Rakastatko palavasti -einiinkomeaa- miestäsi?

Vierailija

Olen rakastunut mieheen, jonka ulkonäkö ei ole geeniloton 7 oikein.
Sydän puhdasta kultaa ja siis aivan ihana mies kyseessä. Alkaako ulkonäkö lopulta ärsyttämään?

Kommentit (13)

Vierailija

En osaa sanoa noin päin. Mun miehellä vois sanoa olevan geeniloton ainakin 6 oikein (tai 5 ja vara) - ja silti ärsyttää sekä ulkonäkö ja kaikki muukin aina välillä. Eli ei se komeus kyllä mitään takaa...

Vierailija

Vähän ohis, mutta ainoa eksäni josta oikeasti rakastin oli ulkonäöltään korkeintaan 7, luonteelaan täysi 10! Itsellä jäi luonnepisteet alhaisemmaksi, valitettavasti ei jatkettu elämää yhdessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa noin päin. Mun miehellä vois sanoa olevan geeniloton ainakin 6 oikein (tai 5 ja vara) - ja silti ärsyttää sekä ulkonäkö ja kaikki muukin aina välillä. Eli ei se komeus kyllä mitään takaa...

Kiitos, hyvä vastaus. ap

Vierailija

Ei ala ärsyttämään vaan päinvastoin: Mitä enemmän rakastun miehen sisimpään, sitä paremmalta hän näyttää silmissäni. En vaihtaisi yhtään kehenkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse geeniloton 7 oikein? 

No en :D
Nätit kasvot ja rinnat, eli 2 oikein. ap

No miksi miehen sitten pitäisi olla? 

Vierailija

Alkaako ulkonäkö vähitellen ärsyttämään? No tuskin hitto vieköön, luonne ja toisen tapa käyttäytyä, ajatella ja elää, asettaisin ehdottomasti suurimman painopisteen niille. On kuule vaikeaa rakastaa keski-iässä miestä joka on kuin jumalpatsas, mutta vittumainen egoisti. Todellista rakkautta voisi tuntea sellaisen miehen kanssa, joka on rakastettava, sympaattinen ja empaattinen, hyväsydäminen, kultainen ihminen. Kaikki me rupsahdetaan muutenkin joka tapauksessa, joten minä sanoisin, että jos toisen ulkonäkö edes jollain tavalla miellyttää silmää, sen pitäisi riittää.

Eri asia tietysti on, jos haluat miehen vain koristeeksi, mutta alkuhuuman haihduttua upeakaan ulkonäkö ei riitä enää sytyttämään liekkeihin jos tyyppi on muuten vähemmän rakastettava.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat