Härnäätkö koskaan kaupan henkilökuntaa

Vierailija

Minusta se on äärimmäisen viihdyttävää kysellä vaikka Matikoita toukokuussa kalatiskille. Yleensä se nuori plikka lähtee tarkistamaan, että löytyyköhän niitä takahuoneesta ja kun tiedän, että eihän niitä löydy, niin katoan yleensä paikalta. Välillä luen myöskin lihatiskin tarjonnan ja jos esim. sisäfilettä ei ole esillä, niin kyselen sitä. Niiden hämmennys on niin huvittavaa viihdettä, saan siitä nautintoa.

Kerran tosin kysin kampelaa kalatiskiltä ja sitä sitten löytyikin takahuoneesta. Ostin, koska olin itse kysynytkin. Tyttö luuli tehneensä suurenkin palveluksen. M42

Kommentit (15)

Vierailija

No eipä tommonen myyjän työtä haittaa. Kiva, että sinä nautit siitä :D Se voi olla myyjälle ihan piristystä, että on jotain rutiinista poikkeavaa ja takahuoneessa on kiva käydä kun törmää yleensä työkaveriin ja voi vaihtaa muutamat sanat samalla. 

Ikävää "härnäystä" on ne keski-ikäiset miehet jotka kuvittelee oikeudekseen tarrata perään tai tulla kuiskimaan "lutka" tai "huora" kun teen töitäni. Eräskin kuiskija oli liikenteessä äitinsä kanssa, tosin olen aika varma, että mies oli mieleltään jotenkin viallinen muutenkin kun oli vanhan äitinsä kanssa liikenteessä ja kun mies tuli kuiskimaan niin äitinsä meni punaiseksi ja huudahti miehelle "mitä sinä sanoit!?"

Vierailija

En härnää. Olen tehnyt sen verran asiakaspalvelutyötä, että osaan (tai ainakin yritän) käyttäytyä siten, ettei henkilökunnan tarvitse nauraa minulle tai ihmetellä että mikä hullu oikein olen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En härnää. Olen tehnyt sen verran asiakaspalvelutyötä, että osaan (tai ainakin yritän) käyttäytyä siten, ettei henkilökunnan tarvitse nauraa minulle tai ihmetellä että mikä hullu oikein olen.

Parasta tässä onkin se, että ne menee 90% lankaan. Muistan yhden kerran, että se plikka tokaisi minulle, että kaikki mitä on tiskillä on mitä meillä on. Muuten yleensä lähtevät takahuoneeseen etsimään. Sitten kun saapuvat takahuoneesta, niin ovat ottaneet pettyneen naisellisen ilmeen. Tiedätkö miten huvittavaa sitä on seurata? M42

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Parasta tässä onkin se, että ne menee 90% lankaan. Muistan yhden kerran, että se plikka tokaisi minulle, että kaikki mitä on tiskillä on mitä meillä on. Muuten yleensä lähtevät takahuoneeseen etsimään. Sitten kun saapuvat takahuoneesta, niin ovat ottaneet pettyneen naisellisen ilmeen. Tiedätkö miten huvittavaa sitä on seurata? M42

Tiedätkö, että he saattavat siellä takahuoneessa nauraa urpolle joka kyselee omituisia tuotteita? Tai mitä sitten jos menisivät lankaan, enemmän tuollainen härnääminen sinusta kertoo kuin heistä. Nimittäin huonoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi vaan kuvitella, mitä kaikkea saatanan jäynää ap:n oma rouva kotona saa kärsiä, koska mihinkä sitä tavoistaan pääsee.

Pikkujäyniä keksimme molemmat. Joskus vesisanko oven päällä kun toinen tulee töistä. M42

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että he saattavat siellä takahuoneessa nauraa urpolle joka kyselee omituisia tuotteita? Tai mitä sitten jos menisivät lankaan, enemmän tuollainen härnääminen sinusta kertoo kuin heistä. Nimittäin huonoa.

Aika vaikea tuohon on sanoa, koska kalatiskille on välillä simpukoita ja muita tuotteita, joita ei aina ole siellä. Kyllä 90% menevät lankaan. M42

Vierailija

Eräs mainitsematon ryhmä, jotka tulevat kauppoihin varastelemaan, kysyvät myös kaikenlaisia tuotteita, joita ei ole olemassakaan. Suhtaudun joka kerta heidän kysymyksiinsä asiallisesti, vaikka tiedän, että heidän kysymystensä tarkoitus on vain viedä huomioni pois siitä, että he ovat tulleet varastelemaan.

Aloittaja on asiakkaana jonkinlainen välimuoto näistä ja sellaisista asiakkaista, jotka kyselevät tuotetta, josta eivät itsekään enää muista, mitä se on (on ollut valikoimassa 20 vuotta sitten tai eivät muuten vaan osaa sanoa mitä tarkoittavat).

Ei se mitään, ihan rauhassa, kyllä tänne maailmaan kaikenlaista tallustajaa mahtuu eikä minun päiväni mene siitä edes pilalle.

terv. myyjä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs mainitsematon ryhmä, jotka tulevat kauppoihin varastelemaan, kysyvät myös kaikenlaisia tuotteita, joita ei ole olemassakaan. Suhtaudun joka kerta heidän kysymyksiinsä asiallisesti, vaikka tiedän, että heidän kysymystensä tarkoitus on vain viedä huomioni pois siitä, että he ovat tulleet varastelemaan.

Aloittaja on asiakkaana jonkinlainen välimuoto näistä ja sellaisista asiakkaista, jotka kyselevät tuotetta, josta eivät itsekään enää muista, mitä se on (on ollut valikoimassa 20 vuotta sitten tai eivät muuten vaan osaa sanoa mitä tarkoittavat).

Ei se mitään, ihan rauhassa, kyllä tänne maailmaan kaikenlaista tallustajaa mahtuu eikä minun päiväni mene siitä edes pilalle.

terv. myyjä

En ole maahanmuuttaja, enkä romani. M42

Ja missä kohtaa väitin niin?

Olet yksinkertainen, pitkästynyt ihminen, joka pitää itseään hauskana.

terv. myyjä

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat