Paha olo selvisi. Raskaana, eikä mieheni voi olla isä.
Voi helvetin kuusitoista. Mitä ihmettä voin tehdä. Mies oli työmatkalla ja mä bilettämässä. Tiedän, ettei tämä voi olla mieheni. Mä en voi kertoa sille.
Kommentit (17)
Onnea valitsemallasi tiellä! Toivottavasti miehesi jättää tollasen horon!
Menimme juuri kesällä naimisiin, olisi noloa erota nyt. Mitä mä teen?
No, ei miehesi ole ensimmäinen, joka kasvattaa käenpoikaa.
Ehkä mies ei muista että teillä ei ole lasta kun palaa sieltä työmatkalta. Olet vaan vauvan kanssa, niin kuin mitään ihmeellistä ei olisi tapahtunut. Ei mies kehta ottaa puheeksi lasta, kun luulee itse unohtaneensa.
Miehet eivät tosiaan kiinnitä niin paljon huomiota kodin sisustukseen, verhoihin tai johonkin lasten lukumäärään. Eivät huomaa sitäkään, jos olet käynyt kampaajalla. Ihan pokkana vaan lisäät sen vauvan sinne joulukoristeiden jatkoksi, ei se mitään tajua.
Jos jonain päivänä ihmettelee vaippavuorta ja vinkunaa, niin esität loukkaantunutta, että "itsehän sä tätä halusit ja tässäkö kiitos? Näinkö paljon sä siitäkin muistat". Se tuo sulle kukkia ja pyytää anteeksi ajattelemattomuutaan.
Ja haukut sen kun ei tullut synnärille sua tukemaan.
Jos miehesi ei ole erivärinen kuin lapsi niin teet samoin kuin 20% naisista joiden lapsi ei ole oman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi ei ole erivärinen kuin lapsi niin teet samoin kuin 20% naisista joiden lapsi ei ole oman miehen.
????????????????
Vierailija kirjoitti:
Menimme juuri kesällä naimisiin, olisi noloa erota nyt. Mitä mä teen?
Wattuako sä sitä meiltä kyselet?
ap:n miehelle voisi sanoa että jätä se sika.
Sulla on ap naimisissa olevaksi aika mielenkiintoinen käsitys sanasta bilettää. Suurin osa nimittäin osaa bilettää ihan naimattakin. Eritoten jos on itse varattu.
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetin kuusitoista. Mitä ihmettä voin tehdä. Mies oli työmatkalla ja mä bilettämässä. Tiedän, ettei tämä voi olla mieheni. Mä en voi kertoa sille.
Hölmön huoran hölmöt huolet.
Ihan sama vaikka haukutte. Niin mäkin teen itselleni. Me ei olla edes koskaan puhuttu lapsen hankinnasta mitään. Mies kyllä mielellään leikittää siskonsa poikaa. ap.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ap naimisissa olevaksi aika mielenkiintoinen käsitys sanasta bilettää. Suurin osa nimittäin osaa bilettää ihan naimattakin. Eritoten jos on itse varattu.
Mies voi syyttää itseään jos ei osaa naista pitää tyytyväisenä
Tämmöinen trolli sitten lauantain ratoksi. Olisi hauskaa nähdä montako kommenttia ap kirjoittaa keskustellessaan itsensä kanssa.