Äitini hautajaiset olivat tänään

Vierailija

Pyydän jo anteeksi etukäteen kun "taas" kirjoitan tänne. Olen kirjoittanut aiemminkin tänne, muun muassa siitä, kun sisarukseni tyhjensivät äitini kodin tämän kuoleman jälkeen hirveällä kiireellä keskenään ja veivät sieltä tavarat ja kaikki.

Mun on pakko kirjoittaa tänne kun en oikeasti tiedä mitä tehdä. Soitan seuraavaksi varmasti kriisipuhelimeen.

Äitini hautajaiset olivat tänään. Minulle, eikä minun jo aikuisikäisille lapsilleni kerrottu, että hautajaiset oli aikaistettu alkamaan tuntia aikaisemmin mitä kutsussa oli. Siis se oli jotain niin järkyttävää kun tajuttiin siellä hautausmaalla että siunaustilaisuus ja kaikki oli jo pidetty

Miten ihminen voi olla näin julma? Miten näin voi tehdä?

Soitin vielä sieltä hautausmaalta toisen sisarukseni tyttärelle, koska en tietenkään saanut kumpaakaan sisaruksistani kiinni. Tämä kysyi "eikö sinulle kerrottu". Hän oli kuullut asiasta eilen.

Kommentit (2)

Vierailija

En tiedä asian muita taustoja. Mutta olen todellani pahoillani.

Ehdottaisin että pidät kotonasi tai jossakin paikasta mitä pidät hyvänä itse muistotilaisuuden. Laitat kynttilöitä ja muistat niin kuin sinusta tuntuu. Mulle auttoi äidin kuoleman jälkeen kun juttelin hähelle, ja musta tuntui että sain häneltä vastauksia. Ja monesti äiti rauhoitti minua, että en ottaisi elämää niin vakavasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä asian muita taustoja. Mutta olen todellani pahoillani.

Ehdottaisin että pidät kotonasi tai jossakin paikasta mitä pidät hyvänä itse muistotilaisuuden. Laitat kynttilöitä ja muistat niin kuin sinusta tuntuu. Mulle auttoi äidin kuoleman jälkeen kun juttelin hähelle, ja musta tuntui että sain häneltä vastauksia. Ja monesti äiti rauhoitti minua, että en ottaisi elämää niin vakavasti.

Kiitos tästä, todella. Tämä on hyvä idea. Laitan sen pohdintaan. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat