Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho. Jotenkin käsilaukkuuni oli joutunut pari

Vierailija
10.02.2006 |

käytettyä tobs-puikkoa. Lapsi oli vienyt ne sinne kun puhdistin häneltä korvat. No, ne tipahtivat tänään ollessani kassalla lompakon välistä pankkikorttia kaivaessani, takanani oli vielä jonoa...ARVATKAA NOLOTTIKO????

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaipparoskisjuttu. Ja tarhatossujuttu... Talvella niillä vielä liukastuu helposti.

Vierailija
22/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä omassa huoneessa syödessäni mulla oli se paita auki ja tissit ulkona paidasta. odotin kai siinä että kätilö tulis käymään ja oveen koputettiin, hussin että sisään vaan ja sieltä tuli miehen isä. no minä käännyin ja miehen isä poistui hetkeksi huoneesta että sain tissit piiloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli joskus ollut työhaastattelussa uusi puku päällään. Oli sitten haastattelun jälkeen ihmetellyt, mikäs se sieltä kainalosta törröttää. No ne julmetunkokoiset vaatevalmistajan mainoslaput ja hintalappuhan ne siellä. Oli kuulemma ollut aika nolona. Eikä saanut kyseistä työpaikkaakaan.

Äitini puolestaan joutui käyttämään peruukkia sytostaattihoitojen vietyä tukan. Oli sitten joskus ollut kaverinsa kanssa ulkona ja olivat poikenneet snagarilla matkalla baariin. Joku juoppo oli heittänyt ranskisannoksensa olkansa yli ja osa ranskiksista ja ketsupista oli lentänyt suoraan äitini peruukkiin. Hän ei ollut (pienessä maistissa jo) asiaa huomannut, vaan oli iloisena mennyt baariin ranskiksia tukassa. Seuraavana aamuna oli sitten huomannut hiukopalan joka oli kulkenut mukana koko illan.

Toinen peruukkijuttu kävi, kun ovikello joskus soi ja äiti heitti äkkiä peruukin päähänsä ennen kuin meni avaamaan. Peruukki meni väärinpäin ja takaraivolle tarkoitettu hiusraja tuli jotakuinkin kulmakarvojen korkeudelle. Mahtoi olla pölynimurikauppias (tmv.)ihmeissään kun kun äitini joutui pää takakenossa tihrustamaan hiusten alta ja samaan aikaan takaraivo oli puoleen päähän asti paljaana. Radikaalia hiusmuotia 80-luvun puolivälissä!

Vierailija
24/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi peruukki juttu oli kyllä paras!!

*nauraa tikahtuakseen*

Vierailija
25/31 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin syötin eilen pikkutytön Stokkan delissä, laitoin sitten vaunuihin ja menin hakemaan wokkisatsia. Ihmettelin vähän, että mitä ne siellä jonossa ja tiskin takana nikotteli - huomasin vasta takaisin pöytään istuessani, että olin unohtanut laittaa tissin takaisin boob-paidan sisään.

Vierailija
26/31 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a kahdet mustat pitsiset stringit, jotka oli kietoutunut rullalle sinne (en ollut pukiessakaan huomannut)...Tarhantäti heitti vielä jonkun tosi rennon kommentin vaihtovaatteista tms. -Itse olin ihan punainen!

Vierailija
27/31 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein hauskinta oli, kun pystyimme naureskelemaan vastakkaista sukupuolta olevan vanhan kaverini kanssa sitä, että kuinka noloa on kun käsilaukustani/hänen ulkotakkinsa taskusta löytyy vaippoja/lasten vaatteita/lasten DVD-levyjä/ihan mitä vaan lasten tavaroita. Ja yleensä juuri silloin kun joku lapseton kaveri/työkaveri sattuu olemaan vieressä.

Vierailija
28/31 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuttipullo on kätevä kapistus.

Vierailija
29/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella että olit nolona! Mut, elämä on laiffii.. ja pienten täytyy syödä... ja imettävät äidithän on tunnetusti aika dementtisiä.. ;)

Vierailija
30/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin päiväkodista siniset suojatossut jalassa. Kaupan parkkiksella 2,5-vuotias poikani sanoi: äiti ota nuo jo pois...

:)

Vierailija
31/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se edes sanonu mitään. Ilmeisesti sos turvatunnuksen sai siitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi