Hävettää eräät työpaikan pikkujoulut vieläkin

Vierailija

Kumottiin drinksuja ja eräs korkeassa asemassa tuli pyytämään tanssimaan,monta kertaa kieltäydyin kunnes menin muiden kehotuksesta. No siinä tanssittiin sitten varmaan kymmenen biisiä tuon miehen kanssa..Vanhempien naisten kasvoista näin paskanpuhumisen todella hyvin aina kun tulin pois tanssilattialta.

Sitten kun kaikki oli hilpeämmällä tuulella ja drinkkejä kumottu lisää tulee toimitusjohtaja pyytämään tanssiin. (minä 23v ja toim.joht. 60v) No taas mentiin muiden painostuksesta ja kannustuksesta. Häpesin todella paljon koko tanssin ajan. :O
Sitten siihen vielä sattui tanssilattialle samaan aikaan toim.johtajan tuttavat ja heidän ilme kun katsoivat minua. Tanssikavaljeerini alkaa hädissään selittämään heille että olen töistä...

Sitten seuraavana aamuna herään hienosta hotellista erään kolmannen miehen kanssa joka on työpaikaltamme. Huh! Tiedätte varmaan kuinka hävetti mennä töihin seuraavalla viikolla..

Ne olivat ensimmäiset työpaikan pikkujoulut sekä viimeiset. Ei enää työporukan kanssa. :)

Kommentit (3)

Vierailija

En tiennytkään että tanssiminenkin on jotenkin syntiä ja hävettävää.

Seksi kännissä jonkun random työkaverin kanssa tosin voi olla noloa...ainakin seuraavana aamuna mutta jos molemmat ovat aikuisia ja toivottavasti vapaita niin mitä väliä.

Löysää nutturaa...

Vierailija

Eeeeeh,....sitä mainetta saa mitä tilaa kun iltansa pilaa.

No, se on vain elämää ja sua on nyt pantu halvalla. Ens kerralla lakkaa edes kynnet ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat