Minusta Fazerin sininen (levy) maistuu erilaiselle kuin ennen!

Vierailija

Maistuuko teistä?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Fazer alkanut käyttää palmuöljyä, joka on siis halppis raaka-aine. Korvaa kaakaovoin. Sen lisäksi, että palmuöljy on epäterveellisempää, sen käyttö ja tuotto on todella epäeettistä kaikin puolin. Tuhoaa sademetsää ja paikallisten asuinalueita. Fazer yrittää lässyttää ja selitellä palmuöljyn käyttöä tuotannon valvonnalla ja kaikenmaailman turhilla sertifikaateilla ja eettisen toiminnan tukemisbullshitillä. Tosiasiassa Fazer vain hakee voittoja ja on ottanut halvemman raaka-aineen käyttöön. Kannattaa alkaa boikotoimaan Fazeria (en tiedä mikä olisi sen parempi, mutta samahan se sitten ostaa kaupan hyllystä se halvempi suklaamerkki kun samaa schaibaa molemmat kuitenkin). Tai laittakaa ainakin palautetta, minä ja moni muu ollaan laitettu. Ehkäpä muuttavat vielä toimintansa, kun huomaavat, että tuotteen laadusta valitetaan.

Vierailija

Mä ostin tänään pitkästä aikaa suklaalevyn, kun kipeänä olen!!
Mietin ihan samaa, että maistuu erilaiselta, mutta ajattelin, että johtuukohan kurkkukivustani....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Fazer alkanut käyttää palmuöljyä, joka on siis halppis raaka-aine. Korvaa kaakaovoin. Sen lisäksi, että palmuöljy on epäterveellisempää, sen käyttö ja tuotto on todella epäeettistä kaikin puolin. Tuhoaa sademetsää ja paikallisten asuinalueita. Fazer yrittää lässyttää ja selitellä palmuöljyn käyttöä tuotannon valvonnalla ja kaikenmaailman turhilla sertifikaateilla ja eettisen toiminnan tukemisbullshitillä. Tosiasiassa Fazer vain hakee voittoja ja on ottanut halvemman raaka-aineen käyttöön. Kannattaa alkaa boikotoimaan Fazeria (en tiedä mikä olisi sen parempi, mutta samahan se sitten ostaa kaupan hyllystä se halvempi suklaamerkki kun samaa schaibaa molemmat kuitenkin). Tai laittakaa ainakin palautetta, minä ja moni muu ollaan laitettu. Ehkäpä muuttavat vielä toimintansa, kun huomaavat, että tuotteen laadusta valitetaan.

Sinisessä EI ole palmuöljyä, juuri tänään luin kaupassa pakettia. Veikkaan, että kaakaon laatu on vaihdettu tai ainesosien määriä muuteltu. Minunkin suuhuni sininen maistuu nykyisin vähän vanhalle ja jotenkin rasvaisemmalta ja sokeriselta (maraboun tyyliin). Ennen siinä oli selvä kaakaon maku ja suli suussa ihanasti.

Vierailija

Jos tuttujen tuotteiden reseptiä mennään muuttamaan, edes yhtään, niin minun mielestäni siitä pitäisi kyllä ilmoittaa kuluttajille. Muutenhan se on harhaanjohtamista, kun kuluttaja luulee ostavansa vanhan tutun tuotteen.

Vierailija

Tumma suklaa maistuu myös jotenkin erilaiselta, se joka on ruskeassa paketissa. Epäilin heti että onko siihenkin laitettu tuota palmuöljyä, mutta ei ole. Jotain ne on sille kuitenkin tehneet. Se oli paras tumma suklaa mutta nyt täytyy aloittaa etsinnät taas. Mieheni maistoi myös eron, että en ole ainoa.

Vierailija

Ihan yhtä huonoa se on kuin ennenkin.
Todennäköisesti olette välillä syöneet kunnon suklaata ja sininen ällötys vertautuu siihen. Yksikään suomalainen suklaa ei ole hyvää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä huonoa se on kuin ennenkin.
Todennäköisesti olette välillä syöneet kunnon suklaata ja sininen ällötys vertautuu siihen. Yksikään suomalainen suklaa ei ole hyvää.

Kerro toki samalla mikä on sitten sitä the suklaata, niin tiedän kokeilla onko se nyt niin ihmeellistä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat