Treffit opettajattaren kanssa

Vierailija

Ei siis kuitenkaan oma opettaja. Ja molemmat keski-iän kynnyksellä. Miten pitäisi valmistautua? Kovin sivistynyt en ole. Enemmänkin matemaattisesti orientoitunut. Historian puoleltakin kiinnostanut lähinnä tuo sotapuoli, joka ei varmasti kovinkaan hyvä keskustelunaihe ensitreffeille ole. Mitään viime hetken vinkkejä?

Kommentit (13)

Vierailija

Hauska aloitus :-). Minä itse kun olen opettajatar (en tosin luokan sellainen).

Me opettajattaret olemme yleensä aika puheliasta väkeä, eli  puhu siitä, minkä topicin toinen ottaa esille. Sitähän se vuorovaikutus ja dialgi on: kuuntelee, mitä toinen sanoi viimeksi, ja jatkaa siitä.

Ja jos tulee hiljaisia hetkiä, niin aina voi kysyä harrastusista, joulun viettotavoista, lomasuunnitelmista ja parhaimmista lomista....

Vierailija

Minä olen aineenopettaja (en historian) ja mielelläni keskustelin vaikka sodasta. Mieluummin jostain sellaisesta kuin "minkälaisesta musiikista tykkäät?". Itselleni tärkeintä ensitreffeillä on kuitenkin, että mies pitää ohjat käsissään. En  jaksa olla vapaa-ajalla promoottorina ja innostajana. Sellaisiakin treffejä on nimittäin ollut, että mies oli kuin laiska teini, jota piti yrittää koko illan motivoida. Sitten vielä ihmetteli, miksen halua tavata uudelleen...

Vierailija