ONKO MUSSA JOKIN TOSIPAHA VIKA KUN EN JÄÄ KOUKKUUN TUPAKKAAN?

Vierailija

Nuorena polteltii kesän verran satunnaisesti toiset jäi tosinopee koukkuu mutta minä en ollenkaan. Minä myöskään en kovin usein tunne näläntunnetta tai kyllä välillä mutta se ei yleensä kovin voimakas ole. Myöskään aika harvoin tulen kylläiseksi tai täysinäisen tuntuseksi. Toisaltaan tuo tupakka juttu on vain hyvä eikä noista muistakaan oo ollu mulle haittaa mutta mietin onko päässäni jokin vika kun selkeästi oikein voimakkaasti tunne asioita?

Kommentit (4)

Vierailija

Riippuvuus tai riippumattomuus on geneettistä. Sun aivot toimii kuten mun; en minäkään ole jäänyt koukkuun tupakkaan, vaikka silloin tällöin olen elämäni aikana poltellut ja ikää nyt 44. En myöskään koe koskaan näläntunnetta. Olen kuitenkin opetellut syömään ajoissa, ennen kuin muutun liian ärtyisäksi, vaikka koskaan ei nälkä olekaan.

Vierailija

Tupakoivien nikotiiniriippuvuus kehittyy yksilöllisesti. Arviolta 10–15 % ei tule juurikaan nikotiinista riippuvaiseksi ja kolmanneksella fyysinen riippuvuus on voimakas. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuvuus tai riippumattomuus on geneettistä. Sun aivot toimii kuten mun; en minäkään ole jäänyt koukkuun tupakkaan, vaikka silloin tällöin olen elämäni aikana poltellut ja ikää nyt 44. En myöskään koe koskaan näläntunnetta. Olen kuitenkin opetellut syömään ajoissa, ennen kuin muutun liian ärtyisäksi, vaikka koskaan ei nälkä olekaan.

Miksi poltat ollenkaan, mikset lopeta? Tupakointi on älyttömän epäterveellistä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat