Laihduttajat, kuinka monta kiloa laihdutte viikossa?

Vierailija

Kertokaa myös teijän nykynen ja alotus painoindeksi.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai viikossa nyt kiloja laihduteta. Hyvä jos yksi, mutta enimmäkseen kai ne laihdutukset pyöriii 500-700 gramman tietämissä.

Lihavat voivat hyvinkin laihduttaa useamman kilon viikossa.

Aloittaja on kaikkea muuta kuin lihava.

Vierailija

Äh. Tekisipä mieli rajoittaa syömistä, rajusti, tällaista lukiessa. Silloin lähti kyllä hyvin yli kilo viikossa. Samalla tosin lähtee äly, muistan sen miten istuin autossa, enkä muistanut miten se sammutetaan...

Vierailija

En ole laihduttamalla laihduttanut. Aloitin kuntosalin elokuussa, jolloin paino nousi 102kilosta 106 kiloon ja nyt painan 98kg. Bmi on nyt 30.25

Vierailija

Muutama vuosi sitten, kun laihdutin, liikuin noin 4 kertaa viikossa (kunnon hikiliikunta) ja söin kunnolla ja monipuolisesti, mutta kalorit noin -500 - 600 vajeella eli viikosta riippuen 1800-2000 kaloria. Laihduin näin 5,5kk 20kg. Eli mitäs siitä viikossa tulee, ehkä 700g. Joskus lähti yli kilo/vko ja joskus 100g. Oli hyvä tahti kyllä!
Täytyy kyllä myöntää, että kaikki on tullut pikku hiljaa takaisin. Ruoka vaan on niin hyvää... Opin kyllä, että miten kuuluu syödä ja kuinka paljon ja ruoka-aineiden kalorit ovat muistissa!
Ainiin ja bmitä en kunnolla muista, mutta lopputulos oli noin 23. Eli jostain hieman yli 30 se taisi lähteä.

Vierailija

Lähtöpaino oli 88 kg, ja nyt painan 67 kg, eli 21 kg olen laihtunut. Pituus 164 cm. Aikaa on mennyt 5,5 kk. Ensimmäisen kolmen kuukauden ajan painoa lähti reilusti yli kilo viikossa. Nykyään laihdun keskimäärin 500 g viikossa. Raivostuttavan hidas tahti, mutta meneepä kuitenkin alas päin... Vielä 9 kg pudotettavana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähtöpaino oli 88 kg, ja nyt painan 67 kg, eli 21 kg olen laihtunut. Pituus 164 cm. Aikaa on mennyt 5,5 kk. Ensimmäisen kolmen kuukauden ajan painoa lähti reilusti yli kilo viikossa. Nykyään laihdun keskimäärin 500 g viikossa. Raivostuttavan hidas tahti, mutta meneepä kuitenkin alas päin... Vielä 9 kg pudotettavana.

Hei voi että, meillä on ihan samat lähtökohdat ja tavoitekin suht sama! Saanko kysyä, miten sulla on iho pysynyt mukana muutoksessa? Entä millaista liikuntaa oot suosinut? Kovasti tsemppiä viimeisiin kiloihin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hei voi että, meillä on ihan samat lähtökohdat ja tavoitekin suht sama! Saanko kysyä, miten sulla on iho pysynyt mukana muutoksessa? Entä millaista liikuntaa oot suosinut? Kovasti tsemppiä viimeisiin kiloihin :)

Oletko jo itse aloittanut laihdutuksen?

Ihosta on oikeastaan vaikea vielä sanoa mitään. Nyt näkyy kyllä, että löysää on, mutta läskiähän se löysä vielä on. Täytyy vain jatkaa laihduttamista, ja katsoa sitten. No, rinnoissa on kyllä ihan rehellisesti löysää nahkaa, ja onhan tässä kaksi raskauttakin minulla takana. Luulen, että mahassa saarta näkyä jotain myöhemmin, mutta kuten sanottu, raskaudet...

Ensin tosiaan asetin tavoitepainokseni 68 kg, mutta sitten kun sen olin saavuttanut, niin en ollut edelleenkään ollenkaan tyytyväinen. Löysää on edelleen sisäreisissä, takamuksessa ja alamahassa. Ylävartalo on jo tosi ok, kylkiluut suorastaan näkyvät. Minulla ehkä tuo läski menee juuri tiettyihin paikkoihin.

Mulla on tässä lapset 2 v ja 7 kk, eli ihan hirveästi ei aikaa liikuntaan ole. Ihan vain kävelyä pari kertaa viikossa. Ruokavalion muutoksella olen nämä tulokset saanut aikaan.

Vierailija

Muistaakseni suositeltiin noin 500g painonpudotusta viikolle, ettei olisi liian nopeata ja helppo jatkaa pidempään. Aloitin painonpudotuksen vauvan synnyttyä, joten ihan todellista pudotusta ei voi sanoa alulta, mutta jatkossa oli noin 500-700g/viikko. Välillä vähän vähemmän, koska en ole pitänyt mitään totaali lakkoa herkuista. Liikkunut enemmän, lisännyt oikean ruoan määrää ja kasvisten määrää. Loppuraskauden paino oli 95kg ja lopulta sain pudotettua 62kg itseni (pituus 168cm).

Ihosta kyseltiin, niin minulla iho palautunut tosi hyvin. Ainoa missä on löysää on rinnat ja siihen tosiaan vaikuttaa myös imetys omalta osaltaan. Vatsassa ei mitään ylimääräistä eikä muuallakaan. Tietysti olen käynyt myös kuntosalilla jonkun verran ja tehnyt vatsalihasliikkeitä. Ei kannata täysin olla liikkumatta jos haluaa kunnnon palautumisen.

Ei se mitenkään hetkessä tapahdu, mutta hiljaa hyvä tulee ja paremmin pysyy poissakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puolisen kiloa lähtee viikossa, välillä saattaa olla useampi viikko, ettei putoa yhtään. Mutta mikäs kiire tässä.

Sama. Teen elämäntaparemonttia.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai viikossa nyt kiloja laihduteta. Hyvä jos yksi, mutta enimmäkseen kai ne laihdutukset pyöriii 500-700 gramman tietämissä.

Lihavat voivat hyvinkin laihduttaa useamman kilon viikossa.

Juu, ehkä voivat mutta ei se kovin järkevää ole. 

Vierailija

No ei laihdu lihavana monta kiloa viikossa. Keskimäärin meni n. 500-700g/vko. Ensimmäinen ja ehkä toinenkin viikko on asia erikseen kun poistuu hiilihydraatteihin sitoutuneet nesteet ym.

Vierailija

Aloittaessa painoindeksi 30, 163,5cm ja 80,1kg. Nyt painoindeksi 21,2 ja paino 56,6kg. Tavoite oli alunperin 58 mutta nälkä kasvaa syödessä ja haluan painoindeksin alle 20, eli 53 on tavoite. :) Laihtumiseen meni n. vuosi eli n. 450g viikossa :D Todellisuudessa on vaihdellut kovastikkin, välillä lähteny kilo viikossa ja välillä kilo kuussa :) Oon aika hyvän mallinen, läski on oikeissa osoitteissa siis. Tissejä on kyllä tullu ikävä! 80E -> 75C -.- Ajokoiran korvat.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat