Mitä tarkoittaa jos viranomaiset kehottavat välttämään väkijoukkoja, ostoskeskuksia, konsertteja yms. "aina kun mahdollista" ?

Vierailija

Ptitääkö silloin jättää konsertti- ja kauppareissut kokonaan tekemättä vai tarkoitetaanko näillä juuri niitä, mitkä voi tehdä normaalin elämönjatkumisen turvaamiseksi?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Minua askarruttaa se, että Brysselin metro on suljettu, vaikka viikko on jo toitotettu sitä, että pelätä ei saa ja elämää pitää jatkaa ihan kuin ennenkin.

Vierailija

Ajattelen itse niin, etten ainakaan tieten tahtoen mene esim. jouluruuhkan aikana kauppakeskuksiin, vaan otan vaikka vapaapäivän ja käyn hoitamassa ostokset päivällä, kun paikalla on vähemmän ihmisiä. En mene suuriin yleisötapahtumiin ennen kuin pahin on ohi. Potentiaalisia kohteita ovat sellaiset, minne ahtautuu paljon ihmisiä kerralla.

Vierailija

Kannattaa välttää jos ei ole pakko mennä. Eikä täällä tänään taida ainoataan konserttia olla, jokainen paikka twiittaa ilmoituksia sulkemisesta. Kaikki tapahtumat peruttu, museot kiinni. Surullista.

Vierailija

Vältä Kamppia klo 16 - 18 välisenä aikana. Ja kun näet jonkun jättävän laukun, kassin, laatikon tms. lattialle ja poistuvan paikalta, niin juokse lujaa ulos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ptitääkö silloin jättää konsertti- ja kauppareissut kokonaan tekemättä vai tarkoitetaanko näillä juuri niitä, mitkä voi tehdä normaalin elämönjatkumisen turvaamiseksi?

Missä näin on käynyt?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vältä Kamppia klo 16 - 18 välisenä aikana. Ja kun näet jonkun jättävän laukun, kassin, laatikon tms. lattialle ja poistuvan paikalta, niin juokse lujaa ulos.

Sekopää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajattelen itse niin, etten ainakaan tieten tahtoen mene esim. jouluruuhkan aikana kauppakeskuksiin, vaan otan vaikka vapaapäivän ja käyn hoitamassa ostokset päivällä, kun paikalla on vähemmän ihmisiä. En mene suuriin yleisötapahtumiin ennen kuin pahin on ohi. Potentiaalisia kohteita ovat sellaiset, minne ahtautuu paljon ihmisiä kerralla.

Mistä tietää, milloin "pahin on ohi"?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Seuraamalla uutisia (mm. Ranskan, Belgian ja Ruotsin uhka-arvioluokitus), ja sitten kun itsestä tuntuu turvalliselta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sekopää.

Totta. Nää uuden aallon terroristit räjäyttää itse itsensä sen jälkeen, kun alustava tuho on kylvetty väkijoukossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Silloin kun eduskuntatalossa liehuu ISIS:ksen lippu. Ennen sitä pahin ei ole ohi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Seuraamalla uutisia (mm. Ranskan, Belgian ja Ruotsin uhka-arvioluokitus), ja sitten kun itsestä tuntuu turvalliselta.

Osta foliota kun seuraavan kerran uskaltaudut kaupoille.

Vierailija

Suomessa on kauppakeskuksissa ja esim. Helsingin päärautatieasemalla niin paljon mamuja, että räjäyttelijät räjäyttelee omiaan, jos niihin mennään pommeja asentamaan. Olenkin miettinyt, mikä täällä olisi potenttiaalinen kohde. Hartwall-areena ehkä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat