Genetiikan vuoksi päinvastasuus vetoaa

Vierailija

Naimanaamat varmaan saattaa tulla toimeen,mutta fyysistä vetoa ei ole. Sen sijaan päinvastasuus vetoaa geneettisen erilaisuuden vuoksi. Kannattaa jättää ne median kauneus/komeus -ihanteet nurkkaan ja mennä sinne minne vaisto sanoo.

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on naimanaama? Muhun aina vedonneet tyypit jotka koen samanlaisiksi esim. arvomaailmalta ja luonteelta.
Samantyyppiset kasvonpiirteet. Mua ei nappaa yhtään sellaset miehet. Mutta saatan kiihottua jo visuaalisesta ärsykkeestä jos näen hyvin erityyppiset kasvot miehellä. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on naimanaama? Muhun aina vedonneet tyypit jotka koen samanlaisiksi esim. arvomaailmalta ja luonteelta.
Samantyyppiset kasvonpiirteet. Mua ei nappaa yhtään sellaset miehet. Mutta saatan kiihottua jo visuaalisesta ärsykkeestä jos näen hyvin erityyppiset kasvot miehellä. ap

Ok. En ole koskaan tuolta kantilta ajatellut, tiedän vaan että blondit miehet eikä liian "mallipojat) iske :)

-2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ok. En ole koskaan tuolta kantilta ajatellut, tiedän vaan että blondit miehet eikä liian "mallipojat) iske :)

-2

Me olemme myös osittain eläimiä. Opi kuuntelemaan vaistojasi, saatat yllättyä.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä pidän sekä ulkonäön että luonteen puolesta sellaisista joilla samanlaisia piirteitä kuin mulla. Mitähän tämä sitten on?
Turvalllisuushakuisuudesta. Tai sitten sulla on yleiskasvot. Kasvot sellaiset, että samantyyppisiä on paljon.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-2

Me olemme myös osittain eläimiä. Opi kuuntelemaan vaistojasi, saatat yllättyä.ap

Heh, joo tiedän että olemme eläimiä, olen biologi :D Mulle vaan se luonne on tärkein, saatan katsoa että onpas kivan näköinen tyyppi mutta jos suun avaaminen paljastaa täysin tyhjäpääksi tai arvomaailmalta vastakkaiseksi niin kinnostus lerpahtaa sekunnissa.

-2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-2

Heh, joo tiedän että olemme eläimiä, olen biologi :D Mulle vaan se luonne on tärkein, saatan katsoa että onpas kivan näköinen tyyppi mutta jos suun avaaminen paljastaa täysin tyhjäpääksi tai arvomaailmalta vastakkaiseksi niin kinnostus lerpahtaa sekunnissa.

-2

No se on se inhimillinen puoli meissä. Ajattelin vain että ihmiset saattaa joskus keiltää vaistomaisen kiinnostuksensa koska se ei vastaa esim median luomaa ihannetta. Se on sääli. ap

Vierailija

Voi toki olla että tämä geneettinen piirre korostuu etenkin ääripäissä. Sen sijaan kovinkin (anteeksi halventava nimitys,en keksi parempaa) massakasvoissa ei välttämättä erot niin suuresti korostu ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat