Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi antoi koirallensa nimen! Pask...

Vierailija

Anoppi on antanut sitten alkuviikolla kotiutuneelle koiranpennulle nimen, Paskanna. Niin, kyllä, Paskanna.
Tiedoksi, että minun etunimeni on Anna. Anoppi on alusta asti syyttänyt minua miehensä pilaamisesta ja ollut minua kohtaan viileä ja jopa ilkeä. Kesällä menimme naimisiin ja sen jälkeen tuo käytös on vain pahentunut.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Se tuntuu olevan yleinen nimi koirille. Naapurikin huutaa aina koiralleen paskanna ja lenkkipolulla tulee usein vastaan paskanna ny perkele.

Vierailija

Ap:lle tuli varmaan possessiivisuffikseissa virhe: "Anoppi on alusta asti syyttänyt minua miehensä pilaamisesta..." 

Vai kai sinulla ole appiukkosi kanssa sutinaa?

Jos taas kyse on sinun ja miehesi suhteesta, silloin anopilla ei ole enää asiaan mitään sananvaltaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos taas kyse on sinun ja miehesi suhteesta, silloin anopilla ei ole enää asiaan mitään sananvaltaa.

Joo niin, mutta kuten tämä nimenantokin osoittaa, hän on muutenkin hieman erikoinen tapaus.

t.ap

Vierailija

Hei!

Tietääkö joku olisiko jotain keinoa saada anoppi lääkärikäynnille? Epäilen, että hänellä on alkanut mielenterveys pettää. Hän on nyt lisännyt ovensa nimikylttiin sukunimen viereen myös tämän "Paskanna". Eli ovessa lukee "Korhonen Paskanna". Korhosen tilalla siis hänen ja myös meidän nykyinen sukunimi.

t.ap

Vierailija

Kosto on aina suloinen.

Onnistuu hyvin, jos anopin nimi on Liisa tai Raili. Otatte teille minipossun ja nimeätte sen Pissa-Liisa tai Huoraili.

Prototyyppi
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Muistisairaus voi myös ilmetä siten että ihminen muuttuu kielenkäytöltään pervoksi tai alkaa kiroilemaan tmv, mitä ei ole aiemmin tehnyt.

Alzheimer, lewyn kappaleen dementia...

Vierailija

keleen Prototyyppi kirjoitti:
Muistisairaus voi myös ilmetä siten että ihminen muuttuu kielenkäytöltään pervoksi tai alkaa kiroilemaan tmv, mitä ei ole aiemmin tehnyt.

Alzheimer, lewyn kappaleen dementia...

Huomenta!
Tänään hän ilmestyi 6.30 meidän oven taakse koiran kanssa. Ovella hän alkoi laulaa Hoosianna-virttä, mutta jokaisen Hoosianna-sanan tilalla Paskanna. Halusi kuulemma ilahduttaa meitä tulevan adventtiviikonlopun kunniaksi. Voiko muistisairaus ilmetä näin?
Nyt hän istuu keittiössä kahvilla ja hyräilee edelleen koiralle tuota virttä.
T.ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat