Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatteko matkustaa

Vierailija

Olen lähdössä Singaporeen kahden viikon päästä. Nyt kuitenkin kun maailma tuntuu olevan niin sekaisin on ajatus matkustamisesta ja lentämisestä ahdistaa. Tiedän että on todennäköisempää jäädä auton alle kuin kuolla esim. Lento-onnettomuudessa puhumattakaan terrori-iskusta, mutta silti.
Ja joo, ei elämää pidä alkaa pelätä, nyt pitäisi vain päästä näistä ahdistuneisuus ajatuksista eroon..
Mites muut, pelottaako ajatus matkustamisesta tällä hetkellä?

Kommentit (7)

Vierailija

Ei varsinaisesti pelota, mutta ajattelen niin, ettei minun nyt juuri ole tarvis matkustaa lentäen tai matkustaa vaikkapa Euroopan suurkaupunkeihin. Kun ei ole ollut nyt matkoja tiedossa, ei tarvi miettiä, että uskallanko mennä vai en, mutta en myöskään halua nyt suunnitella matkoja erityisesti. Tavallaan siis minimoin riskejä. Mutta sinuna kyllä menisin jo varatulle matkalle Singaporeen! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti pelota, mutta ajattelen niin, ettei minun nyt juuri ole tarvis matkustaa lentäen tai matkustaa vaikkapa Euroopan suurkaupunkeihin. Kun ei ole ollut nyt matkoja tiedossa, ei tarvi miettiä, että uskallanko mennä vai en, mutta en myöskään halua nyt suunnitella matkoja erityisesti. Tavallaan siis minimoin riskejä. Mutta sinuna kyllä menisin jo varatulle matkalle Singaporeen! :)

Juu, matka on jo varattu keväällä. Ja toisaalta olen järkeillyt asiaa nyt niin, että suurin terroriuhkahan kohdistuu tällä hetkellä länsimaihin. Ei pitäisi lukea uutisia lainkaan niin ei tarttisi murehtia.

Vierailija

Samoin miettein minäkin kuin edellinen. Ensi kesän reissu sukulaisiin Rivirealle ei tunnu enää niin tarpeelliselta.

Vierailija

Ei kannata pelätä. Todennäköisempää on varmaan saada lottovoitto kun joutua terrori-iskun keskelle. Ulkoministeriön matkustustiedotteita seuraisin eli korkean riskin maihin ei ehkä kuitenkaan turistimatkalle ( Afganistan, Somalia, Syyria jne.) Eiköhän Singapore ole ihan turvallinen.

Vierailija

Kuukauden päästä lähdössä eikä pelota. Tänävuonna tehty jo 10 työ- ja huvimatkaa.

Singpore on maailman turvallisimpia maita!

Vierailija

3 matkaa varattuna ja neljättä suunnitellaan.
Ei rättipäiden tempaukset paljoa kiinnosta -jos sattuu kohdalle niin sitten sattuu. Enpähän pistä päätä pensaaseen.

Vierailija

Pelko ei vaikuta siihen, joudutko terroristi-iskun kohteeksi vai et. Saatat joutua, vaikket pelkäisi, kuten todennäköisesti kävi ihmisille viikko sitten.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat