeneet..

Tällä hetkellä tuo ukko on taas " mukana" menossa ja tunnusti tuossa äsken miettineensä myös nimiä..Mutta odotellaan miltä mieli vaikuttaa taas huomenna..

Kuulin eilen sisäpiiriuutisen, että miehen sedän perheellekin on tulossa ilm. heinäkuussa vauva..Edellinen vauva kuoli pari vuotta sitten kohtuun, joten paljon onnea heille odotukseen! Yllättävän monelle tutulle tulee siis tänä vuonna vauva :)

Taidetaan tästä lähteä tuonne saunan puolelle ja sitten unten maille :)

~suviande ja öttiäinen 20+1~

Vierailija
6/16 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs te kaikki olette näin viikonloppuisin?? :) Kylläpäs on ollut taas hiljainen päivä. Muutaman rivin ajattelin minä uhrautua raapustelemaan pinon paisuttamiseksi :)

Niistä tapaamisista oli joku aika sitten puhetta. Meitähän on täällä vähän joka puolella suomie, joten turha varmaan yrittääkkään järjestää sellaista tapaamista, jossa kaikki ovat paikalla. Olikos täällä paljon porukkaa pääkaupunkiseudulta? Siellähän asuu prosentuaalisesti suuri osa Suomen väestöstä, joten voisi olettaa, että heiniksistäkin moni siellä päin asuisi. Siellähän osa voisi pitää tapaamisia, jos joku tahtoo alkaa järkkäämään niitä, tavatahan vois vaikka jossain yleisesti tunnetuissa kahviloissa (helppo löytää perille) tai sitten jonkun kotona. Esittelypinon mukaan aika paljon täällä pitäisi olla porukkaa myö täältä Oulusta päin, mutta kuinkakohan moni on ahkera pinoilija tai pinojen lukija, joka ois halukas osallistumaan tapaamisiin...?

Minulle ei enää omat housut mene jalkaan, vain noita tuommoisia joustavia, resorillisia olohousuja pystyn pitämään. Mammahousuja pitäisi saada lisää, kun nyt niitä on vaan yhdet esikon aikaiset lappuhaalarit, jotka on tosi epäkäytännölliset nyt kun esikkoa saa koko ajan nostella syliin tai siivota sen sotkuja lattialta, lappuhaalareiden olkaimet nimittäin painavat ikävästi olkiin kyykistyessä tms. Lisäksi on yhdet mammafarkut kaverilta lainassa, mutta nämä on semmoset, joissa ei ole semmosta resorivyötäröä, vaan vain navan kohdalle yltävä " normaali" vetskarillinen ja napillinen vyötärö, joka kyllä minua ainakin painaa ikävästi... Farkut voisin itselle ostaa, mutta semmoset korkealla resorivyötäröllä varustetut, ne low fitit varmaan painais mua nekin, kun mulla tuntuu vissiin olevan vähän ranttua tuon painamisen suhteen...

Eipä nyt muuta, tyttö on täällä vähän kuumeessa ja kurkku on sillä tosi kipeä ja koko ajan pitäs vaan olla mun sylissä, nukkuessakin... Että tässäpä tämä aika matelee kotona tyttö sylissä aikaa tappaen ja tv:tä katsellen...

Niinaemo rv 18+5

Vierailija
7/16 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös olis kohta saunaan meno. Sain jopa itsestäni tänään niin paljon irti että kävin hiihtolenkin tekemässä. Teki hyvää ruumiille ja sielulle kun täysikuu siellä kauniisti möllötti lumisten puidenlatvojen yläpuolella.

Meillä on myös perhepiirissä muitakin odottajia kuin minä, nimittäin veljen tytölle on tulossa kans vauva. Ihan ihmeellistä kun itsekin muistan kun hän syntyi. Meillä on 12 vuotta ikäeroa ja oli tosi kiva ylläri kun kuulin että heillein on tulossa pikkuinen. No taisi olla heillekin ylläri tämä meidän odotus kun kuopuksen jälkeen vannotin sen olevan viimeinen.

Tuosta nukkumisesta muuten, olen huomannut että lehdenjakajan ammatti sopisi mulle varmasti hyvin kun herään joka yö joskus kahden jälkeen ja sit menee monta tuntia ennenkuin uni tulee uudestaan. Ei ihme että ei jaksa iltaisin valvoa lapsia pidempään.

Saunaan siis meriaani rv17+6

Vierailija
8/16 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä yöpaidassa hihhuloidaan ;) Tyttö maalaa sormiväreillä jotain, vaikka hermot onkin menneet jo parikin kertaa..Kun ei muka keksi mitään maalaamista..

Pitäisi taas ryhdistäytyä ja alkaa lukemaan tenttiin..Voi, kun motivoituisi taas..Ei näin viikonloppuna paljoa jaksaisi koulujuttuja mietiskellä..

Mies oli jossain yötä, en tiedä missä..Mutta toisaalta en ole kyllä paljoa kaivannutkaan sitä tänne valittamaan ja marmattamaan joka ikisestä asiasta..Nukuttiin tytön kanssa samassa sängyssä koko yö ;)

Kohta voisi lähteä tuonne eläimiä hoitamaan ja sitten keskittyä tuohon tenttikirjaan..

~suviande ja öttiäinen 20+2~

Vierailija
9/16 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaita!

Täällä viikonloppu vietetty opiskelujen parissa. On kyllä motivaatio aivan kadoksissa, vaikka tietääkin ettei tarvitsis kun muutama kuukaus jaksaa. Valmistumassahan en vielä ole aikapäiviin (Maisterin tutkintoa suoritan ja pidin lukion jälkeen useita välivuosia), mutta ensi syksyn ajattelin pitää täysin äitiysvapaata opinnoista (ellei iske joku into, että tekis muutaman kirjatentin). Täällä oli muitakin opiskelijoita. Onko sellaisia, ketkä jatkamassa opintoja vielä vauvan syntymän jälkeen?

Carelia kyseli tuosta mammahousuasiasta. Mulla on tällä hetkellä käytössä yhdet tavalliset farkut jotka ostin ihan alkuraskaudesta tarkoituksella pari tuumaa liian isot ja sitten mammalappuhaalarit. Noi tavalliset farkutkin rupee jo puristaa, että kai se on vielä joihinkin toisiin housuihin panostettava. Mammahaalareiden lisäksi olen ostanut yhden semmosen äitiysfarkkuhameen, joka oli kyllä aika kallis. Sen ostaminen oli hetken mielijohde, vaikkakin hyvä sellainen. Olin nimittäin viime lauantaina lähdössä Tallinnan laivalle kaverin synttäreitä viettämään ja masensi niin paljon, kun kaikki vaatteet oli pieniä ja tiesin muiden kuitenkin vähän laittautuvan... Onneksi hame on sellainen mahan alle tuleva, jossa on hyvät säätömahdollisuudet, niin menee sitten kesällä ja todennäkösesti vielä raskauden jälkeen, kun mahaa kuitenkin varmaan joksikin aikaa jää. Niin ja sitten oon perustellut noitten vaatteiden ostamista itelleni myös sillä, että nyt kun on baareissa juokseminen jäänyt, niin saan sitten vähän käyttää rahaa itteeni muilla tavoin.

Niinaemo: Mä oon ainakin Helsingistä, mutta olikos se nyt niin että sä olit Oulusta, eikun miten se viesti nyt menikään? Kyllä mä ainakin voisin mahdollisesti kahvittelemaan lähteä, sikäli mikäli pääkaupunkiseudulta löytyy innokkaita ja sopiva aika löytyy. Mulla on sillai ihan kiva tilanne, kun muutamat kaverit saa vauvoja tässä keväällä, niin on aina välillä ollut ihan livenäkin mammaseuraa!

Vierailija
10/16 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suviande: Toivottavasti nyt saatte asianne kuntoon, on varmasti rankkaa kun tilanne elää päivittäin.

Meillä vaan yhdet juhlat kiristää välejä, sekin on jo tuskastuttavaa. Ja tietää että tilanne helpottuu parin viikon päästä,mutta silti nämä tressailut lisää turhia supistuksia jne....

Ja nyt kun kaiken pitäisi olla niin kivaa...

Mutta joo ötis meuhkaa entiseen malliin ja sai eilen itselleen neljä ihanaa tulevaa kummia =)

pupu ja ötis 19+3

Vierailija
11/16 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviande kirjoittelitkin tuossa juuri samaan aikaan, noista opiskelumotivaatioista. Sulla on kyllä varmaan hankala keskittyy, kun oot saanut muutenkin kokea noita hyviä ja huonoja päiviä! Jaksamista vaan kauheasti, kyllä se sitten keväällä palkitsee, kun on saanut suunnitelluista koulujuistta edes osan kunnialla loppuun!

Manteli.

Vierailija
12/16 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on lähtö edessä- vielä 8 tuntia ja sitten nokka kohti Arabiemiraatteja. hui! Isi on pojan kanssa pihalla, jotta äippä saa rauhassa pakata (just, täällähän mä taas olen..;))

Olo on mitä erinomaisin, mieli on korkeella ja massu ihana pyöreä ja muutenkin menee miehen kanssa hyvin ja poikakin on nukkunut nyt jopa 8.30 asti tänä viikonloppuna heräämättä lainkaan! Uskomatonta!

Päättyi meidän kauan kestänyt ' selibaattikin' miehen kanssa ja kummasti lämpeni yhteiselo taas joksikin aikaa:) saa se seksi näköjään paljon aikaan...heh.

Mut nyt äkkiä hommiin, otäis kissanhiekatkin vaihtaa vielä.

mukavaa viikkoa kaikille! Minä loikoon auringossa ensi viikon!!=)

sitruska ja tyty 19+0!

Vierailija
13/16 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas se olisi työpäivä huomenna:(

Loman aikana ei tullut käytyä missään paitsi helsingissä shoppailemassa vauvan tarvikkeita. Ja eilen sain vihdoinkin siivottua saunan oikeen perusteellisesti...tuntuu ettei ikinä voi olla tarpeeksi siistiä ja kun on vielä koira jonka karvaa on ihan kiitettävästi joka puolella jopa leivän päällä.

Itsellänikin on suvussa muita odottojia ja kaveri piirissä. Serkulla on laskettu aika voin kolmen viikon päästä.Miehen siskolla 4 viikkoa minun jälkeen ja kaverilla myös joskus elokuussa.

Mutta olisin kyllä itsekkin kiinnostunut tapaamisesta teidän kanssa itse asun porvoossa eli helsinkiin ei ole pitkä matka.

Niistä mamma housuista itse olen käyttänyt jo neljä viikkoa niitä. J anyt ostin toiset eilen kirppikselta kun sai halvalla ja oli tosi siistit. Maha ei ole todellakaan iso mutta ahistaa heti jos jotain puristvaa päällä.Kohta pitäsi lähteä anopille syömään niinkuin joka sunnuntai hyvä puoli ettei itse tarvitse tehdä mitään ja kuka nyt ilmaisesta ruuasta kieltäytyisi. Mutta hyvää pöivän jatkoa kaikille.

T.rv 16+6

Vierailija
14/16 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotinkin eilen piiiitkän viestin ,mutta onnistuin hävittämään, enkä sit enää viittinyt kirjottaa..

Hyvää matkaa, Sitruskahan sinne reissuun oli lähdössä! Oon kade..

Mä olen myös Helsingistä ja olen kyllä innolla mukana treffaamassa teitä muita jos vaan kiinnostusta löytyy..! Pitäis keksiä joku aika ja paikka ja sit vaan toivoa että muutkin ilmestyy!! Ite äänestän sellasta paikkaa minne voi nuo isommatkin lapsoset mukaan ottaa, mutta saanhan minä ne tietty hoitoonkin jos keksitään mennä ihan aikuisten kesken!! :-) Ehdotuksia!!?? Eli mulle käy kaikki!

Kaksi yötä enään rakenneultraan.. jänskättää!! Onko joku muu jo käynyt kättärillä rakenneultrassa?

Ei muuta kun hyvää sunnuntain jatkoa!!

maryanne 18+6

Vierailija
15/16 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, täällä ainakin on ollut niin mahtava sää, että olin itsekin ulkosalla parisen tuntia ;) Siivoilin tuolla eläinten luona ja juoksutin niitä sekä kuvasin niitä..

Taas sitten väsyttää..onneksi huomenna ei tarvitse lähteä niin kovin aikaisin liikenteeseen vaan menen vasta puoleksi päiväksi kouluun..Mulla on kyllä muutenkin koko opiskelumotivaatio todella jäissä..Ei kiinnostaisi yhtään. Meillä on sellainen todellinen plaaplaa-jakso, eli ei juurikaan tehdä yhtään mitään..Todella tylsiä päiviä siis. Koko ajan tunneilla vain pyörii mielessä mitä voisi kotonakin tehdä sillä aikaa..Kun hommia aina piisaa..No, jos sitä saisi tämän kevään jotenkin kunnialla loppuun niin sitten äitiysloman jälkeen jäisi enää vuosi..Aion pitää koko vuoden äitiyslomaa, eli jatkan koulua sitten vasta vuoden päästä syksyllä. Esikoisesta pidin äitiyslomaa sen 9 kk, kun sen jälkeen tuntui seinien kaatuvan päälle ja oli pakko päästä jo johonkin suuntaan..joten jatkoin silloisen koulun sitten loppuun..Asuttiin silloin vielä anopin ja appiukon kanssa, joten oli todellinen ihme, että jaksoin noinkaan kauaa ;)

Mutta nyt alan tehdä pari kouluhommaa ja sitten lukisi lopun iltaa..

Vierailija
16/16 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin arvelinkin, että kippeksi taidetaan tulla. Nokka nyt punasena ja pää täynnä räkää=( Eilinen kosmetologi reissu oli aivan älyttömän ihana! Nukahdin kesken kaiken, kun oli niin rentouttava=) Enpä ole kyllä ennen käynytkään niin hyvällä hoitajalla. sanoin miehelle, että saa ihan vapaasti ostaa toistekin sieltä lahjakortin=)

Käytiin hakee aamulla sisarusrattaat ja olin kyllä tosi tyytyväinen. Poikakin kävi heti kokeilee istua rattaissa. Olen yrittänyt kertoa, että äitin masussa on vauva ja sit eilen tuli telkasta vauva ohjelma. sanoin, että tuommonen vauva on äitin masussa. poika tuli sit luo ja nosti paidan helmaa ja kurkisti masua josko siellä se vauva näkyis=D Eipä tuo silti kyllä varmaan ymmärrä oikeesti, kun on vielä niin pieni.

Olen yrittänyt kasvattaa tukkaa (mulla lyhyet hiukset) ja nyt kyllä meinaa mennä hermo!. saan nippanappa korvan taa ja sit kun niska tukka on kasvanut pitemmäksi, niin on kuin törkee 80-luvun malli! Onneks saan jo 1,5cm töpöt saparot, kun en ilkiä pitää takatukkaa auki.

Mulla alko tänään sykkiä tuo suonikohju/kohjut mitkä pullahti. taidan kuitenkin soittaa lääkäriin ja kysyä, että tarviikos tämmösestä huolestua..

Nxt taidan taan lähteä teen keittoon, jo vähän helpottais oloa. Toiv. ei nyt tartu poikaan (mikä varmaan on kyllä ihan mahdottomuus..)

wekku