Miehet eivät tykkää neitsyistä

Vierailija

Olen ilmeisesti aika harvinainen nainen Suomessa. Hieman alta kolmekymppinen, omasta valinnastani neitsyt. Haluan pysyä neitsyenä, kunnes menen naimisiin.

En tätä valintaani huutele kenellekään, mutta kai se minusta jotenkin huokuu, että olen erilainen. Pukeudun aika konservatiisisesti, ei mitään liian seksikästä. Tykkään erityisesti pitkistä mekoista.

Täällä vauvapalstalla miehet ovat useaan otteeseen kertoneet, kuinka miehet haluavat nimenomaan neitsyen ja "siveän" naisen. No tuollaisena naisena voin sanoa, että asia ei todellakaan ole näin! Jo nuorena minun vanhanaikaiselle näkökulmalleni naureskeltiin. Kuulemma pitäähän sitä päästä koeajamaan, ennen kuin naimisiin menee. Aikuisenakin paljon enemmän nämä "tavalliset" naiset löytävät poikaystäviä ja saavat miehiltä huomiota. Ei ketään kiinnosta neitsytnainen, joka haluaa odottaa naimisiin asti ensimmäistä kertaansa.

Olen joskus jopa miettinyt, että muuttaisin jonnekin Amerikkaan, mistä löytyy paljon enemmän ihmisiä, joille neitsyys on tärkeä asia. Ehkä sieltä löytäisi miehen, jolle neitsyys merkitsisi yhtä paljon kuin minulle ja joka myös haluaisi odottaa avioliittoon asti.

Kommentit (10)

Vierailija

Ei nykyään edes odoteta parisuhteeseen vaan pitää "koeajaa", avioliittoon asti ei toivoakaan. Seksiä pitää olla viimeistään kolmannella tapaamiskerralla.

Vierailija

Miehille ei kannata kertoa olevansa neitsyt, etenkään mitä enemmän on ikää.
 Sitä pidetään omituisena ja varottavana asiana.

Vierailija

Toivottavasti onnistuu. Pulmana vain on se , että jos seksi ei olekaan odotusten mukaista nämä avioliittoon asti itseään säästäneet muuttuvatkin kieroiksi pettäjiksi.

Vierailija

No sinun pitää löytää joku tiukkis-uskovainen mieheksi sillä ei kukaan tavallinen 3kymppinen mies seurustele ilman seksiä ja tuskin voi naimisiinkaan heti mennä että pääsee panemaan.

Vierailija

Itse nostaisin lipun salkoon ja tanssisin sen ympärillä jos saisin neitsyen. En siksi, koska olen joku neitsytfriikki vaan siksi, että ei olisi niin pahoja paineita sen ensimmäisen kerran suhteen. Ja tietysti ajattelen suhteenkin olevan kestävämmällä pohjalla jos nainen ei antaudu nussittavaksi niin helpolla, pettämisen mahdollisuuskin on pienempi.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No onhan neitsyys seksikästä, lähinnä kuulostaa, että pukeudut liian konservatiivisesti.

Mitenkä niin? Minä olin yli-ikäinen neitsyt (23) ja mies, jolle kerroin piti sitä kummallisena ja omituisena, antoi munaakin vain säälistä kun en aiemmin ollut saanut ja oli kuulemma niin puutteessa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No onhan neitsyys seksikästä, lähinnä kuulostaa, että pukeudut liian konservatiivisesti.

No eikö se antaisi vähän väärän kuvan, jos pukeutuisi aina seksikkäästi, mutta ei sitten "ymmärtäisi antaa"? Seksikäs pukeutuminen tunnetusti herättää vain tietynlaisten miesten huomion ja nämä seksiä kaipaavat miehet taas eivät tietenkään avioliittoa odottavalle neitsyelle sovi.

Vierailija

Saatathan sä olla ruma kuin saatana (kumoaa Jeesus-vaikutuksen) ja takakireän tylsän friikin oloinen.  Jos ulosanti on tuo, on ihan sama onko pillussa kalvo tallella vai ei. Ihan kuin se nyt yksinään normaaleilla aikuisilla ihmisillä mitään merkitisi.

Vierailija

Sulta on mennyt tämä miesten neitsyyspointti vähän ohi. Nämä miehet eivät halua odottaa avioliittoon asti, vaan he haluavat seurustella ja tapailla aivan tavallisesti. Naimisiin mennään sitten kun halutaan ja jos suhde toimii muuten. Erona vain se, että mies saa pointsit siitä ettei naisella ole ollut muita. Tyyppiä että mies haaveilee löytävänsä naisen, joka ei ole koskaan aiemmin kehenkään muuhun rakastunut, ja viimein mies itse on niin täydellinen ja haluttava tapaus että saa sen paatuneimmankin neitsyenkin pauloihinsa ja palvomaan rakastuneena miestään. Seksi on tietenkin täydellistä ja nainen todellinen seksipeto joka suostuu kaikkeen ja tahtoo täsmälleen saman verran kuin mies heti ensimmäisestä kerrasta asti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat