omat kulmat tuuheat mutta kovin vaaleat... mites kestopigmentointi?

Vierailija

voiko kosmetologi tehdä kulmien kestopigmentoinnin tuuheakulmaiselle ihmiselle? ;)

haluaisin selkeän pohjan ja muodon näille, vaikka edelleen joutuisikin värjäämään karvoja

Kommentit (13)

Vierailija

Tosiaan joudut sitten värjäämään jatkuvasti. Mutta jos se on ok ,niin miksipä ei. Mulla myös vaaleat kulmat ja värjään tukkaa tummaksi, ja ei ole ollut mitään kiinnostusta kestopigmentointiin, koska tosiaan sittenkin täytyisi joka päivä kulmat meikata. Mieluummin vaan muotoilen kulmat itse ja värjään parin viikon välein 3 minuutissa vaikuttavalla kulmavärillä.

Vierailija

Voihan se tehdä, mutta onko 500 € arvoista jos kerran on tuuheat ja saat värjäämällä hyvät? Kosmetologi vois nyppiä sulle muodon jota vaan ylläpitäisit itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tosiaan joudut sitten värjäämään jatkuvasti. Mutta jos se on ok ,niin miksipä ei. Mulla myös vaaleat kulmat ja värjään tukkaa tummaksi, ja ei ole ollut mitään kiinnostusta kestopigmentointiin, koska tosiaan sittenkin täytyisi joka päivä kulmat meikata. Mieluummin vaan muotoilen kulmat itse ja värjään parin viikon välein 3 minuutissa vaikuttavalla kulmavärillä.

no kai sekin vaikuttaa että minkä pohjavärin sinne laittaa...

Vierailija

Näyttää helposti halvalle varsinkin jos omat kulmat luonnostaan vaaleat. Kuitenkin joutuu värjäämään ne omat vaaleat haituvat, näkyvät muuten ikävästi.

Entäs jos kulmien muoto ei miellytä vuoden päästä, trendit ja mieli saattaa muuttua. Miettisin kyllä kaksi kertaa ennen ottamista, pienet wt-vibat väksin tulee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voito kertoa, miten tämän oikeasti teet? Mun tarvis myös värjätä, mutta en tiedä, osaanko, kun en ole koskaan kokeillut. Jos viitsist, niin neuvo mua step by step alusta asti, miten menetllään? Mun tarvis saada sellainen kullanruskea väri nyt värittömänvalkosiin kulmakarvoihin.

Kalliolainen

Itse kävin sattumalta juuri 3pv sitten ottamassa kestopigmentoinnit kulmiini (karvatekniikka) maksoi vain 200€ (nyt tarjouksessa)
Ja olen toistaseksi todella tyytyväinen. Olin harkinnut asiaa n3-4v mutta hinnat olivat paremmissa paikoissa aina yli 400€ ja halvemmissa paikoissa työn laatu oli kyseenalaista. Sitä en ymmärrä että miksi joku täällä sanoo että pitäisi aina meikata kulmat sen jälkeen? Itselläni oli aika lirut kulmakarvat jos niitä ei värjännyt tai meikannut. nyt ei ainakaan ole 3päivään saanut tai edes tArvinnut meikata kulmia. Uskoisin että elämäni meikkaamisen suhteen helpottuu kummasti kun kulmat ovat parantuneet. Näyttävät jo nyt hyviltä :) luonnolliset kaaret omien kulmien mukaisesti korostettu. Toimenpide tuntui ajoittain todella epämiellyttävältä mutta kauneuden eteen täytyy joskus kärsiä :D. Kävin helsingissä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voito kertoa, miten tämän oikeasti teet? Mun tarvis myös värjätä, mutta en tiedä, osaanko, kun en ole koskaan kokeillut. Jos viitsist, niin neuvo mua step by step alusta asti, miten menetllään? Mun tarvis saada sellainen kullanruskea väri nyt värittömänvalkosiin kulmakarvoihin.

en ole tuo henkilö, mutta kysytkö siis miten kulmakarvoja värjätään itse? värjäyspaketteja saa aikalailla kaikista marketeista (riittää lukuisiin värjäyskertoihin) ja niissä on yleensä kaksi tuubia ja levitin. puhdistat kulmakarvasi HYVIN (väri ei tartu jos niissä on vaikka luontaista rasvaa), sekoitat ohjeen mukaan näitä kahta ainetta pikkuisen määrän keskenään ja vain levität kulmillesi. jos epäilet että sotket niin levitä vaikka vaseliinia iholle ettei väri tartu siihen. sitten parin minuutin päästä vain pyyhit/peset värin pois.

toisille nuo värit tarttuvat paremmin ja toisille huonommin. valtavaa skaalaa noissa väreissä ei ole, olen mielestänyt nähnyt vain mustaa ja ruskeaa joiden sävyä voi yrittää muokata vaikutusajalla (mutta koska suurimmassa osassa tapauksissa ne eivät mitenkään voimakkaasti värjää niin en suosittele kovin lyhyitä aikoja) kulmien värjäys kosmetologilla maksaa kyllä yleensä n. 15 euroa ja siihen tapaa tulla muotoilu ja/tai ripsien värjäys mukaan.

Vierailija

No jos seiskalta kysytään, niin siksi en mene kosmetologille, että mulla on aika todella, todella kortilla ja vapaata ei ikinä ole ennen iltakymmentä. Enkä sitäpaitsi osaisi sielläkäään tomia yhtään sen enmpää.

Vierailija

Ps. I love fashion blogisti esitteli uudet karvatekniikalla tatuoidut kulmansa hiljattain. Kannattaa käydä katsomassa, jos haaveilee noista. Ilmeisen tyytyväinen taittaa niihin olla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat