Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho. Jotenkin käsilaukkuuni oli joutunut pari

Vierailija
10.02.2006 |

käytettyä tobs-puikkoa. Lapsi oli vienyt ne sinne kun puhdistin häneltä korvat. No, ne tipahtivat tänään ollessani kassalla lompakon välistä pankkikorttia kaivaessani, takanani oli vielä jonoa...ARVATKAA NOLOTTIKO????

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehnyt klassiset ja kävellyt yöllä unissaan alasti ovesta ulos. Asuttiin silloin kerrostalossa, luulin että meni vessaan enkä kuullut että ulko-ovi kävi. Yhtäkkiä heräsin kun ovikello soi ja mies munasillaan oven takana. Sillä ei ole mitään muistikuvaa oliko käynyt muualla kuin omassa kerroksessa ja kuinka kauan siellä oli. Onneksi ei lähtenyt ulos asti, olisi talvella aika kylmä tullut eikä siinä talossa ollut ulkona ovisummereita vaan öisin lukossa ovet...

Eipä varmaan moni muu yöllä rapussa liikkunut, onneksi.

Vierailija
2/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ehti huomata tuon, onneksi kukaan ei ainakaan ääneen kommentoinut mitään. Salaman nopeasti tampoonit livahtivat takaisin laukkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiireisenä lähdin kaupungille,enkä paitaani katsonut kun vasta kotiin tullessani.Paidassa rinnuksilla oli aivan järkky buglit,näyttipä somasti kuin olisin yrjönnyt paidalleni.Ei se haissut niin siks kai en tajunnut..kyllä nolotti ;(

Vierailija
4/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa (kesällä) ja olen jutellut naapurirouvankin kanssa niin että siellä se on vaan roikkunut ulkona...Elämäänhän se vaan on:)

Vierailija
5/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulis mieleen pestä ulkopukua ja alusvaatteita samassa koneellisessa! Meillä ei paljon pyykkejä lajitella, mutta sisä- ja ulkovaatteet sentään pestään erikseen!

Vierailija
6/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan halua hiemanmuruja täynnä olevia pikkuhousuja jalkaani...

Vierailija
7/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kun kaupassa alkoi haisemaan kakkavaippa, muistin samassa että tuollahan tuo on roskis mukana. Bussilla on roskista kuljettanu kauppaan asti ja takaisin.

Vierailija
8/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipurimyssy (sininen kertakäyttö), käytän sellaista ruokaa laittaessani. Sitaisin huivin siihen päälle kun en muistanut koko myssyä. Kotiin kaupasta tullessa oli koominen näky peilissä, kun se myssy pilkotti otsan päällä huivin alta. Nolotti kyllä...

Vierailija
9/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokkana vaan sit nostin sen ylös, noloa oli, mut toisaalta oppilaita tod. näk. nolotti sen näkeminen enemmän.

Vierailija
10/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pelännyt että unohdan joskus kiireessä pukea kaikki vaatteet päälle ja lähden esim. ilman housuja tai kenkiä ulos ovesta.

Pari kuukautta sitten se tosiaan tapahtui. Lähdin kamalalla kiireellä kauppaan ja tarkistin tapani mukaan ulko-ovella että vaatteet on päällä ja laukku mukana. Oli.

Kaupassa sitten avasin takkia kun oli niin kuuma toppatakissa sisällä. Ihmettelin kun sain pitkiä katseita, mutta annoin asian olla.

Lähdettyäni kaupasta sen sitten huomasin. Olin unohtanut pukea paidan! Onneksi en avannut takkia ihan kokonaan. =) Kyllä nolotti, kun tajusin ne kaikki pitkät katseet.

Vierailija
11/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en ainakaan halua hiemanmuruja täynnä olevia pikkuhousuja jalkaani...

Kyllä meillä on kaikki vaatteet puhtaita, hiekattomia pesun jälkeen...

Vierailija
12/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunujen alaritsillä se on mennyt monestikin kauppaan asti, ja siellä sitten muina miehinä tungettu jonnekin kaupan roskikseen =)

Kerran lähdin kampaajalle kävellen, ihan ilman vaunuja, ja vaipparoskis oli kädessäni. Ajatuksissani sitten kävelin roskiksen ohi ja kampaajalle saakka (n. 1km matka), ja siellä vasta tajusin että mullahan on mukanani tuoksuva ylläri!!! Kyllä nauratti.

Yksi kaverini osti yhtenä päivänä ison pakkauksen korviketta ja laittoi sen vaunujen tavarakoriin. Seuraavana päivänä kun hän oli taas kaupassa ja maksamassa ostoksia, niin hän tajusi että se eilinen tutteli-erä on yhä siellä tavarakorissa!! Kassaneiti oli uskonut selityksen eikä ollut tarvinnut maksaa sitä kahteen kertaan.

Vierailija
13/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ranskalaisiahan sieltä putkahteli..Kyllä nauratti ;)

Vierailija
14/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffeillä yhen pojan kanssa. Käytiin elokuvissa ja sen jälkeen juomassa kaakaot kahvilassa. Sitten vielä pyörittiin kaupungilla sen jälkeen. Kun saavuin kotiin ja katoin itseäni peilistä, kyllä tuntu et olisin voinu vajota maanalle!! Mulla oli kaakaosta jäänyt viikset!! KYLLÄ HÄVETTI ja paljon! En tätä poikaa kehdannut enää tavata sen jälkeen.. eikä sekään kyllä ottanut yhteyttä. Ei poika vissiin kehdannut sanoa mulle mitään " viiksistä" ...

Vierailija
15/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaunujen alaritsillä se on mennyt monestikin kauppaan asti, ja siellä sitten muina miehinä tungettu jonnekin kaupan roskikseen =)

Kerran lähdin kampaajalle kävellen, ihan ilman vaunuja, ja vaipparoskis oli kädessäni. Ajatuksissani sitten kävelin roskiksen ohi ja kampaajalle saakka (n. 1km matka), ja siellä vasta tajusin että mullahan on mukanani tuoksuva ylläri!!! Kyllä nauratti.

Yksi kaverini osti yhtenä päivänä ison pakkauksen korviketta ja laittoi sen vaunujen tavarakoriin. Seuraavana päivänä kun hän oli taas kaupassa ja maksamassa ostoksia, niin hän tajusi että se eilinen tutteli-erä on yhä siellä tavarakorissa!! Kassaneiti oli uskonut selityksen eikä ollut tarvinnut maksaa sitä kahteen kertaan.

Vierailija
16/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et noinhan ne monet huijaa,tai yrittää ainakin,mut tää sun kaveri oli varmaan ihan rehellistä sakkia..eli ei mielen pahoituksia..KIIIITTOOOSS!

Vierailija
17/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eräänä päivänä olimme vaunujen kanssa kaupungilla monta tuntia. Olimme sopineet, että lasten äiti tulee kaupungilta hakemaan lapsensa. Meidät tavattuaan hän totesi, että " Olisit sinä nuo voinut kotiinkin jättää" ja osoitti vaunujen työntöaisassa henkareissa roikkuvia paitojaan. Oli ripustanut paidat siihen kuivumaan enkä ollut kiinnittänyt niihin mitään huomiota!

Vierailija
18/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytävässä oli somalimies (joka oli ilm. poistettu vaimonsa huoneesta jonkin toimenpiteen ajaksi). Ihmettelin, kun hän painoi katseensa alas. Minä sitten toimitin asiani vessassa ja käsiä pestessä huomaan, että yöpaita vyötärölle asti auki... Ja uudet valkoiset pitsiset imetysliivit sieltä loistivat! MAhtoi olla pyhäinhäväistys miehelle...

Siskoni ihmetteli jumpassa ollessaan, mikä valkoinen lojuu hänen jaloissaan lattialla. Liivinsuoja se sieltä kesken touhun oli lattialle tippunut.

Myös täällä on leimattu sinikuorisella terveyssiteellä. Se kun elävästi muistuttaa YTV:n matkakorttia!

Vierailija
19/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin pitämässä tuntia päälläni ihan uusi paita, josta olin aamulla leikannut hintalapun pois. Kaksi tyttöä hihitti keskenään hysteerisesti, mikä on aika harvinaista. Jossain vaiheessa aloin ihmetellä, mikä minua pistää olkapäähän. Se muovinen tiukka " rihma" , jolla hintalappu on kiinni vaatteessa, törötti n. 1 cm:n mittaisena pystyssä olkapään kohdalla.

Vierailija
20/31 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menomatkalla bussi pysähtyi huoltsikalle kahville. Olin matkalla ihmetellyt kuinka mulla on vähän muhkurainen penkki... Kahvilla istuessamme huomasin, että lahkeestani pilkotti sukkahousut! Olin istunut sukkahousut farkkujen sisässä (mutta ei siis jaloissani) koko matkan, kävellyt siellä ja täällä... Pokkana vaan vetäisin sukkikset toisesta lahkeesta kokonaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi