Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele sykemittariasi. Ei polarin malleja!

Vierailija

2 Polarin jälkeen tahtoisin sykemittarin joka toimii.

Kommentit (6)

Vierailija

Suunto on hyvä kotimainen.

Minulla ei ole polarit ikinä toimineet. Olen opiskellessa käyttänyt varmaan kymmentä eri polarin sykemittaria ja kerran on toiminut... ei voi aina sattua maanantaikappale minulle.

Suuntoon olen ollut tyytyväinen. Minulla on m4 töissä käytössö. Sopivan helppokäyttöinen, selkeä malli. Painikkeet toimii, sykevyö on hyvä päällä ja toiminut mainiosti viimeiset 3 vuotta.

Vierailija

Riippuu vähän mitä vaadit sykemittarilta ja mikä on hintahaitari. Itselläni on suunto ambit 3s ja olen erittäin tyytyväinen. Erityisesti tykkään sen ominaisuudesta mita sykettä ja matkaa/kierroksia uinnin aikana. Toinen hyvä puoli on se, ettei kelloa ole pakko pitää urheilusuorituksen aikana bluetoothin ansiosta. Pelaan joukkuelajia, jossa on paljon kontaktia, eivätkä kellot/korut ole sallittuja. Juostessa kätevä toiminto on movescountissa tehtävä reittisuunnittelu, jonka ansiosta voi helposti lenkkeillä suunnitellun reitin tuntemattomilla alueilla eksymättä.

Vierailija

Molemmissa Polareissa ongelmia sykkeen löytymisen kanssa, eli sykevyön kanssa sai pelata tolkuttoman kauan ennenkuin alkoi mittaamaan, saattoi myös lopettaa mittaamisen kesken kaiken. Ei ollut kovin kiva rämplätä sykevyön kanssa tuulisella järvenjäällä sormet kohmeessa.

Täytyy googlettaa noita suunnon malleja.

Kiitos vastauksestasi =)

Vierailija

Mulla ihan sama Polarin kanssa. On vielä hieman kalliimpi versio. Joku sanoi, että kaikki suomalaiset versiot on aikamoisia räpellyksiä, joten en ole saanut ostetuksi mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän mitä vaadit sykemittarilta ja mikä on hintahaitari. Itselläni on suunto ambit 3s ja olen erittäin tyytyväinen. Erityisesti tykkään sen ominaisuudesta mita sykettä ja matkaa/kierroksia uinnin aikana. Toinen hyvä puoli on se, ettei kelloa ole pakko pitää urheilusuorituksen aikana bluetoothin ansiosta. Pelaan joukkuelajia, jossa on paljon kontaktia, eivätkä kellot/korut ole sallittuja. Juostessa kätevä toiminto on movescountissa tehtävä reittisuunnittelu, jonka ansiosta voi helposti lenkkeillä suunnitellun reitin tuntemattomilla alueilla eksymättä.

Melko perustoiminoilla olen pärjännyt. Eli syke, kulutus, kesto, sykerajat jne, kunnon kehitys. Helppokäyttöisyys vaatimuksena.

En siis ole mikään himourheilija =) Hinta vois olla max 200e.

Vieraissa maastoissa ja jäällä liikkumisessa mukana Garminin Gps-laite joten en ehkä välttämättä tarvitse reittisuunnittelua tms.

Vierailija

Minulla on Garmin Forerunner 225.

Plussat:

- mittaa sykkeen ranteesta ilman sykevyötä (tarkka)

- erittäin hyvin toimiva GPS

- selkeä

- mukana mm. askelmittari ja yksinkertainen unenseuranta.

Miinukset:

- ranneke ei kovin mukava mutta siihen on tottunut

- ulkonäkö ei ehkä niin kuva kuin esim. Polareissa

- nettisivut eivät oikein toimi, muttai ilmeisesti toimisi hyvin Iphonen kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat