Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näettekö tässä raskaustestissä mitään?

Vierailija
20.11.2015 |

Näettekö haaleaa viivaa? Itse en näe mitään, mutta kaveri sanoo että jotain näkyy

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina pärähtänyt heti selvä plussa odotettuna kuukautisten ensimmäisenä päivänä (tai tasan 14.päivää ovulaatiosta), kun olen ollu raskaana. Ne eipäs-juupas tihrustamiset ovat aina olleet negoja. Mutta parin päivän uudestaan vielä varmistaa, jos vuotoa ei kuulu, ei tuossa valitettavasti minun silmään näy plussaa.

Vierailija
22/28 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just tuollainen testi oli eka positiivista enteillyt. Nyt rv 9 menossa. Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin tekijä ei ole raskaana tai teki testin liian ajoissa.

Vierailija
24/28 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vaikka huomen aamulla uuden testin :D Eikös aamuvirtsasta ole kaikkein parhain mitata? Tänään olis pitäny menkkojen alkaa, mutta valitsin kyllä hieman huonon ajankohdan tehdä tes, kun tein sen tuossa päivällä kun pääsin kotiin. Jos huomen aamulla tekis uuden, eiköhän se siinä sit paremmin näkyis, jos jotain olis näkyäkseen?

Vierailija
25/28 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Lattian tai tason voisit kyllä pestä. Aika likaisen oloinen.

Vierailija
26/28 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen vaikka huomen aamulla uuden testin :D Eikös aamuvirtsasta ole kaikkein parhain mitata? Tänään olis pitäny menkkojen alkaa, mutta valitsin kyllä hieman huonon ajankohdan tehdä tes, kun tein sen tuossa päivällä kun pääsin kotiin. Jos huomen aamulla tekis uuden, eiköhän se siinä sit paremmin näkyis, jos jotain olis näkyäkseen?

Nykyiset testit ovat niin herkkiä, että oikeana päivänä kyllä näyttävät päiväpissastakin. Mutta varmasti on niitäkin tapauksia ettei näy. Minä sain plussani ns. kahvipissasta. Mutta tule ihmeessä kertomaan ap, teitkö testin ja mitä näkyi!

Vierailija
27/28 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamulla samaisen rfsu:n testin ja sain ihan tooodella haalean plussan... siis melkein semmoisen että ei tiedä valehteleeko omat silmät vai ei :D Samanlaisen kuin tuo ensimmäinen. Taidan käydä hakemassa sen pregcheck niinkuin yksi tuolla ehdottikin.. Menkat eivät ole vielä alkaneet että tämä on kohdallani poikkeus kun yleensä lähes kellontarkat kuukautiset. Tai ainakin päivän tarkat. Menkka oireita kyllä on, mutta ei ainakaan vielä ole alkaneet. Ja ilman muuta laitan tänne vaikka kuvaa vielä seuraavasta testistä, jollei nyt menkat ala tämän päivän aikana :D

Vierailija
28/28 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta täällä meidän paikkakunnan prismasta ei löytynyt muita raskaustestejä... Vielä ei oo menkat alkanu, taidan mennä maanantaina tervesykeskuksessa käymään tekemässä raskaustestin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän