Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on olla luontaisesti komea mies?

Vierailija

Kertokaapa, miehet, jotka olette komeita eli vähintään 180 cm, harteikkuutta, hyvä kasvojen luusto eikä mitään armotonta treeniä taustalla. Oletteko aina olleet ihan sinut komeutenne kanssa?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa, miehet, jotka olette komeita eli rikkaita. Oletteko aina olleet ihan sinut komeutenne kanssa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko se vähän niinkuin luontaisesti gluteeniton?

Kyllä. Luomukomea eikä millään geenimanipulaatiolla tai muulla värkkäyksellä tuotettu komeus.

Alkakaas nyt tilittää, komistukset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se vähän niinkuin luontaisesti gluteeniton?

Kyllä. Luomukomea eikä millään geenimanipulaatiolla tai muulla värkkäyksellä tuotettu komeus.

Alkakaas nyt tilittää, komistukset.

No ei ne käy täällä, paitsi se yks tukkamies, joka selitti että naiset meinaa raiskata sen aina kun se on radalla.

Vierailija

Kyllä! 

Tai siis oikeastaan  EN.  En todellakaan.

Oli aikanaan jotenkin hämmentävää huomata, että naiset (aluksi siis tytöt) katsoivat ja  olivat kiinnostuneita.  Ehkä tilanne olisi ollut toinen, jos en olisi ollut nuorena ujo ja arka.  Onneksi aika ja ikä opettaa.

Vierailija

Varmaankin katseista ja yökerhossa saadusta huomiosta päätellen kuulun näihin komeisiin miehiin...

En ole. Teininä olin hyvin, hyvin epävarma itsestäni vaikka tiedostinkin etten ole se rumin jätkä. Ja eipä kyllä naissuosiota ollut alkuunkaan kuin hyvin vähän aikaa yläasteella, silloin kun vielä uskalsin enemmän olla äänessä enkä ollut masentunut ja vetäytyvä. Kiusattu ja jallitettu on sekä haukuttu homoksi, ei se katso sitä vaikka olet komea ja harteikas. Narsistit valitsevat uhrinsa luonteen perusteella ja sellainen luonne mulla oli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaankin katseista ja yökerhossa saadusta huomiosta päätellen kuulun näihin komeisiin miehiin...

En ole. Teininä olin hyvin, hyvin epävarma itsestäni vaikka tiedostinkin etten ole se rumin jätkä. Ja eipä kyllä naissuosiota ollut alkuunkaan kuin hyvin vähän aikaa yläasteella, silloin kun vielä uskalsin enemmän olla äänessä enkä ollut masentunut ja vetäytyvä. Kiusattu ja jallitettu on sekä haukuttu homoksi, ei se katso sitä vaikka olet komea ja harteikas. Narsistit valitsevat uhrinsa luonteen perusteella ja sellainen luonne mulla oli.

Voi sua:(...Saako sua lohduttaa? ;) :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Saa, mutta ei tarvii kun taitaa lohduttaja olla jo kohta oven takana :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Saa, mutta ei tarvii kun taitaa lohduttaja olla jo kohta oven takana :)

No höh, niin se aina menee ;(

Vierailija

Kuten 7 ja 8 kertovat, ulkonäkö ja sisäinen rohkeus eivät läheskään aina kulje käsi kädessä.  Näin se maailma menee.

Vierailija

Tässä on varmaan se ero, että miesten komeus ei realisoidu välttämättä. Kaunis nainen on yleensä jonkinlaisessa asemassa ja tietää olevansa kaunis. Komea mies taas voi olla kiusattu ihan siinä missä rumakin. Ja kyllä vaan jopa ruma (kunhan ei ihan äärimmäisyyksiin mennä) alfauros(kiusaaja) saa enemmän naisten huomiota kuin komea luuseri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuten 7 ja 8 kertovat, ulkonäkö ja sisäinen rohkeus eivät läheskään aina kulje käsi kädessä.  Näin se maailma menee.

Varmaan tässä hyvin merkittävää on se, että muita miehiä ei kiinnosta paskaakaan se sun ulkonäkösi. Sehän se vasta innosti kiusaamaan, kun olin yhdessä vaiheessa muita päätä pidempi ja silti ujo kuin mikä. Ja myöhemminkin kun alkoi olla kasvoissa jykevyyttä ja hartioissa leveyttä, sai alkuun erilaista kohtelua (oletettiin usein alfaurokseksi ulkonäön perusteella), mutta kun huomasivat kuinka alistuva ja epävarma olet, alkoi paskaa tulla niskaan.

T: nro 8

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat