Lahtelaisäidit eivät turhia stressaa, kauppaan myös meikittä ja hiukset likaisina

Kommentit (13)

Vierailija

Mä en ikinä kehtaa mennä hiukset likaisina minnekään. Talvella toki pipo pelastaa, mutta silti ällöttää kun tunnen itse itseni likaiseksi.

Meikkiä en ole käyttänyt sitten teini-iän ja meikatut naiset näyttääkin mielestäni suttuisilta. (Tämä on muuten kummallista: jos itse meikkaa, meikkaamattomat näyttää hassuilta. Jos itse ei meikkaa, meikilliset näyttää hassuilta.)

En tosin ole lahtelainen, mutta tuskin se oli tässä uutisessakaan ihan pääpointti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan nättejä tyttöjä ilman meikkiäkin.

öö.. eikö ripsiväri ole mielestäsi meikkiä? Senhän näkee kuvasta tekstiä lukemattakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan nättejä tyttöjä ilman meikkiäkin.

öö.. eikö ripsiväri ole mielestäsi meikkiä? Senhän näkee kuvasta tekstiä lukemattakin.

En kommentoinut kuvaa vaan tyttöjä. Osaan kuvitella heidät myös ilman ripisiväriä.

Vierailija

Hassua, että kaappiin on tullut ostettua 4 meikinpoistopulloa, vaikka ei oo tullut meikattuakaan. Eikö se ensimmäinen pullo olisi jo sitten riittänyt? O_o

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hassua, että kaappiin on tullut ostettua 4 meikinpoistopulloa, vaikka ei oo tullut meikattuakaan. Eikö se ensimmäinen pullo olisi jo sitten riittänyt? O_o
No jos on ollut hyvässä tarjouksessa, itsekin saatan joskus ostaa monta pakkausta silloin kerralla. Mutta niin, ihan hyvä juttu, mielestäni on ihan tervettä että uskaltaa kulkea ilman meikkiä julkisilla paikoilla. Hiukset likaisina on eri asia tosiaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen on kiinnostunut noin paljon siitä meikkaako joku toinen ja miten tama on hiuksensa laittanut?

Niinpä. Ja nyt puhutaan sitä paitsi arkisesta kauppareissusta...

Vierailija

"Äitiyden myötä ajatusmaailmani muuttui, ja Niklaksen ollessa puolivuotias en enää välittänyt, vaikka hän tunki hiekkalaatikolla hiekkaa suuhun. Huomasin joidenkin äitien paheksuvan, kun annoin poikani riehua ja sotkea, Leiniö kertoo."

Äitiys ei ole muuttanut ihme kyllä mun siisteyskäsitystä. Olen saanut kasvatettua kolme lasta koululaisiksi asti ilman että kenelläkään olisi ollut koskaan lupa riehua, sotkea ja tunkea hiekkaa suuhun.

No, en olekaan lahtelainen.

Vierailija

Kyllä  naisten ulkoinen laatu putoaa aika lineaarisesti mitä kauemmas siirrytään Helsingin keskustasta. Kun ei ole enää ympäristön painetta ja kunnon kilpailua, niin eipä juuri jakseta välittää.

Vierailija

en minä koe velvollisuudeks meikata tai laittaa tukkaa erityisemmin, käyn suihkussa kyllä päivittäin ja tukka siis puhdas, vähä kiharran laineelle mutta en en erityisemmin "laittaudu", miksi pitäisi? ei ihollekaan ole hyväksi jatkuva puljaaminen, meikit naamaan ja pois, puhdistan kyllä kasvot joka päivä puhdistuselmusiolla, mutta meikistä en tykkää, tulee jotenki teennäinen feikki olo.

Vierailija

Mielenkiintoista, ettei taaskaan näytä olevan muita vaihtoehtoja kuin suorittava superäiti tai rento löhöilijä. Joko laittaudutaan tai sitten ollaan hiukset likaisina & meikkaamatta. Eiköhän suurin osa naisista kuitenkin asetu noiden välimaastoon, suuremmin stressaamatta äitiydestään tai ulkonäöstään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat