Mistä huomaa että rakkaus on liitosta loppu?

Vierailija

Minkälaisiin tunteisiin tai tunteettomuuteen liitto loppuu? Mistä sen tietää rakastaako toista oikeasti vai onko yhdessäolo vain tapa?

Kommentit (12)

Vierailija

mun ei tulis mieleeni halveksien kommentoida noin kenellekään, vaikka sitä mieltä olsiinkin. eikä sellaista tarvitse kenenkään kestää. Mutta jos ajattelee halveksien toista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mistä sen tietää onko aitoa?

Mites se korinttolaiskirje meneekään :-)?

Aito rakkaus kunnioittaa toista ihmistä, haluaa toiselle pelkää hyvää ja antaa toiselle täyden vapauden. Tämä on Tommy Hellstenin määritelmä rakkaudesta ja yhdyn siihen. Mikäli haluat muuttaa toista ihmistä tai haluat vähän piikitellä ja aiheuttaa pahaa mieltä - se ei ole rakkautta.

Vierailija

Mä huomasin sen siitä, että kun viikonloppu lähestyi kurkkuun tuli kuristava tunne, että hitto pitää jaksaa taas monta päivää kattoa miestä ja todennäköisesti myös antaa sille. Aloin kutsumaan kavereita meille/järjestin kylään meidät jonnnekkin ettei tarvii olla vaan perheen kesken. Pitkät työpäivät ja työmatkat miehellä oli luksusta mulle.
Lomia odotin kauhulla, monta pitkää viikkoa että joutuu olemaan yhdessä, juhlapyhät sama juttu jne.
*
Läheisyys oli kirosana ja arkena koitin nukahtaa ennen miestä tai jos mies nukahti sohvalle, olin onneni kukkuloilla. Lapset otin perhepetiin vältelläkseni sitä että mies tulisi mun viereen.
*
sanalla sanoen yhdessä oleminen ja läheisyys tuntuivat huonolta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin sen siitä, että kun viikonloppu lähestyi kurkkuun tuli kuristava tunne, että hitto pitää jaksaa taas monta päivää kattoa miestä ja todennäköisesti myös antaa sille. Aloin kutsumaan kavereita meille/järjestin kylään meidät jonnnekkin ettei tarvii olla vaan perheen kesken. Pitkät työpäivät ja työmatkat miehellä oli luksusta mulle.
Lomia odotin kauhulla, monta pitkää viikkoa että joutuu olemaan yhdessä, juhlapyhät sama juttu jne.
*
Läheisyys oli kirosana ja arkena koitin nukahtaa ennen miestä tai jos mies nukahti sohvalle, olin onneni kukkuloilla. Lapset otin perhepetiin vältelläkseni sitä että mies tulisi mun viereen.
*
sanalla sanoen yhdessä oleminen ja läheisyys tuntuivat huonolta

mikä saa suhteen tuohon jamaan? Jos joskus on läheisyys tuntunut ihanalta, niin mitä pitää tapahtua, että tunne on päinvastainen?

Vierailija

Kun mies jää kiinni vuosien salasuhteesta niin siinä ne tunteet kuolee ihan itsestään. Yhtenä päivänä sitä vaan huomaa ihmettelevänsä, että mitähän mä tossakin olen yli 20 vuotta nähnyt...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat