Paha olo selvisi. Raskaana, eikä mieheni voi olla isä.

Vierailija

Voi helvetin kuusitoista. Mitä ihmettä voin tehdä. Mies oli työmatkalla ja mä bilettämässä. Tiedän, ettei tämä voi olla mieheni. Mä en voi kertoa sille.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ehkä mies ei muista että teillä ei ole lasta kun palaa sieltä työmatkalta. Olet vaan vauvan kanssa, niin kuin mitään ihmeellistä ei olisi tapahtunut. Ei mies kehta ottaa puheeksi lasta, kun luulee itse unohtaneensa.

Vierailija

Miehet eivät tosiaan kiinnitä niin paljon huomiota kodin sisustukseen, verhoihin tai johonkin lasten lukumäärään. Eivät huomaa sitäkään, jos olet käynyt kampaajalla. Ihan pokkana vaan lisäät sen vauvan sinne joulukoristeiden jatkoksi, ei se mitään tajua.

Jos jonain päivänä ihmettelee vaippavuorta ja vinkunaa, niin esität loukkaantunutta, että "itsehän sä tätä halusit ja tässäkö kiitos? Näinkö paljon sä siitäkin muistat". Se tuo sulle kukkia ja pyytää anteeksi ajattelemattomuutaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi ei ole erivärinen kuin lapsi niin teet samoin kuin 20% naisista joiden lapsi ei ole oman miehen.

????????????????

Vierailija

Sulla on ap naimisissa olevaksi aika mielenkiintoinen käsitys sanasta bilettää. Suurin osa nimittäin osaa bilettää ihan naimattakin. Eritoten jos on itse varattu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi helvetin kuusitoista. Mitä ihmettä voin tehdä. Mies oli työmatkalla ja mä bilettämässä. Tiedän, ettei tämä voi olla mieheni. Mä en voi kertoa sille.

Hölmön huoran hölmöt huolet.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat